Ik stap nu in de autoquote:
Zet de koffie maar alvast klaar.quote:
nu al? wil je ijskoffie?quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zet de koffie maar alvast klaar.
Ik ken alleen patatquote:
Ik drink mijn koffie het liefst koud jaquote:
Nee, ik vraag toch om friet?quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken alleen patat
Is dat ook goed?
'sup niggah :$quote:
rustig hier ... en daar?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:37 schreef remi1986 het volgende:
[..]
rustig hier ... en daar?Lekker hoor, chillen, chips vreten en dik wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:37 schreef remi1986 het volgende:
[..]
rustig hier ... en daar?inb4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke kantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja dan krijg je niks, ondankbarequote:
quote:
Doe normaalquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |