SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik kan wel even meekijken met Team Viewer als je wil.quote:
Heeft zij een externe schijf?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
NTFS dus. Okee, je loopt niet tegen de max filesize van het FAT32-bestandssysteem aan.
Die max filesize is zeg maar minder groot dan 13 cm.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
NTFS dus. Okee, je loopt niet tegen de max filesize van het FAT32-bestandssysteem aan.
als het niet lukt is laatst optie Team viewerquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kan wel even meekijken met Team Viewer als je wil.
NTFS klinkt goed. Kan zo snel even niets bedenken, behalve dat je browser het bestand niet goed kan handlen. Of dat het bestand inderdaad corrupt is.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die max filesize is zeg maar minder groot dan 13 cm.
Even uitleggen aan Stimo aan haar taal, Syl!
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik lees al die vragen met een seksueel ondertoon nu..
aah i see....quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik lees al die vragen met een seksueel ondertoon nu..
extern is vaak FAT32 ipv NTFS..miss daardoor.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:12 schreef Stimorol- het volgende:
Volgens mij is het bestandje niet goed trouwens...... Bestand staat ook op externe schijf en die kan het ook niet uitpakken..
Nein. NTFS.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:13 schreef Montelly het volgende:
[..]
extern is vaak FAT32 ipv NTFS..miss daardoor.
Rustig man, laat hem even in je broekje pc kijken met team viewquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:13 schreef Stimorol- het volgende:
Flikker op met je seksuele ondertoon. DIT ZIJN MIJN JAREN 00 FOTO'S. MIJN BESTE JAREN. WEG FOTO'S VAN MIJN BESTE JAREN.
Externe schijf is gedoe bij grote bestanden... Zou dat bestand eerst verplaatsen naar je lokale schijf.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:12 schreef Stimorol- het volgende:
Volgens mij is het bestandje niet goed trouwens...... Bestand staat ook op externe schijf en die kan het ook niet uitpakken..
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
Rustig man, laat hem even in je broekje pc kijken met team view
Que?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Externe schijf is gedoe bij grote bestanden...
Kopiëren lijkt mij verstandiger.quote:Zou dat bestand eerst verplaatsen naar je lokale schijf.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee. Tis 23.00 u geweest zie ik ineens. Moet slapenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
Waarom zip je foto's trouwens?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Tis 23.00 u geweest zie ik ineens. Moet slapen
Het was net nog 21.45.
Het kopiëren/verplaatsen van 1 groot bestand (zip) is sneller dan het kopiëren/verplaatsen van duizenden kleinere bestanden. Althans, dat is mijn ervaring.quote:
- Beveiligen met een wachtwoord.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Goede vraag. Het had een reden, ama unuttum
Succes met uitpakken.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het kopiëren/verplaatsen van 1 groot bestand (zip) is sneller dan het kopiëren/verplaatsen van duizenden kleinere bestanden. Althans, dat is mijn ervaring.
vrouwenlogicaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
- Beveiligen met een wachtwoord.
- Veel foto's in één keer verzenden.
- Ruimte besparen...
Geen sprake van beide als ik het zo lees.
Ow ja. Adamin biri gaf die foto's aan mij via een externe schijf die ik even kon bewaren en toen moest het op een usb ding en toen ahd ik het gezipt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
- Beveiligen met een wachtwoord.
- Veel foto's in één keer verzenden.
- Ruimte besparen...
Geen sprake van beide als ik het zo lees.
Moslims ook altijd eh...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow ja. Adamin biri gaf die foto's aan mij via een externe schijf die ik even kon bewaren en toen moest het op een usb ding en toen ahd ik het gezipt.
Oke even geduld. Verplaatst naar externe schijf en het zegt nu Laden als ik een foto open.
BISMILLAH DIYELIM.
Of je ziet al die spelers dat doen voordat ze een penalty nemen. Als het niet ingaat ff snel 'godverdomme' roepenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Moslims ook altijd eh...
Nooit bismillah, maar als ze een auto moeten winnen even het welbekende gebedje doen..
. Of als ze foto's terug willen kunnen zien...
Yemek yemeden once Bismillah swsquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Moslims ook altijd eh...
Nooit bismillah, maar als ze een auto moeten winnen even het welbekende gebedje doen..
. Of als ze foto's terug willen kunnen zien...
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:32 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)nd_aan_voldoen_.html
Unlabeled. Moest aan jou denken.
...ze staan allemaal nog in de rijquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:32 schreef Stimorol- het volgende:
Ze zijn allemaal kk lelijk. bah.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
...ze staan allemaal nog in de rij
Grunn altijd nummer één!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:32 schreef Stimorol- het volgende:
Wat een vermakelijk filmpje.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:32 schreef Stimorol- het volgende:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:00 schreef Peunage het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)essions_of_grey.html
De echte mannen zijn op fok te vinden.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:47 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Grunn altijd nummer één!![]()
Maar check dat uitgaanspubliekal-le-maal klapjosti's en kids van 15 of iq van minus oneindigheid. Dat is overal zo in Nederland. Op de uni is dat klapjosti gehalte tot t kwadraat van 834787 trouwens. Vreselijk! Waar zijn de echte mannen gebleven?
Ben stuk gegaan om Scooby en Arnold.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:00 schreef Peunage het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)essions_of_grey.html
Jij weetquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
De echte mannen zijn op fok te vinden.
Wat een kanjervolkquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:32 schreef Stimorol- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.facebook.com/pages/The-Halal-Guys/157700344254837
Jij hebt er één aan de haak geslagen of nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
De echte mannen zijn op fok te vinden.
Hoe weet jij van mrstylo en ik?!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:42 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Jij hebt er één aan de haak geslagen of niet
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe weet jij van mrstylo en ik?!
Ik wel, maar heb al tandengepoetstquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ook, maar damn, niks boeiends in huis nu.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 01:28 schreef Crip het volgende:
zo lekker als je je make up eraf wast, toch Che?
Hoe moet ik dat weten?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 01:31 schreef Crip het volgende:
[..]
vind je het niet lekker als je je make up eraf wast
plaatje doet t nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 01:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ben een serieuze jongen met m'n mind op money.
[ afbeelding ]
Precies.quote:
Sowieso Italië met haar cultureel erfgoed...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 02:13 schreef Che_ het volgende:
In Toscane
Een plek om te leven tot je dood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik slapen.![]()
Günaydın!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Speciaal voor iyi geceler het topic bezoeken...Slaap lekker!
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 05:33 schreef Bortecinem het volgende:
Het is opgehouden met regenen yess. En speciaal voor jullie deel ik deze secret spot. Zeker bezoeken hoor.Ik wil naar McDonald's nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik slapen.zzzzz
Je moet je zwarte buurjongetje ook gewoon vrijlaten. Slavernij is not done in 2014 en dat heb ik al uitgelegdquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 01:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Precies.
ZWARTE PIET LIGT AAN MIJ
CRIMINALITEIT LIGT AAN MIJ
IS BEN IK
EN NU LIGT DIT OOK AL AAN MIJ.
Wtf? Al die zuiplappen...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:32 schreef Stimorol- het volgende:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 05:33 schreef Bortecinem het volgende:
Het is opgehouden met regenen yess. En speciaal voor jullie deel ik deze secret spot. Zeker bezoeken hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik slapen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |