Ik stap nu in de autoquote:
Zet de koffie maar alvast klaar.quote:
nu al? wil je ijskoffie?quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zet de koffie maar alvast klaar.
Ik ken alleen patatquote:
Ik drink mijn koffie het liefst koud jaquote:
Nee, ik vraag toch om friet?quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken alleen patat
Is dat ook goed?
'sup niggah :$quote:
rustig hier ... en daar?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:37 schreef remi1986 het volgende:
[..]
rustig hier ... en daar?Lekker hoor, chillen, chips vreten en dik wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:37 schreef remi1986 het volgende:
[..]
rustig hier ... en daar?inb4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke kantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja dan krijg je niks, ondankbarequote:
quote:
Doe normaalquote:
quote:
nee toevallig nietquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ouwe BAAS! Toevallig Thrillogy geweest vannacht?
quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:47 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee toevallig niet![]()
29 november wordt het eerste feestje weer
raw hardstyle ... beterquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Gister Loudness kaartje gehaald. Even die Maassilo kapot stampen.
Gisteren kfc gehad en het was hemelsquote:
quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gisteren kfc gehad en het was hemels![]()
![]()
Hemels, omdat biblebelt.
Snap je?
plak tomaat in je nekquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:53 schreef Dqod het volgende:
[..]!
Nee, leg eens uit
Ik at gisteren BK. Werd helemaal wild jongah
Opstaanquote:
Neequote:Op zondag 26 oktober 2014 13:53 schreef Dqod het volgende:
[..]!
Nee, leg eens uit
Ik at gisteren BK. Werd helemaal wild jongah
Is dat gebruikelijk in Rotterdam?quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik ben daar nog nooit binnen geweest. Schaam me kapot nu :$quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Opstaan
[..]
Nee![]()
BK![]()
Ja, ik wilde gistermiddag ook bk, maar omdat ik al kfc at, werd dat iets teveel.
Dus maar zo'n julia's pasta genomen in z'n kartonnetje.
Best oke.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:56 schreef remi1986 het volgende:
bijna voor de derde keer vandaag 2 uur
Ik ook niet, tot nu.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben daar nog nooit binnen geweest. Schaam me kapot nu :$
Nederlanders he.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De populairste zoekterm op MP is 'gratis'niet verwacht dit, ahum.
waren we daar toen niet in Den Haag?quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben daar nog nooit binnen geweest. Schaam me kapot nu :$
Het liefst willen ze er nog pannenzegels bij.quote:
Willen wij MEER of MINDER pannenzegels?quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het liefst willen ze er nog pannenzegels bij.
Nee, we waren bij de KFC in Wateringen en in Scheveningen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:58 schreef remi1986 het volgende:
[..]
waren we daar toen niet in Den Haag?
Ga ik dat binnenkort ook maar eens doenquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook niet, tot nu.
Maar goed te doen
En airmiles.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Willen wij MEER of MINDER pannenzegels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |