Goed bezig DonJames

! Laat ik dan maar de spits afbijten om punten te geven!
19. NorgeT: voor mij de absolute nummer 1! Prachtig licht, en de compositie is ook meer dan in orde

!
18. MaGNeT: prachtige kleuren

!
17. DonAntoin: mooi macro shot. Dit was mijn nummer 1 geweest als de kleuren onderin mooier waren geweest, en de linkerbovenhoek eraf gecropped was. Maar erg tof gedaan

!
16. Worteltjestaart: prachtige kleuren en de hardloopster geeft het beeld de juiste balans.
15. DonJames: de welbekende herfstkleuren, mooi

!
14. Nielsgeode: mooie macro opname, maar ik mis de warme herfstkleuren.
13. Thrilled: mooie kleuren
12. Koelkastje: ik vind de flares niet zo mooi in deze foto. Ik denk dat als je de andere kant op had geschoten je juist de warme herfstkleuren had kunnen laten zien.
11. OmeRon: minimalistisch met mooie bokeh

.
10. Geo4kant: mooie paddenstoel, en mooi geisoleerd.
9. Geelkuikentje: toffe benadering, maar ik zie liever de echte herfstkleuren.
8. Blauwe_vinkjes: ik heb het idee dat je witbalans niet helemaal goed zit. Persoonlijk zie ik het herfst-thema er niet in terug.
7. Tony_Teletext: mooie zwammen, maar ik zie de warme kleuren er niet in terug komen.
6. Stefan: behoorlijk out-of-the-box gedacht, maar het meisje in de voorgrond eist de aandacht op ipv de herfstkleuren.
5. Oeje55: de paddenstoelen worden naar de achtergrond geduwd door de onrustige bokeh in de achtergrond.
4. Photowalks: ik vind hem behoorlijk donker. Kun je hem niet wat lichter maken, dan komt het spinnetje (?!) beter naar voren
3. Soapie: geen idee waar ik naar zit te kijken.
2. Superkimmi: mooie boom, maar er zit volgens mij een dier wat onderbelicht is.
1. Inolvidable: ik zie het onderwerp er niet in terug.