SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Ahw.. die is cute ^^,quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:59 schreef NijntjesUk het volgende:
Wat een vrolijke cactussen, Dottey!
Mijn prins op het witte paard is zo goed als klaar.
[ afbeelding ]
* Dottey zwaaitquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:24 schreef Risu het volgende:
Mijn oefendekentje gaat nog erg langzaam. Ben pas bij de derde rij aangekomen. Maar ik doe het met veel tussenposen, want dan raakt mijn arm niet overbelast. Ben nog niks gewend natuurlijk.
Zal binnenkort eens kijken of ik het gepruts op een foto krijg.
Ik hoop dat ik er wel beter in word, want ik vind die cactusjes (cacti?) bijvoorbeeld ook zo gaaf. Mijn man zag ze toevallig, (zit naast me) en werd er ook blij van.
Die zat zover ik weet op facebook in een haakclubje gerda's ^^,quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:56 schreef droommoord het volgende:
is dit het haakforum waar Bobbi Eden zit? Zie net op televisie dat ze op een haakforum zit, misschien is het deze wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Popcorn stitch en stokjes voor de afvragende.
Ik heb nu al zin in de winter!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
De set is niet binnen een dag gehaakt hoorquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:25 schreef Susie het volgende:
Mooi Dottey! Waar haal je de tijd vandaan zeg!
Dan nog! Zie zoveel van je voorbij komen, prachtig.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:27 schreef Dottey het volgende:
[..]
De set is niet binnen een dag gehaakt hoor![]()
Ik had eindelijk de tijd om het te fotograferen![]()
Daarnaast heb ik geen full time job en haak ik vrij vlot.
Zoveel?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:30 schreef Susie het volgende:
[..]
Dan nog! Zie zoveel van je voorbij komen, prachtig.
leuke hond ook!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Jaaaaaaaa!!!!!![]()
![]()
Ein
de
lijk
De Happypotamus is af!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(met hond ter referentie.. het is een grote Potamus..)
Neusje![]()
[ afbeelding ]
Mijn vriend vindt hem ook helemaal tof![]()
Jouw hond!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Jaaaaaaaa!!!!!![]()
![]()
Ein
de
lijk
De Happypotamus is af!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(met hond ter referentie.. het is een grote Potamus..)
Neusje![]()
[ afbeelding ]
Mijn vriend vindt hem ook helemaal tof![]()
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:08 schreef Sunnythesun het volgende:
krijg ik de complimenten voor de hond terwijl ik daar weinig aan gehaakt heb
al heeft hij wel een wollig vachtje, dus het had gekund natuurlijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |