Dit is een klassieker wat echt onnoemelijk veel gecovered is in de house-scene.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit is hoogstens leuk om met een joint erbij te luisteren voor je gaat slapen als je drie nachten wakker geweest bent.
Fuck de house-scene.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:23 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Dit is een klassieker wat echt onnoemelijk veel gecovered is in de house-scene.
Onjuiste aannamequote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:23 schreef housesoftheholy het volgende:
niemand klikt op elkaars linkjes
Ken je ook het herdersmatje?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:23 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Dit is een klassieker wat echt onnoemelijk veel gecovered is in de house-scene.
Ik raad het niet aan.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
klikte jij op mijn linkje?
Ja kutmuziekquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
klikte jij op mijn linkje?
Ken ik dankzij Tong. Echt een bazenband.quote:
hjbquote:
Ik vind 'm zo schreeuwen. Ik houd daar niet zo van.quote:
Dat zeg je anders niet tegen mijquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind 'm zo schreeuwen. Ik houd daar niet zo van.
Grien muziek.quote:
Echt schokkend dat jij geen emo-huilzang kan waarderen Frankquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Echt schokkend dat jij geen emo-huilzang kan waarderen Frank
Als jij niet schreeuwt dan komt het moment dichtbij dat we in relatie-therapie gaan. Dus gelukkig schreeuw nog lekker, heerlijk glad beertje van mequote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:28 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Dat zeg je anders niet tegen mij
Ik heb het een kans gegeven, maar waarderen kon ik het helaas nietquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:29 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Hier dit vind je vast wel mooi, ik had hem al gepost, maar klik erop.. is mooi
Niks mis mee.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Vast niemand die het waardeert, maar dit album vind ik echt geniaal
Bliebjes![]()
huh?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:30 schreef voederbietel het volgende:
Ik vind het altijd zo moker irritant dat als je op zo'n youtube link klikt je of niet meer kan posten of een gevuld tabblad hebt met altijd zo'n tering lelijke resolutie.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb het een kans gegeven, maar waarderen kon ik het helaas niet
klik op de linkquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:30 schreef voederbietel het volgende:
Ik vind het altijd zo moker irritant dat als je op zo'n youtube link klikt je of niet meer kan posten of een gevuld tabblad hebt met altijd zo'n tering lelijke resolutie.
Nee muziektopic.quote:
Als je gewoon klikt krijg ik altijd wazig fok scherm en kan ik niet meer posten maar als ik open in nieuw tabblad krijgt ik 'em fullscreen en fullscreen is helemaal de tering.quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:31 schreef roodborst het volgende:
Goede film ook. The Falcon and the Snowman.
Oh wazig, geen last van hier.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als je gewoon klikt krijg ik altijd wazig fok scherm en kan ik niet meer posten maar als ik open in nieuw tabblad krijgt ik 'em fullscreen en fullscreen is helemaal de tering.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:32 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ook echt met zo'n verbaas bekkie erbij
Allemaal users die muziek posten, en als je er eentje kent even "quote:
Ik was al verbaasdquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik neem deze woorden terug, wat een troep.
Deze luisterde ik vandaag nog toen ik naar het station aan het lopen wasquote:
Dan opent 'ie 'm in FOK! zelf. Je moet dan op de tekst drukken, dan opent een nieuw scherm met dat filmpje.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als je gewoon klikt krijg ik altijd wazig fok scherm en kan ik niet meer posten maar als ik open in nieuw tabblad krijgt ik 'em fullscreen en fullscreen is helemaal de tering.
Vertel me meer hierover.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Deze luisterde ik vandaag nog toen ik naar het station aan het lopen was
hou je bekquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vertel me meer hierover.
Doe het dan met dit nummer erbij...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vertel me meer hierover.
Typisch weer van die obscure hipster troep waarbij ze een redelijke mediocer nummer verpesten door er van die achterlijke klote biepjes in te gooien.quote:
quote:
Prima.quote:
quote:
Hij heeft ook veel albums zonder bliepjes hoor. Zo obscuur is ie ook niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Typisch weer van die obscure hipster troep waarbij ze een redelijke mediocer nummer verpesten door er van die achterlijke klote biepjes in te gooien.
Ik luister alleen als je hiphop post.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:36 schreef deadprez het volgende:
waarom luistert niemand naar de crack rock steady bands die ik post?
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zo obscuur is ie ook niet.
maar daar heb ik geen zin in nuquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik luister alleen als je hiphop post.
Truste.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
Veel plezier met de muziek deze nacht jongens.
Komt goed uit, ik ook niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar daar heb ik geen zin in nu
kus kusquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
Thanks.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
Faalangst is a bitch.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:37 schreef chroestjov het volgende:
Nog niet eens een poging gedaan om ergens op te klikken.
Doei Frankquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
Altijd goed pogowen op zulke muziek. Weet nog goed toen ik jong was.quote:
Omdat metalquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:38 schreef housesoftheholy het volgende:
Waarom houdt niemand hier van sludge/post-metal?
Bij deze muziek moet je strung out in een hoekje liggen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Altijd goed pogowen op zulke muziek. Weet nog goed toen ik jong was.
"HUEHUEHEHE EBOLA"quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:38 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik moet niks met je fascistische trekjesquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Bij deze muziek moet je strung out in een hoekje liggen.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik moet niks met je fascistische trekjes.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:38 schreef housesoftheholy het volgende:
Oh ik zie dat je hun shit ook in de iTunes store kan kopen. Ga nooit meer luisteren.quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ik zie dat je hun shit ook in de iTunes store kan kopen. Ga nooit meer luisteren.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ik zie dat je hun shit ook in de iTunes store kan kopen. Ga nooit meer luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |