Jij zegt dat jij niet in hun hoofden kan kijken, hoe weet je dan dat ze het niet toejuichen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik kan niet in hun hoofden kijken. Ik ben er wel oprecht van overtuigd dat het doden van zoveel Palestijnen geen doel is.
Feit is dat raddraaiers een onderzoek aan hun broek krijgen in plaats van dat ze geprezen worden.
Wezenlijk verschil met toejuichen en niet onderzoeken om na te gaan wie er verantwoordelijk is en wat je met diegene moet doen.
Nja met Kees en Karrs is het ook allemaal zo serieusquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:05 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
De kleuters houden even hun speelkwartiertje in dit topic.
karrsquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja met Kees en Karrs is het ook allemaal zo serieus
Een Palestijnse staat in Jordanië vind ik de beste oplossing. Dat zou een duurzame vrede kunnen bewerkstelligenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat zie jij als de oplossing voor dit conflict ?
Ah, pvv is ook weer in de building hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:11 schreef xodox het volgende:
[..]
Een Palestijnse staat in Jordanië vind ik de beste oplossing. Dat zou een duurzame vrede kunnen bewerkstelligen
Ah dus je wil de mensen die er nu nog in Gaza en West Bank zijn ook nog eens deporteren.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:11 schreef xodox het volgende:
[..]
Een Palestijnse staat in Jordanië vind ik de beste oplossing. Dat zou een duurzame vrede kunnen bewerkstelligen
Waarom niet de Israeli's verhuizen ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:11 schreef xodox het volgende:
[..]
Gheheheheh.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
karrs? die post alleen maar smileys en roept tegen mensen in CAPS dat ze iets moeten doen.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ah, pvv is ook weer in de building hoor
Als je het op lange termijn bekijkt, kan je niet anders dan toegeven dat dat een betere oplossing is dan de 2statenoplossing die de VN zietquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:11 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ah dus je wil de mensen die er nu nog in Gaza en West Bank zijn ook nog eens deporteren.Waar kennen we dat van?
Ah. En de Europeanen wel? Antisemitisme is al lang terug geen taboe meer in Europaquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:12 schreef SadPanda het volgende:
De joden hebben niks van de holocaust geleerd.
Ik heb niemand in het openbaar dit toe zien juichen of Netanyahu hen horen prijzen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jij zegt dat jij niet in hun hoofden kan kijken, hoe weet je dan dat ze het niet toejuichen?
Een groot deel van het volk juicht het namelijk wel toe. En gezien Likud de regerende partij daar is zegt dat ook genoeg.
En een 'onderzoek doen' kan als het ware degene(n) die gevuurd heb(ben), een paar vragen stellen en dan het afsluiten. Zegt vrij weinig.
De beste oplossing is dat de joden oprotten naar waar ze vandaan komen. Ook al zouden de zionisten alle Palestijnen deporteren, het verzet blijft.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:13 schreef xodox het volgende:
[..]
[..]
Als je het op lange termijn bekijkt, kan je niet anders dan toegeven dat dat een betere oplossing is dan de 2statenoplossing die de VN ziet
Omdat ze daar de kans lopen elk moment van de kaart te worden geveegd. Tenminste dat zeggen ze zelf...quote:
1. Omdat die nergens naartoe kunnenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom niet de Israeli's verhuizen ?
Alleen al vanwege dat laatste punt kunnen ze ook gewoon ergens anders hun goddelijke ding doen...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:16 schreef xodox het volgende:
[..]
1. Omdat die nergens naartoe kunnen
2. Zij hebben dat daar allemaal opgebouwd. Voor de Joden daartoe kwamen was het één en al dorre droge woestijn. De Joden hebben dat stuk land leefbaar gemaakt. Het zou oneerlijk zijn om hen dat af te pakken
3. Omdat het volk van God in het land van God moet wonen
Pfff.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Omdat je vermoedelijk toch maar zit te trollen.
Ik zie anders dat er om het minste of geringste al antisemitisme wordt geroepen. Ook is het ontkennen van de holocaust strafbaar in tegenstelling tot het ontkennen van de genocide op Palestijnen of die op Armenen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:14 schreef xodox het volgende:
[..]
Ah. En de Europeanen wel? Antisemitisme is al lang terug geen taboe meer in Europa
Idd. Je zou denken dat die paar honderd duizend Palestijnen wel een plekje weten te vinden in 22(!) Arabische landen, maar blijkbaar zijn hun taalbroeders niet zo loyaal.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:16 schreef xodox het volgende:
[..]
1. Omdat die nergens naartoe kunnen
2. Zij hebben dat daar allemaal opgebouwd. Voor de Joden daartoe kwamen was het één en al dorre droge woestijn. De Joden hebben dat stuk land leefbaar gemaakt. Het zou oneerlijk zijn om hen dat af te pakken
3. Omdat het volk van God in het land van God moet wonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |