Hij weet zelf ook dat het onzin is. Kom je later wel achter waarom.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:24 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Wat is er dan cool aan onlogisch waanbeelden van een gek? Die een compleet absurd wereldbeeld heeft?
Wat Zwabber zegt. En hij komt een beetje als een gestoorde professor over, dat vind ik altijd wel leuk. Een beetje variatie mag wel.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:24 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Wat is er dan cool aan onlogisch waanbeelden van een gek? Die een compleet absurd wereldbeeld heeft?
quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij weet zelf ook dat het onzin is. Kom je later wel achter waarom.
Oh god ik dacht even dat ik weer in POL zat.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:29 schreef robin007bond het volgende:
Zolang het niet de strekking heeft van De Protocollen van de Wijzen van Sion, vind ik het niet erg om het te zien in fictie.
Die wel ja. Mijn god. Mja.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:32 schreef Xaryna het volgende:
[..]![]()
En dat tuturuu-meisje is echt zo dom als een deur.
Ik heb niets tegen gestoorde professoren en paranoia op zich. Maar hij gaat te ver. En het komt wel over alsof hij denkt dat het echt is, dat iedereen die niet meewerkt The Organization hoort en weet ik veel wat nog meer. Er zit geen logica in zijn hoofd en daarom stoort het me. Ik vind hem irritant en dat tuturuu-meisje ook.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat Zwabber zegt. En hij komt een beetje als een gestoorde professor over, dat vind ik altijd wel leuk. Een beetje variatie mag wel.
En onlogische waanbeelden, tsja. Als je kijkt naar de NSA-onthullingen dan denk ik dat een beetje paranoia nog best gezond is.Daarnaast vormen complotten echt in heel veel fictie een centraal thema. Zolang het niet de strekking heeft van De Protocollen van de Wijzen van Sion, vind ik het niet erg om het te zien in fictie.
Hij meent zelf ook niet 100% wat hij zegt en zit ook een beetje te trollen volgens mij. Het is een tijd geleden dat ik de serie heb gezien. Die neppe telefoongesprekken doet hij ook niet omdat hij er echt in gelooft dat er zoiets is natuurlijk.
Tututuru-meisje vond ik ook irritant in het begin, maar begon ik later wat meer te waarderen. Ze is wel lievvv.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:33 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen gestoorde professoren en paranoia op zich. Maar hij gaat te ver. En het komt wel over alsof hij denkt dat het echt is, dat iedereen die niet meewerkt The Organization hoort en weet ik veel wat nog meer. Er zit geen logica in zijn hoofd en daarom stoort het me. Ik vind hem irritant en dat tuturuu-meisje ook.
Dit is dan ook het enige goede aan steins gatequote:Op zondag 26 oktober 2014 18:32 schreef Xaryna het volgende:
[..]![]()
En dat tuturuu-meisje is echt zo dom als een deur.
Dat liedje is zo fantastisch.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dit is dan ook het enige goede aan steins gate
Maar jij vindt het dus leuk als iets nergens over gaat, geen doel heeft en niet te volgen is?quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tututuru-meisje vond ik ook irritant in het begin, maar begon ik later wat meer te waarderen. Ze is wel lievvv.
En tsja, ik kan er niets anders van maken dat het gewoon een kwestie van verschil in smaak is.![]()
Ik dacht eerst dat je het hier over een stukgelopen relatie had en eerlijk gezegd zakte mijn dunk van je een beetje en toen besefte ik dat je het over Okabe Rintaro had en mijn dunk zonk dieper.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:37 schreef Xaryna het volgende:
Waarom ben ik hieraan begonnen, die vent is zo gek als een deur en het gaat nergens over.
Hmm, zo voelde het voor mij gewoon totaal niet. Het heeft echt wel een rode draad, maar ik hoor van meerdere mensen dat ze het begin inderdaad niet zo vonden. Daarentegen vond ik het begin zeker leuk.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:40 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Maar jij vindt het dus leuk als iets nergens over gaat, geen doel heeft en niet te volgen is?
quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:46 schreef robin007bond het volgende:
Waar ik dan weer niet doorheen kom en wat mensen over het algemeen niet begrijpen is Attack on Titan. Beetje clich, schreeuwerig, geforceerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je hebt wel 2 seizoenen k-on gekekenquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:46 schreef robin007bond het volgende:
Waar ik dan weer niet doorheen kom en wat mensen over het algemeen niet begrijpen is Attack on Titan. Beetje clich, schreeuwerig, geforceerd.
Dat is mijn beeld van 3 afleveringen. Zwaar irriterend personage. Als hij normaal doet, is het prima. Maar dat doet hij bijna nooit. Maargoed, schijnt vanaf ep 9 oid beter te worden dus we ploeteren nog even door.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je het hier over een stukgelopen relatie had en eerlijk gezegd zakte mijn dunk van je een beetje en toen besefte ik dat je het over Okabe Rintaro had en mijn dunk zonk dieper.
How kun je zo op hem haten?
Hmm. Ik denk dat het eraan ligt dat hij gewoon niets... heeft/doet. Geen baan, geen studie, niks om het verhaal aan op te hangen. Hij zit te kloten in z'n lab uit waanbeelden ofzo, om een niet bestaande organisatie waar hij niets van weet tegen te werken. Ofzo. Dat gaat nergens over. Er gebeuren interessante dingen met hem (tijdreisdeel) maar het is nergens aan op te hangen. Ik mis de basis.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, zo voelde het voor mij gewoon totaal niet. Het heeft echt wel een rode draad, maar ik hoor van meerdere mensen dat ze het begin inderdaad niet zo vonden. Daarentegen vond ik het begin zeker leuk.
En als ik andere anime als referentiemateriaal neem, dan vind ik het echt niet minder onlogisch, doelloos of niet te volgen dan het gros.
Misschien dat je ook wel erg veel verwachtte omdat het overal zo gehyped wordt. Ik heb het gezien toen het nog uitgezonden werd en ik was eigenlijk gelijk al 'hooked'. Voor mij is het ook helemaal niet onlogisch eerlijk gezegd.
Legitieme kritiek vind ik wel:
- Kattenmeisje/Cosplaygirl
- Tututuru aan het begin een beetje een simpele persoonlijkheid
Daar heb ik me echt doorheen moeten worstelen en heb ik ook geen hoog cijfer gegeven.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Maar je hebt wel 2 seizoenen k-on gekeken
quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:47 schreef MAHL het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is dat de fumoffu beer?quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:23 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
Tuturu is nog een Einstein hierbij vergeleken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |