Oh dat mag niet, volgende keer misschien alles maar eens lezen.quote:Op woensdag 5 november 2014 07:57 schreef DonAntoin het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis heb ik deze heel lang geleden al ooit eens op fok voorbij zien komen. Prachtige foto, maar niet van deze maand.
30 september 2012 dus...
FOT / Beoordeel de foto van je voorganger #46
quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:33 schreef Blauwe_vinkjes het volgende:
Ik ben pas nieuw op FOK! Mooie foto's iedereen. Ik zal deelnemen met de volgende foto!
[ afbeelding ]
Je hebt wel iets met Blauw zie ik.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:33 schreef Blauwe_vinkjes het volgende:
Ik ben pas nieuw op FOK! Mooie foto's iedereen. Ik zal deelnemen met de volgende foto!
.
[ afbeelding ]
Ik begrijp wat je bedoelt, en ben het eigenlijk wel met je eens. Nieuwe inzending derhalve:quote:Op donderdag 6 november 2014 10:18 schreef Puala het volgende:
Ik mis de echte herfst kleuren die er af spatten bij sommige foto's. Wat zonde
Krijg ik 18 punten van jequote:Op zaterdag 22 november 2014 17:50 schreef superkimmi het volgende:
1. Nielsgeode
2. NorgeT
3. Donjames
4. Thrilled
5. Donantoin
6. Oeje 55
7. Worteltjestaar
8. Koelkastje
9. Magnet
10. Geo4kant
11. OmeRon
12. Sunchaser
13. Tony_teletekst
14. Photowalks
15. Geelkuikentje
16. Inolvidable
17. Blauwe_vinkjes
18. Nalbandian
19. Soapie
2 paddestoelen, een paarse en een zwarte...quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:08 schreef Nalbandian het volgende:
Soapie: geen idee waar ik naar zit te kijken.
haha nee sorryquote:
Hier is de telling fout gegaanquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:53 schreef Geo4kant het volgende:
DonAntoin
Norget 16 punten
DonJames 17 punten
Worteltjestaart 18 punten
kitsch (de; m) 1werk dat de pretentie heeft kunst te zijn, maar van onecht gevoel getuigtquote:Op woensdag 26 november 2014 13:14 schreef SunChaser het volgende:
Zal zo ff kijken. Die paddestoelen gaan slecht scoren bij me Iig. Pure kitsch
ik heb het over de foto'squote:Op woensdag 26 november 2014 14:15 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
kitsch (de; m) 1werk dat de pretentie heeft kunst te zijn, maar van onecht gevoel getuigt
Wie of wat pretendeert dat paddenstoelen kunst zijn?
Wel eens, maar ik wilde niet weer mijn inzending veranderenquote:Op woensdag 26 november 2014 14:26 schreef SunChaser het volgende:
[..]
ik heb het over de foto's
Misschien is cliche een beter woord
dat leverde je een vorige keer ook al een hoop bonuspunten op bij hem tochquote:Op woensdag 26 november 2014 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wel eens, maar ik wilde niet weer mijn inzending veranderen
Nu mag het toch niet meer, anders:quote:Op woensdag 26 november 2014 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Van alle paddestoelen heb jij de beste, rood met wiite stippenquote:Op woensdag 26 november 2014 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Amanita muscariaquote:Op woensdag 26 november 2014 19:08 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Van alle paddestoelen heb jij de beste, rood met wiite stippen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |