Ja, jij kijkt wat norsquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:35 schreef MAHL het volgende:
Hmm, ben dus niet de enige hierin... Mijn neutral face is blijkbaar ook vrij serieus / chagrijnig
Tja, wat doe je er aan, als je de hele dag met een big smile gaat rondlopen om dat te voorkomen voel je je toch ook weer snel een veel te blije eikel.
Ik vond je geen boos gezicht hebbenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:43 schreef Fascination het volgende:
Herkenbaar wel. Ik heb van nature een boos gezicht en kleed me graag formeel. Dan is de opinie al snel dat je een arrogante bitch bent.
Zullen wij elkaar wat beter gaan leren kennen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:04 schreef Floccinaucinihilipilifica het volgende:
BRF meldt.
'Huh, je bent vet aardig, ik dacht altijd dat je arrogant was!'
Het was mij laatst opgevallen dat mensen eerder naast iemand anders dan naast mij gaan zitten in de trein of bus (terwijl ik gewoon verzorgd ben, normale/leuke kleding draag en lekker ruik). Dat is dan wel weer een voordeel.
DM me als je vriendjes wil wordenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:46 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Iemand die dit herkent? Iemand die me advies kan geven ofzo?
Mahl weetquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 06:44 schreef MAHL het volgende:
TS heeft wel overduidelijk moeite met haar breakup, haar topics ziende... Komt er zelfs voor terug naar Fok!, ook al had ze het eerder afgezworen
Gewoon aan de Tinder gaan en een snelle rebound scoren, meis
Wie weetquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:01 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
DM me als je vriendjes wil worden
Ja, ik hoop het, zolang mensen mij er irl maar niet op gaan afrekenenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Maar stiekem ben je wel lievig
Dus dan is het oké toch?
Hahahaha, ken ik jou soms in real life?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:46 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Jongens, ik weet niet hoe vaak mensen al hebben gedacht dat ik een arrogant kreng ben, terwijl ze me niet kennen. Ik ben eigenlijk gewoon verlegen en beetje onzeker (edit: niet echt onzeker, maar eerder voorzichtig te noemen eigenlijk)!
Dus of het nou aan Bitchy Resting Face syndroom ligt of aan het feit dat ik iets afstandelijker ben dan de gemiddelde vrouw.. ik weet echt niet waarom mensen me altijd zo zien. Mensen die me beter kennen zeggen dan altijd achteraf dat ze me eerst niet mochten maar nu zien dat ik heel lief ben bla bla.
Iemand die dit herkent? Iemand die me advies kan geven ofzo?
Overigens houd ik dus veel contacten op afstand door dit feit.. terwijl ik bijvoorbeeld graag nieuwe vrienden zou willen of gewoon meer contact met anderen zou hebben. En uiteraard blijven mannen zo op een afstand kijken terwijl ze ook best met me konden praten als ze interesse hebben.
Dit, ja. Maar goed, dat zeggen ze over iedereen die direct oogcontact durft te makenquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:31 schreef 2NutZ het volgende:
Mensen zijn bang voor me omdat ik agressief kijk.
Kutkickerquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |