Goedzo. Goedzo. Komt nog wel.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:01 schreef Xaryna het volgende:
[..]
THE ORGANIZATION ZIT ACHTER JE AAN
[ afbeelding ]
Hopelijk hebben ze geile tentacles....quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:01 schreef Xaryna het volgende:
[..]
THE ORGANIZATION ZIT ACHTER JE AAN
[ afbeelding ]
Wat zijn slagscheepjes en waar doe ik die in...!?quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
tentacles
slagscheepjes zijn veel leuker
http://myanimelist.net/anime/21511/Kantai_Collection:_KanCollequote:Op maandag 27 oktober 2014 16:51 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wat zijn slagscheepjes en waar doe ik die in...!?
Hier was commie mee bezigquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:57 schreef DeZwabber het volgende:
Is Commie gekapt met het subben van Denki Gai no Honya-san? Of zijn ze gewoon retetraag?
Niet haten faggot, de game is tofquote:
Touhou zegt me niets. Game zal dan wel leuk zijn, maar om de PV moet ik lachen, was wel van plan om de serie te gaan kijken.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Niet haten faggot, de game is tof
net als touhou
quote:This piece deals with how the ineluctably bored and meaning-deprived middle class youth of late capitalist society is confronted with the ungratifying, and ultimately meaningless, experience of having their dreams realized. I can't wait for the second season where the protagonist's schizophrenic tendencies finally eventuate in a completely mute death as the result of trite chance happenings, and his best friends all fall into heavy substance abuse, depression, and careers in finance and PR. It's eschatophilic art on an entirely new level.
Ben benieuwd.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:43 schreef Xaryna het volgende:
Ben nu in ep 8 van Steins Gate en het wordt al interessanter/leuker. Maar niet dat ik denk van 'wow, fantastisch'.
Zou anders om moeten zijn.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:00 schreef Xaryna het volgende:
Zoek ik naar een nieuwe manga om te lezen, selecteer ik 'wel actie' en 'geen ecchi'. In de top 10 van resultaten staat Fruits Basket.
En ben ik de enige die hier verkeerde gedachtes bij heeft?
[ afbeelding ]
Congrats.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:02 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nieuwe titel gekregen, ben vanaf nu junior systeembeheerder / onstage engineer
Gefeliciteerdquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:02 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nieuwe titel gekregen, ben vanaf nu junior systeembeheerder / onstage engineer
Nee. Ziet er inderdaad fout uit.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:00 schreef Xaryna het volgende:
Zoek ik naar een nieuwe manga om te lezen, selecteer ik 'wel actie' en 'geen ecchi'. In de top 10 van resultaten staat Fruits Basket.
En ben ik de enige die hier verkeerde gedachtes bij heeft?
[ afbeelding ]
Laat maar, het gaat over een elf jarig meisje dat seks doet met grote mannen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee. Ziet er inderdaad fout uit.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:04 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Laat maar, het gaat over een elf jarig meisje dat seks doet met grote mannen.
Nou ja, ze zoekt dus naar de wolf, en ze doet seks en wil dat ze haar daarna opeten en als ze dan iets hebben van 'wtf', dan schiet ze ze kapot.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Dus de vermoedens werden bevestigd.
Klinkt naar.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:07 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Nou ja, ze zoekt dus naar de wolf, en ze doet seks en wil dat ze haar daarna opeten en als ze dan iets hebben van 'wtf', dan schiet ze ze kapot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |