Ik heb het ook ongeveer sinds die tijd.. maar ik had toen vriendinnen die niet echt goed voor me waren en me naar beneden wilden halen (jaloezie?), ook veel geroddel. Dus sinds die tijd ben ik gewoon meer voorzichtig met ze en bemoei ik me met mn eigen zaken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:41 schreef Floccinaucinihilipilifica het volgende:
[..]
Ja, ik ga maar even reflecteren op wat het is. Wel jammer dat ik mijn gezicht niet kan veranderen verder. Als ik ontspannen ben, heb ik gewoon een arrogante en ongeïnteresseerde kop.![]()
Verder aan mijn kleding o.i.d. ligt het niet, dat is gewoon up to date. Misschien dat mensen daardoor ook weer denken dat ik mij te goed voel ofzo.![]()
Ik heb nu het idee dat ik mezelf moet gaan veranderen, nepgesprekken moet gaan voeren met mensen waar ik eigenlijk weinig mee heb. Het probleem ligt trouwens alleen op school merk ik, op andere plekken gaat het wel goed. Op school zitten echter bijna alleen maar vrouwen, en ik gok dat daar mijn probleem ligt (hoe het komt weet ik echt niet, had vroeger wel vriendinnen maar sinds de tweede/derde klas ga/ging ik alleen nog maar met jongens om en naar vrouwen toe weet ik mij geen houding meer te geven).
Het was blijkbaar wel teveel gevraagd op mijn post te reageren.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:02 schreef PatriciaPrecies het volgende:
All because of Bitchy Resting Face?
Oei oeiquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het was blijkbaar wel teveel gevraagd op mijn post te reageren.
Verwaand wijf
Tsja, ik kan mijn vinger niet precies leggen op wat het is.. onzekerheid is niet de juiste verwoording, eerder een soort voorzichtigheid en het feit dat ik mensen soms niet genoeg vertrouw misschien.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waarom ben je onzeker? Als je dat weet kan je er aan werken
Nee, helaas ben ik 24.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:02 schreef AgLarrr het volgende:
Godnokke, als die chicks die hier het feest der herkenning vieren zijn 16? Met wat voor tards hebben jullie te maken van dag tot dag?
Ben 22, weet niet wat je bedoelt sorry.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:02 schreef AgLarrr het volgende:
Godnokke, als die chicks die hier het feest der herkenning vieren zijn 16? Met wat voor tards hebben jullie te maken van dag tot dag?
Billenkoek!!! Gaat het verwaande er wel af :pquote:
Je gezicht hoef je ook niet te veranderen, je uitstraling waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:41 schreef Floccinaucinihilipilifica het volgende:
[..]
Ja, ik ga maar even reflecteren op wat het is. Wel jammer dat ik mijn gezicht niet kan veranderen verder. Als ik ontspannen ben, heb ik gewoon een arrogante en ongeïnteresseerde kop.![]()
Verder aan mijn kleding o.i.d. ligt het niet, dat is gewoon up to date. Misschien dat mensen daardoor ook weer denken dat ik mij te goed voel ofzo.![]()
Ik heb nu het idee dat ik mezelf moet gaan veranderen, nepgesprekken moet gaan voeren met mensen waar ik eigenlijk weinig mee heb. Het probleem ligt trouwens alleen op school merk ik, op andere plekken gaat het wel goed. Op school zitten echter bijna alleen maar vrouwen, en ik gok dat daar mijn probleem ligt (hoe het komt weet ik echt niet, had vroeger wel vriendinnen maar sinds de tweede/derde klas ga/ging ik alleen nog maar met jongens om en naar vrouwen toe weet ik mij geen houding meer te geven).
Ah, ik heb dus een RAFquote:
Ik ook maar vind het altijd juist wel sexyquote:
Ik ben jouquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:09 schreef Floccinaucinihilipilifica het volgende:
Het is wel vervelend. In groepjes moet je echt zelf kenbaar maken dat je gewoon een normaal/aardig persoon bent. Als je gewoon geen zin hebt om actief mee te praten en er een beetje rustig bij zit, denken mensen dat je je te goed voelt om met ze te praten ofzo.
Ik ben pas na school actief, op school ben ik gaar en verrot en heb ik geen zin om actief te doen met iedereen. Daardoor lijk ik een arrogante autist.
Edit: Woeps, dacht dat ik in klb zat. Mijn serieuze en niet-gemene reactie: Vraag het eens aan iemand die eerst dacht dat je arrogant bent, maar waar je nu wel goed mee op kan schieten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:12 schreef probeer het volgende:
Misschien omdat je de oorzaak meteen buiten jezelf legt met dat BRF, ipv een stukje zelfreflectie?
Hallo mij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:07 schreef Floccinaucinihilipilifica het volgende:
[..]
Hallo mij.
Weet je, eigenlijk vind ik het wel prima zo. Ik heb ook eigenlijk helemaal geen zin in een horde mensen om me heen die niet bij mij passen, en eigenlijk gewoon hulzen zijn om een leegte op te vullen waar ik helemaal geen last van heb.
Ben ook niet het type dat 'vrienden' gaat maken met mensen die ze eigenlijk niet mag, puur om dan maar vrienden te hebben. M'n beste vriend is wel zo, verschrikkelijk.
Zo, en nu ga ik vriendloos een fles wijn man vriendin maken. Alvast excuus voor eventueel gelal zometeen.Aangenaam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lolook daarin ben ik hetzelfde. Vrouwen denken bij voorbaat 'wat is zij een arrogant kutwijf' en vertellen me als ze me een avond hebben gesproken 'oh je bent toch wel aardig'. Dat ben ik ondertussen zat
Mannen daarentegen lijken het des te aantrekkelijker te vinden, gaan aan mn mond zitten (zo van hihihi doe je mondhoeken eens omhoog voor mij!!!) of 'wat kijk je lekker streng'
![]()
Maar over het algemeen blijven mensen op afstand en hun bijbehorende kutopmerkingen dus ook
Geniet van je fles wijn![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:33 schreef vera166 het volgende:
[..]
Aangenaam.
Lolook daarin ben ik hetzelfde. Vrouwen denken bij voorbaat 'wat is zij een arrogant kutwijf' en vertellen me als ze me een avond hebben gesproken 'oh je bent toch wel aardig'. Dat ben ik ondertussen zat
Mannen daarentegen lijken het des te aantrekkelijker te vinden, gaan aan mn mond zitten (zo van hihihi doe je mondhoeken eens omhoog voor mij!!!) of 'wat kijk je lekker streng'
![]()
Maar over het algemeen blijven mensen op afstand en hun bijbehorende kutopmerkingen dus ook
Geniet van je fles wijn![]()
Heb ik gedaan, en dat kwam erop neer, letterlijk; 'Je keek altijd zo gemeen uit je ogen waardoor ik bang voor je was.'quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:30 schreef probeer het volgende:
[..]
Edit: Woeps, dacht dat ik in klb zat. Mijn serieuze en niet-gemene reactie: Vraag het eens aan iemand die eerst dacht dat je arrogant bent, maar waar je nu wel goed mee op kan schieten.
Wiens kloon ben jij nou weer?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:37 schreef Floccinaucinihilipilifica het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, en dat kwam erop neer, letterlijk; 'Je keek altijd zo gemeen uit je ogen waardoor ik bang voor je was.'
Notice; Die meid is twee koppen langer dan ik.
Ja, want zo kan ik je posts beter plaatsen, snaptu.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:40 schreef Floccinaucinihilipilifica het volgende:
[..]
Durrrr.
Kloon van kloon van kloon van kloon van originele gebruiker. Doet het er toe?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |