SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik kan wel even meekijken met Team Viewer als je wil.quote:
Heeft zij een externe schijf?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
NTFS dus. Okee, je loopt niet tegen de max filesize van het FAT32-bestandssysteem aan.
Die max filesize is zeg maar minder groot dan 13 cm.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
NTFS dus. Okee, je loopt niet tegen de max filesize van het FAT32-bestandssysteem aan.
als het niet lukt is laatst optie Team viewerquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kan wel even meekijken met Team Viewer als je wil.
NTFS klinkt goed. Kan zo snel even niets bedenken, behalve dat je browser het bestand niet goed kan handlen. Of dat het bestand inderdaad corrupt is.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die max filesize is zeg maar minder groot dan 13 cm.
Even uitleggen aan Stimo aan haar taal, Syl!
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik lees al die vragen met een seksueel ondertoon nu..
aah i see....quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik lees al die vragen met een seksueel ondertoon nu..
extern is vaak FAT32 ipv NTFS..miss daardoor.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:12 schreef Stimorol- het volgende:
Volgens mij is het bestandje niet goed trouwens...... Bestand staat ook op externe schijf en die kan het ook niet uitpakken..
Nein. NTFS.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:13 schreef Montelly het volgende:
[..]
extern is vaak FAT32 ipv NTFS..miss daardoor.
Rustig man, laat hem even in je broekje pc kijken met team viewquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:13 schreef Stimorol- het volgende:
Flikker op met je seksuele ondertoon. DIT ZIJN MIJN JAREN 00 FOTO'S. MIJN BESTE JAREN. WEG FOTO'S VAN MIJN BESTE JAREN.
Externe schijf is gedoe bij grote bestanden... Zou dat bestand eerst verplaatsen naar je lokale schijf.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:12 schreef Stimorol- het volgende:
Volgens mij is het bestandje niet goed trouwens...... Bestand staat ook op externe schijf en die kan het ook niet uitpakken..
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
Rustig man, laat hem even in je broekje pc kijken met team view
Que?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Externe schijf is gedoe bij grote bestanden...
Kopiëren lijkt mij verstandiger.quote:Zou dat bestand eerst verplaatsen naar je lokale schijf.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee. Tis 23.00 u geweest zie ik ineens. Moet slapenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
Waarom zip je foto's trouwens?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Tis 23.00 u geweest zie ik ineens. Moet slapen
Het was net nog 21.45.
Het kopiëren/verplaatsen van 1 groot bestand (zip) is sneller dan het kopiëren/verplaatsen van duizenden kleinere bestanden. Althans, dat is mijn ervaring.quote:
- Beveiligen met een wachtwoord.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Goede vraag. Het had een reden, ama unuttum
Succes met uitpakken.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het kopiëren/verplaatsen van 1 groot bestand (zip) is sneller dan het kopiëren/verplaatsen van duizenden kleinere bestanden. Althans, dat is mijn ervaring.
vrouwenlogicaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
- Beveiligen met een wachtwoord.
- Veel foto's in één keer verzenden.
- Ruimte besparen...
Geen sprake van beide als ik het zo lees.
Ow ja. Adamin biri gaf die foto's aan mij via een externe schijf die ik even kon bewaren en toen moest het op een usb ding en toen ahd ik het gezipt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
- Beveiligen met een wachtwoord.
- Veel foto's in één keer verzenden.
- Ruimte besparen...
Geen sprake van beide als ik het zo lees.
Moslims ook altijd eh...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow ja. Adamin biri gaf die foto's aan mij via een externe schijf die ik even kon bewaren en toen moest het op een usb ding en toen ahd ik het gezipt.
Oke even geduld. Verplaatst naar externe schijf en het zegt nu Laden als ik een foto open.
BISMILLAH DIYELIM.
Of je ziet al die spelers dat doen voordat ze een penalty nemen. Als het niet ingaat ff snel 'godverdomme' roepenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Moslims ook altijd eh...
Nooit bismillah, maar als ze een auto moeten winnen even het welbekende gebedje doen..
. Of als ze foto's terug willen kunnen zien...
Yemek yemeden once Bismillah swsquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Moslims ook altijd eh...
Nooit bismillah, maar als ze een auto moeten winnen even het welbekende gebedje doen..
. Of als ze foto's terug willen kunnen zien...
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:32 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)nd_aan_voldoen_.html
Unlabeled. Moest aan jou denken.
...ze staan allemaal nog in de rijquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:32 schreef Stimorol- het volgende:
Ze zijn allemaal kk lelijk. bah.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
...ze staan allemaal nog in de rij
Grunn altijd nummer één!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:32 schreef Stimorol- het volgende:
Wat een vermakelijk filmpje.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:32 schreef Stimorol- het volgende:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:00 schreef Peunage het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)essions_of_grey.html
De echte mannen zijn op fok te vinden.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:47 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Grunn altijd nummer één!![]()
Maar check dat uitgaanspubliekal-le-maal klapjosti's en kids van 15 of iq van minus oneindigheid. Dat is overal zo in Nederland. Op de uni is dat klapjosti gehalte tot t kwadraat van 834787 trouwens. Vreselijk! Waar zijn de echte mannen gebleven?
Ben stuk gegaan om Scooby en Arnold.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:00 schreef Peunage het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)essions_of_grey.html
Jij weetquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
De echte mannen zijn op fok te vinden.
Wat een kanjervolkquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:32 schreef Stimorol- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.facebook.com/pages/The-Halal-Guys/157700344254837
Jij hebt er één aan de haak geslagen of nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
De echte mannen zijn op fok te vinden.
Hoe weet jij van mrstylo en ik?!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:42 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Jij hebt er één aan de haak geslagen of niet
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe weet jij van mrstylo en ik?!
Ik wel, maar heb al tandengepoetstquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ook, maar damn, niks boeiends in huis nu.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 01:28 schreef Crip het volgende:
zo lekker als je je make up eraf wast, toch Che?
Hoe moet ik dat weten?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 01:31 schreef Crip het volgende:
[..]
vind je het niet lekker als je je make up eraf wast
plaatje doet t nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 01:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ben een serieuze jongen met m'n mind op money.
[ afbeelding ]
Precies.quote:
Sowieso Italië met haar cultureel erfgoed...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 02:13 schreef Che_ het volgende:
In Toscane
Een plek om te leven tot je dood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik slapen.![]()
Günaydın!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Speciaal voor iyi geceler het topic bezoeken...Slaap lekker!
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 05:33 schreef Bortecinem het volgende:
Het is opgehouden met regenen yess. En speciaal voor jullie deel ik deze secret spot. Zeker bezoeken hoor.Ik wil naar McDonald's nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik slapen.zzzzz
Je moet je zwarte buurjongetje ook gewoon vrijlaten. Slavernij is not done in 2014 en dat heb ik al uitgelegdquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 01:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Precies.
ZWARTE PIET LIGT AAN MIJ
CRIMINALITEIT LIGT AAN MIJ
IS BEN IK
EN NU LIGT DIT OOK AL AAN MIJ.
Wtf? Al die zuiplappen...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:32 schreef Stimorol- het volgende:
Het is opgehouden met regenen yess. En speciaal voor jullie deel ik deze secret spot. Zeker bezoeken hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik slapen.![]()
Ik snap inderdaad ook niet waarom ze daar zo volhardend over is.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je moet je zwarte buurjongetje ook gewoon vrijlaten. Slavernij is not done in 2014 en dat heb ik al uitgelegd
Het is opgehouden met regenen yess. En speciaal voor jullie deel ik deze secret spot. Zeker bezoeken hoor.hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik slapen.
Zat je op de tribune?
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-New-York-aan.dhtmlquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:41 schreef sylvesterrr het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)tie-in-new-york.html
Bortecinem heeft zich zeker verkleed als man...
Yo Dimaquote:
Wat man, waarom die smileyquote:
Zo, jij durftquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:25 schreef AMAR420 het volgende:
ik ga lekker patat speciaal eten [ afbeelding ]
Wat heb jij tegen mongols?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
sommige mensen zijn echt achterlijk
niks, ik heb wel iets tegen mensen die 29 jaar zijn en zulke teksten aanleveren, voor in het project:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
niks, ik heb wel iets tegen mensen die 29 jaar zijn en zulke teksten aanleveren, voor in het project:Beetje Jip en Janneke-uitleg en rare gebruik van alinea's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
Wat voor opleiding doe je en op welk niveau? Best grote leeftijdsverschil.
[..]
niks, ik heb wel iets tegen mensen die 29 jaar zijn en zulke teksten aanleveren, voor in het project:Gelukkig staan de enters erin, anders werd het onduidelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
. Prachtige samenhang overigens.
Projecten..
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Beetje Jip en Janneke-uitleg en rare gebruik van alinea's.
Wat voor opleiding doe je en op welk niveau? Best grote leeftijdsverschil.
Echt... Het was eerst EEN heel A4, zonder enige alinea's oid. Nu na elke zin...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gelukkig staan de enters erin, anders werd het onduidelijk!. Prachtige samenhang overigens.
Projecten..
Omdat rekenmachine tochquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Die begrijp jij niet, oké?!
Montelly begrijpt me wel.
Niet het verschil zien tussen toetsenbord en rekenmachine. Woah Che..quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Omdat rekenmachine toch
O dat is een toetsenbord
Zeg het hem hoor crip.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Die begrijp jij niet, oké?!
Montelly begrijpt me wel.
Ja, ik ga niet slapen tot ik boven 9000 zit.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:44 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
meet jij ook je dagelijkse calorieen af
nigga wat. Hoe doe je dat op een GEZONDE manier?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, ik ga niet slapen tot ik boven 9000 zit.
[..]
niks, ik heb wel iets tegen mensen die 29 jaar zijn en zulke teksten aanleveren, voor in het project:OMG, die tekst komt me akelig bekend voor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
![]()
Dat is die hele torrie, iştequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Niet het verschil zien tussen toetsenbord en rekenmachine. Woah Che..
Echt?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
OMG, die tekst komt me akelig bekend voor...
doe is meer foto's enzoquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:48 schreef Bortecinem het volgende:
Wowowowow dikke paniek net hiero. Mijn stekkers, behalve die van mijn stijltang (gotta have good hair, als die het ook niet had gedaan was ik teruggevlogen) deden het even niet. Geen tel, geen powerbank, no laptop!
@KB, ja tribune hehe.
@Che & Syl, dat was in Queens, ik ben Manhattan nog niet uitgeweest.
Oh ja, was ff vergeten dat jij niet in NL woontquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Begrijp letterlijk niets van je zojuist zei. ;c
Tja, sommige mensen zijn helaas niet goed in het formuleren van goede zinnen. Die persoon is vast wel beter ergens anders in, maak daar gebruik van. Anders doe je toch dubbelwerk, want je gaat hoe dan ook zo'n stukje tekst verbeteren.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Echt... Het was eerst EEN heel A4, zonder enige alinea's oid. Nu na elke zin...
Maar ja, wat verwacht je van iemand die met zijn 5e jaar van fysiotherapie bezig is.ALLLEEE FYSIO'S ZIJN MOOOOONGOLS.
Ik doe natuurlijk geen fysio, maar ja. Minor is gemixt dus dan kom je dit soort idioten ook tegen helaas.
Torrie en işte?! Dafuq sinds wanneer is dat Nederlands nigga.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oh ja, was ff vergeten dat jij niet in NL woont
Forget about it.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Aangebroken tot onze interventie richten wij ons hoofdzakelijk om bewegen omdat de problemen zich manisfesteren op participatie niveau.
Wat?
De jeugd van tegenwoordig is ook niks gewend zeg...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:48 schreef Bortecinem het volgende:
Wowowowow dikke paniek net hiero. Mijn stekkers, behalve die van mijn stijltang (gotta have good hair, als die het ook niet had gedaan was ik teruggevlogen) deden het even niet. Geen tel, geen powerbank, no laptop!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou ik ook zeggen.quote:@Che & Syl, dat was in Queens, ik ben Manhattan nog niet uitgeweest.![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:49 schreef sylvesterrr het volgende:
Die vele groepsopdrachten op het hbo zijn voor mij reden geweest om ermee te kappen na het 2e jaar (in deeltijd).Ik zou over twee jaar een hbo-diploma kunnen hebben, maar ik kies ervoor om Informatiekunde aan de OU te studeren. Na 2 jaar zit ik dan met een beetje geluk op ruim 40% van mijn WO Bachelor.
![]()
Hij kan echt NIKS. Helemaal niks.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen zijn helaas niet goed in het formuleren van goede zinnen. Die persoon is vast wel beter ergens anders in, maak daar gebruik van. Anders doe je toch dubbelwerk, want je gaat hoe dan ook zo'n stukje tekst verbeteren.
Gewoon zijn tekst vervangen door:quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hij kan echt NIKS. Helemaal niks.Ik ben inderdaad al bezig met zijn poep.
Hij mag niks meer doen, misschien kan hij koffiedame worden.
quote:De mensen van de hobby ( GGZ activiteiten centrum ) zeiden
me dat zij dat niet konden doen voor me omdat
hetvest vanbinnen gevoerd was...
Ik kocht het en gaf het aan de naaister met het bericht dat ik zsm een
een logo zoo proberen te zoeken om erop te zetten.
Je mag ook een bron toevoegen incl je poll keuze met
een toelichting. Mijn grootste verkoop was 30 Euro voor 1 schilderij.
Wtf?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Aangebroken tot onze interventie richten wij ons hoofdzakelijk om bewegen omdat de problemen zich manisfesteren op participatie niveau.
Wat?
Het is niet jouw schuld Crip.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Torrie en işte?! Dafuq sinds wanneer is dat Nederlands nigga.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig is ook niks gewend zeg...Wou net zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Zou ik ook zeggen.![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:51 schreef Bortecinem het volgende:
Groepsopdrachten heb ik ook altijd gehaat. Succes KB.
Misschien moet hij plantsoendienst gaan uitvoeren.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gewoon zijn tekst vervangen door:
[..]
Docent had feedback erbij gezet: VAN DEZE ZIN BEGRIJP IK HELEMAAL NIETS, ZOWEL TAALKUNDIG ALS INHOUDELIJK.quote:
Nee inderdaad, het is jouw schuld.quote:
Zou niet doenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee inderdaad, het is jouw schuld.
Ik ging torrie googlen zie ik dit.![]()
https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1366&bih=667
Ben je geen straatsoldaat of zo, dat je tori/torrie moet opzoeken. Valt me tegen van je, mocroninja.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee inderdaad, het is jouw schuld.
Ik ging torrie googlen zie ik dit.![]()
https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1366&bih=667
Ik ga gewoon terug naar huis als ik halverwege m'n reis naar m'n werk erachter kom dat ik m'n telefoon ben vergeten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je dit trouwens met je docent besproken? Dat zo'n persoon weinig toevoegt aan het groepje, zeg maar.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Terechte haat. Meh.
[..]
Misschien moet hij plantsoendienst gaan uitvoeren.
[..]
Docent had feedback erbij gezet: VAN DEZE ZIN BEGRIJP IK HELEMAAL NIETS, ZOWEL TAALKUNDIG ALS INHOUDELIJK.
Ik woon in Limburg, ik ken helemaal geen straat taal. :/quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ben je geen straatsoldaat of zo, dat je tori/torrie moet opzoeken. Valt me tegen van je, mocroninja.
Precies.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:57 schreef Bortecinem het volgende:
Ze is een Limbo. Wij doen niet aan die ghetto shit.
Heeft niks te maken met Limburg. Nette mensen doen gewoon niet aan straattaal.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:57 schreef Bortecinem het volgende:
Niet specifiek dit punt, we hebben wel eerder een gesprek gehad met de docent omdat deze josti al iets anders geflikt heeft.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je dit trouwens met je docent besproken? Dat zo'n persoon weinig toevoegt aan het groepje, zeg maar.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ga gewoon terug naar huis als ik halverwege m'n reis naar m'n werk erachter kom dat ik m'n telefoon ben vergeten.Oh maar dat is anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De douche is bezet uff. Een badkamer delen is wel het nadeel van deze airbnb. TM, ik zou voor een huis gaan met aparte badkamer.
Jij komt uit Nijmegen, dat is bijna Limburg.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Heeft niks te maken met Limburg. Nette mensen doen gewoon niet aan straattaal.
Wat dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet specifiek dit punt, we hebben wel eerder een gesprek gehad met de docent omdat deze josti al iets anders geflikt heeft.
Ik ook niet. Er zijn alleen bepaalde woorden die vervangen zijn.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:57 schreef Bortecinem het volgende:
De kneus had een paar uur voor de deadline gezegd dat hij die avond moest werken en dus niks kon doen meer aan het verslag. Om vervolgens heel sneaky van alles in het verslag te verneuken: stukken weggehaald, stukken die ergens anders hoorden te staan stonden op rare plekken etc, gelukkig kun je dat allemaal zien via OneDrive en versiegeschiedenis enzo.quote:
Godverdomme.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
De kneus had een paar uur voor de deadline gezegd dat hij die avond moest werken en dus niks kon doen meer aan het verslag. Om vervolgens heel sneaky van alles in het verslag te verneuken: stukken weggehaald, stukken die ergens anders hoorden te staan stonden op rare plekken etc, gelukkig kun je dat allemaal zien via OneDrive en versiegeschiedenis enzo.Eigenlijk hadden we hem er toen al uit moeten gooien.
![]()
![]()
Maar nu heeft hij dus weer niets gedaan/nagekomen qua afspraken. Levert hij zulke slechte stukjes in en geeft hij aan: ja maar ik heb wel mu beszt ervoor gedaan!!!11! Hij begrijpt het gewoon echt niet, achterlijke vent.
Badkamer delen is inderdaad vervelend. Ik had hier twee weken een logee, en ik werd gek...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh maar dat is anders.
De douche is bezet uff. Een badkamer delen is wel het nadeel van deze airbnb. TM, ik zou voor een huis gaan met aparte badkamer.
Ja, maar die zeggen wacht maar even blabla. Het gaat echt nergens over meer. Hij was eerst 'projectleider', maar dat was alleen maar gebekvecht eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Godverdomme..
.
.
Ik zou dat dus direct met je docent bespreken. Niet in je eentje, maar met de rest van het groepje dat wel nuttig is.
Opdonderen met zulke gasten.
Ze gaan zo weg naar werk, dan ben ik alleen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Badkamer delen is inderdaad vervelend. Ik had hier twee weken een logee, en ik werd gek...
Moet je doen inderdaad.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:07 schreef Bortecinem het volgende:
Wow ik ga ook maar beginnen aan het HBO als het allemaal zo makkelijk is.
Die = rest van groepje?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, maar die zeggen wacht maar even blabla. Het gaat echt nergens over meer. Hij was eerst 'projectleider', maar dat was alleen maar gebekvecht eigenlijk.Nu ben ik de projectleider en het gaat nu wel beter op zich, maar hij is gewoon een doorn in het oog. Kan alleen maar onzin aanleveren en blablala. Echt frustrerend dat de rest hem niet eruit wil knikkeren.
Lekker makkelijk je diploma halen, waarschijnlijk doet hij het al 5 jaar zo.
Als ik 's ochtends naar m'n werk ga pak ik vaak de metro op station Bijlmer Arena richting Sloterdijk. Wanneer ik de jongeren in de metro hoor praten doe ik snel m'n oordopjes in, want het is gewoon niet leuk om dat accent aan te moeten horen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar hoe de jongeren nu praten inclusief accent is
OMGquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
De kneus had een paar uur voor de deadline gezegd dat hij die avond moest werken en dus niks kon doen meer aan het verslag. Om vervolgens heel sneaky van alles in het verslag te verneuken: stukken weggehaald, stukken die ergens anders hoorden te staan stonden op rare plekken etc, gelukkig kun je dat allemaal zien via OneDrive en versiegeschiedenis enzo.Eigenlijk hadden we hem er toen al uit moeten gooien.
![]()
![]()
Maar nu heeft hij dus weer niets gedaan/nagekomen qua afspraken. Levert hij zulke slechte stukjes in en geeft hij aan: ja maar ik heb wel mu beszt ervoor gedaan!!!11! Hij begrijpt het gewoon echt niet, achterlijke vent.
Ja, is rest van groepje. Nog een andere dame snapt er ook weinig van... en een andere fysio is wel oke maar meer van 'ok ik heb mijn stukje gedaan doei ga niet extra werk maken' en de andere ergo is wel tof en van mijn niveau.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die = rest van groepje?
Is toch allang duidelijk dat die gast niets toevoegt?!
The fuck.
Dat papiertje stelt echt niets meer voor. Vandaar dat ik ook geen moeite wil doen voor m'n hbo-diploma.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:07 schreef Bortecinem het volgende:
Waarom maak je niet 21+ toets voor uniquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:07 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga haar maar weer mailen denk ik ja.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:10 schreef zarGon het volgende:
Dan zou ik alsnog alleen naar de docent gaan trouwens.
Of gewoon OU.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom maak je niet 21+ toets voor uni
Je moet op tijd ingrijpen...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, is rest van groepje. Nog een andere dame snapt er ook weinig van... en een andere fysio is wel oke maar meer van 'ok ik heb mijn stukje gedaan doei ga niet extra werk maken' en de andere ergo is wel tof en van mijn niveau.Helemaal klaar mee.
Hij voegt inderdaad echt helemaal niks toe, behalve een frons op mijn gezicht.
Maar we hebben dus al een gesprek gehad, paar weken geleden. Dat heeft wel geholpen: hij is minder op de voorgrond meer en wat serieuzer. MAAR ZIJN STUKJES OP PAPIERRRRRRR. HERREGOD.quote:
Maybe volgend jaar.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom maak je niet 21+ toets voor uni
Ja, dat kan ook inderdaad.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Of gewoon OU.Alhoewel, OU is wel prijzig vergeleken met een hbo-deeltijdstudie.
Dit.quote:
Ja, spring maar onder de douche. Stinkt het water daar net als in California ook naar chloor?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maybe volgend jaar.
Huisbazen zijn weg. See you guys.
Ja klopt inderdaad. Maar goed, ik denk dat hij gewoon blijft liften met ons.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dit.
Iemand op het laatste moment eruit knikkeren zou gewoon leiden tot een laag cijfer als ik zou moeten/mogen beoordelen.Samenwerken (en desnoods iemand eruit knikkeren) is namelijk een competentie die je op het hbo moet ontwikkelen.
Op het hbo heb ik ook gewoon de docenten lopen verbeteren... Echt totaal geen uitdaging.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook inderdaad.
HBO is niks meer tegenwoordig.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja klopt inderdaad. Maar goed, ik denk dat hij gewoon blijft liften met ons.Aangezien de anderen in het groepje niet zo fel reageren als ik. Stel zwijnen. Allemaal.
Dan ga je nogmaals een gesprek voeren. Je kunt je blijven frustreren, maar daar heb je alleen jezelf mee.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar we hebben dus al een gesprek gehad, paar weken geleden. Dat heeft wel geholpen: hij is minder op de voorgrond meer en wat serieuzer. MAAR ZIJN STUKJES OP PAPIERRRRRRR. HERREGOD.Gaf hij ook later aan van: Ehh jaaa ik heb mbo gedaan en papier is niet mijn sterkste kant... Doei.
Je bent 29 jaar godverdomme zeg.
Ja, daar wilde ik sowieso op letten. Heb al iets op het oog, een aparte woning met badkamer voor 64 euro in East Village. Maar heb me nog niet geregistreerd op de site.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh maar dat is anders.
Nee, zelf samengesteld de eerste schoolweek. Na elkaar 2 dagen gezien te hebben.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:19 schreef zarGon het volgende:
Was het trouwens een groepje dat je zelf mocht samenstellen of heeft de docent de groepen gemaakt? Mits dat laatste...,
,
!!!
Ja maar denk je dat ik kans maak in mijn eentje?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dan ga je nogmaals een gesprek voeren. Je kunt je blijven frustreren, maar daar heb je alleen jezelf mee.
En ik snap serieus dat het makkelijk praten is voor mij, maar dit kan zo niet langer... Desnoods ga je het hogerop zoeken, dus verder kijken dan alleen je docent. Je hebt inmiddels een waslijst aan klachten, je kunt duidelijk aangeven waar je mee zit.
Praten helpt niet, dat is inmiddels wel duidelijk. Actie ondernemen...
Ja. Je hebt namelijk duidelijk bewijs dat hij niets toevoegt en jullie juist tegenwerkt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja maar denk je dat ik kans maak in mijn eentje?Als een meisje zegt van hij kan wel een andere taak vervullen en weer een andere jongen is boos op mij omdat ik niet adequaat gereageerd heb op zijn acties. :/
Ook dat ja... Best vervelend om gepusht te worden door de andere groepsleden wanneer je even niet lekker in je vel zit of wanneer je echt wat andere dingen te doen hebt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:26 schreef TheMagnificent het volgende:
Ja, blij dat ik van die groepsopdrachten af ben.Nooit echt vervelende ervaringen gehad, maar het is toch vervelend omdat je jezelf soms niet iedere week 100% wilt inzetten en de vrijheid nodig hebt dingen af en toe op je eigen manier te doen.
Ik ga er even over nadenken..quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja. Je hebt namelijk duidelijk bewijs dat hij niets toevoegt en jullie juist tegenwerkt.
- OneDrive-gedoe.
- Afspraken niet nakomen.
- Niveau van zijn teksten.
- Het feit dat hij geen projectleider meer is.
Niet geschoten is altijd mis. Verder zorgt dit ervoor dat je achteraf altijd nog kunt aangeven dat jij op tijd hebt ingegrepen. Als je nu niets doet, kun je achteraf ook niets zeggen...
Oh, ik geef gewoon aan wanneer ik niet lekker in mn vel zit of wanneer het mij niet uitkomt hoor. Lang leve mijn assertieve kant die ontstaat wanneer ik geïrriteerd ben.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ook dat ja... Best vervelend om gepusht te worden door de andere groepsleden wanneer je even niet lekker in je vel zit of wanneer je echt wat andere dingen te doen hebt.
Individuele opdrachten.
Maak je borst maar nat, het wordt er niet beter op in het bedrijfsleven.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga er even over nadenken..
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maak je borst maar nat, het wordt er niet beter op in het bedrijfsleven.
Waarom twijfel je overigens? Bang om als een zeurkous over te komen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]. Stahp.
Ik ga gwn mn eigen praktijk oprichten.
KB ontwijkt conflicten en discussies. Doet ze hier ook.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom twijfel je overigens? Bang om als een zeurkous over te komen?
Dat ook. Had namelijk het vorige gesprek met de docent ook zelf aangedragen. EN OHHH. Dat is ook zoiets. Ik had de docent toen gemaild en gezegd van joh dit en dat is er aan de hand, heeft u tijd voor een gesprek. In de groepsapp had ik toen aangegeven dat wij binnenkort een gesprek zouden hebben met de docent... Bleek hij de dag erna een mail gestuurd te hebben naar het docententeam om te zeggen dat wij problemen hadden in de groep...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom twijfel je overigens? Bang om als een zeurkous over te komen?
Wat je kunt doen is een mail opstellen naar je docent, slb'er/slc'er en eventueel de decaan (CC'tje). Daarin vertellen waar je mee zit, voorbeelden geven en aangeven dat je zo snel mogelijk (!) een gesprek hierover wil voeren.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat ook. Had namelijk het vorige gesprek met de docent ook zelf aangedragen. EN OHHH. Dat is ook zoiets. Ik had de docent toen gemaild en gezegd van joh dit en dat is er aan de hand, heeft u tijd voor een gesprek. In de groepsapp had ik toen aangegeven dat wij binnenkort een gesprek zouden hebben met de docent... Bleek hij de dag erna een mail gestuurd te hebben naar het docententeam om te zeggen dat wij problemen hadden in de groep...![]()
Wij hebben geen CC ontvangen ofzo van die brief ook. Wanne skkl.
Ja, je hebt wel gelijk. Hebben straks een deadline van een deel van het verslag, maar hij heeft dus sinds gisteravond niks meer gedaan... Waar slaat dit ook echt op. Heb echt meerdere keren aangegeven ga dit of dat doen, maar dat negeert hij dan en gaat hij zeggen dat hij wel echt zn best erop gedaan heeft...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat je kunt doen is een mail opstellen naar je docent, slb'er/slc'er en eventueel de decaan (CC'tje). Daarin vertellen waar je mee zit, voorbeelden geven en aangeven dat je zo snel mogelijk (!) een gesprek hierover wil voeren.
Je kunt ook een beetje overdrijven met het emotionele door te zeggen dat het project je zo frustreert dat jij je afspraken nakomt en je eigen taken zo goed mogelijk vervult en de rest het zelf maar oplost.
Dit kan overdreven overkomen, maar je staat sterker als je alles op papier hebt. Je moet er echt zelf voor zorgen dat je niet genaaid wordt, dat gaan de anderen echt niet voor je doen.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, je hebt wel gelijk. Hebben straks een deadline van een deel van het verslag, maar hij heeft dus sinds gisteravond niks meer gedaan... Waar slaat dit ook echt op. Heb echt meerdere keren aangegeven ga dit of dat doen, maar dat negeert hij dan en gaat hij zeggen dat hij wel echt zn best erop gedaan heeft...Sommige mensen... oeffff.
Vanavond maar een mail sturen naar desbetreffende docent. En zij weet dat ik heel erg met mijn emoties reageerde al.Dus hoef niet eens dingen te overdrijven.
Odemenin ekran goruntusu icin eke bakiniz. (Geen zin om de juiste Turkse letters op te zoeken.)quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:11 schreef xaban06 het volgende:
Hoe zeg je in het Turks:
Zij bijlage voor de screenshot van de betaling.
Of iets in die richting.
Vergeet niet een foto te plaatsen, Crip.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:57 schreef Crip het volgende:
Mijn gevulde aubergine ziet er zo lekker uit.. kan niet wachten totdat ik hem uit de oven kan halen.
Het dekt de lading, maar ik zou het niet zo formuleren indien het een formele mail betreft.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Odemenin ekran goruntusu icin eke bakiniz. (Geen zin om de juiste Turkse letters op te zoeken.)
Thanks.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Odemenin ekran goruntusu icin eke bakiniz. (Geen zin om de juiste Turkse letters op te zoeken.)
Klonk mij ook al wat vaag, maar ze begrijpen het vast welquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het dekt de lading, maar ik zou het niet zo formuleren indien het een formele mail betreft.
wrm typ je KB?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:25 schreef Montelly het volgende:
AAAAAAAAAAND IK BEN KLAAAAAAAAAR![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hey Crip
Hey Ambi
Hey Sylvester
Hey Zargon
Hey KB
HEY Styloooooo
Hey xaban
HEY themagnificent
Hey AMAR
Hey Che
Hey ongelabelde
HEY BORTE
HEY peunage
en de rest...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:25 schreef Montelly het volgende:
AAAAAAAAAAND IK BEN KLAAAAAAAAAR![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hey Crip
Hey Ambi
Hey Sylvester
Hey Zargon
Hey KB
HEY Styloooooo
Hey xaban
HEY themagnificent
Hey AMAR
Hey Che
Hey ongelabelde
HEY BORTE
HEY peunage
en de rest...
you mad?quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:37 schreef Crip het volgende:
TM, hier is mijn aubergine. Ik kon geen goede foto schieten omdat: belichting en hungry. Dus ziet beetje weird uit op foto
Ziet er toch smakelijk uit tho.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eet smakelijk!
TM, hier is mijn aubergine. Ik kon geen goede foto schieten omdat: belichting en hungry. Dus ziet beetje weird uit op foto
Wat zit erop? En vult dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eet je dit zo op?
ja beetjequote:
wil je dat ik goed maak met je?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat zit erop? En vult dit?Eet je dit zo op?
[..]
ja beetje
Gehakt, paprika, ui, tomaat, champignon en wat mozzarella boven op.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat zit erop? En vult dit?Eet je dit zo op?
[..]
ja beetje
heb je zelf iets in gedachten of moet ik je verrassen?quote:
oooo lekker, shaaarequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Gehakt, paprika, ui, tomaat, champignon en wat mozzarella boven op.
Ik had een hele aubergine gemaakt.. dus had 2 stuks. Nou kreeg maar 1tje op. Is kei vullend.
maak een mooie paint waarin je mij aanbidtquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:44 schreef Montelly het volgende:
[..]
heb je zelf iets in gedachten of moet ik je verrassen?
The plant is native to the Indian Subcontinent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://en.wikipedia.org/wiki/Eggplant#History
Wees de Indiers dankbaar, dankje. Eet smakelijk.zzzzz
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oooo lekker, shaaare
[..]
maak een mooie paint waarin je mij aanbidt
Yapmış olduğum ödemenin ekran görüntüsü ekte bulunmaktadır.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:23 schreef zarGon het volgende:
Betaling = odeme
Screenshot = ekran goruntusu
Bijlage = ek
Bakiniz, bakabilirsiniz, bulabilirsiniz; lijken me allemaal beleefd en netjes.
ik wou ingaan op vagina detail, maar to much workquote:
quote:
quote:
Viespeuk.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:54 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik wou ingaan op vagina detail, maar to much work
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:55 schreef Crip het volgende:
Soms is dikke oldschool harde rock echt lekker.
Naic maar ik bedoelde nog harder.quote:
Ja! Ik zet er een boven mn bil.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Crip ik ga een tattoo nemen. Doe je mee?
Ik wil serieus eentje.quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil serieus eentje.
Is wel mooi, als 't mocht zat ik onder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Crip ik ga een tattoo nemen. Doe je mee?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil serieus eentje.
ik wil ook een, al heel lang eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Doe een sleeve.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik wil ook een, al heel lang eigenlijk
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Is wel mooi, als 't mocht zat ik onder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahahaha vettttttquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]kom je samen prikkenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik wil ook een, al heel lang eigenlijk![]()
Echt een leluke tattoo dit.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:15 schreef Montelly het volgende:
Ik vind vrouwen met tattoo enorm sexy (sommige dan), vind dat echt woest aantrekkelijk. Bij een hele mooie vrouw kan ik dat echt waarderen![]()
[ afbeelding ]
broodje bal.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:27 schreef Crip het volgende:
Hallo help.. ik heb vandaag 850 cal genuttigd en ik zit echt propvol. Maar ik wil minimaal 1100 bereiken snel. En geen suikers ofzo. Maar zit propvol
Wat is redelijk gezond maar bevat toch veel cal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
Bleghquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:15 schreef Montelly het volgende:
Ik vind vrouwen met tattoo enorm sexy (sommige dan), vind dat echt woest aantrekkelijk. Bij een hele mooie vrouw kan ik dat echt waarderen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:15 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
thuglifequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Twee traantjes onder je oog en een snorretje op je wijsvinger.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
papzakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Werken jullie wel samen aan het document?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dit is echt dweilen met de kraan open, kuttyfusverslag. Ik word helemaal gestoord van die groepsleden die er niks van kunnen, gaan ze steeds mijn dingen bekritiseren ook. "Ja dat zou ik niet in de conclusie doen" JA TYP JIJ DIE FUCKING CONCLUSIE DAN IPV OP MIJ AF TE SCHUIVEN.
Dat is hoe HBO werkt, allemaal 1 onderdeel maken. En dat ze elkaars stukken lezen is een soort bonus activiteitquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Werken jullie wel samen aan het document?Ik heb het idee dat iedereen maar aan een onderdeel werkt en daarna de ander z'n werk bekritiseert.
Zo ging dat bij mij ook. Zelfs met studenten van 30/40+ jaar (deeltijd hè). Daar kon ik echt niet tegen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:26 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is hoe HBO werkt, allemaal 1 onderdeel maken. En dat ze elkaars stukken lezen is een soort bonus activiteit
(Zo gaat het bij mij tenminste)
Ik ben vandaag de hele dag bezig geweest, met een andere chick. En een andere vrouw in de groep heeft twee dingetjes toegevoegd, die ik weggehaald heb omdat overbodig en nu gaat ze zitten zeiken op de conclusie die ik getypt heb.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Werken jullie wel samen aan het document?Ik heb het idee dat iedereen maar aan een onderdeel werkt en daarna de ander z'n werk bekritiseert.
have a break..quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
"ja ik moest alleen X doen, dat heb ik gedaan, ik vind niet dat ik op moet draaien omdat pietje er met de pet naar gooit"
ja maar ik heb toch ook dingen moeten doen die ik eigenlijk niet had moeten doen?
"" ja maar dat is stom van je"
JA FUCKER WIE MOET HET ANDERS DOEN ALS IK EHT NIET DOE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |