hahaha was niet heel bijzonder hoor, maar had altijd zo'n wagen voor ogen... en toen ik m ging gebruiken bleek ie niet handig in de stad en piepte hij vreselijk hard, dus toen toch maar n andere...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:41 schreef Crumpette het volgende:
Nou ben ik benieuwd naar de droomwagen van GM die alweer vervangen is![]()
![]()
En fijn zolena!!
vandaar dat mijn koters met weinig haar geboren werden, ik had nooit last van maagzuurquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:16 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik las trouwens vandaag ergens dat vrouwen met veel maagzuur kinderen met veel haar baren.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
vandaaaaarquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:16 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik vind rennies zum kotzen.Vandaar mijn keuze voor vanillevla. Gelukkig heb ik maar een paar keer last van maagzuur gehad anders was ik nu vast 10 kilo zwaarder door de vanillevla.
Ik las trouwens vandaag ergens dat vrouwen met veel maagzuur kinderen met veel haar baren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.x2 kinderen dus. Mijn slokdarm huilt nóg.:)
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:37 schreef mignonne het volgende:
[..]
vandaaaaar
Oh my, dat snap ik. Thank god dat ik kale kinderen kreeg. Ik had zo weinig maagzuur dat ze zelfs na de geboorte nog 2 jaar kaal blijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.x2 kinderen dus. Mijn slokdarm huilt nóg.
Linkje naar het artikel. Wel ouwe meuk trouwens, maar dat mag de pret niet drukken.
http://www.elsevier.nl/Al(...)dos-ELSEVIER113271W/
mn p70 kint wat doe jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
nee dat is het genenpakket van mn lieftallige wederhelft. Kan die jongen ook niks aan doenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:41 schreef AwayTL het volgende:
Ook veel chinees gegeten toen der tijd toevallig?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:46 schreef mignonne het volgende:
[..]
nee dat is het genenpakket van mn lieftallige wederhelft. Kan die jongen ook niks aan doen
Oooo maar die info is niet te vinden in het verbouw topic.. !!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:46 schreef mignonne het volgende:
[..]
nee dat is het genenpakket van mn lieftallige wederhelft. Kan die jongen ook niks aan doen
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:44 schreef mignonne het volgende:
[..]
mn p70 kint wat doe je
dat kon beter
soooooo wat lijkt jouw oudste op jou zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |