Ja op die foto wel ;s maar is meestal gewoon echt lekker hoorquote:
Laatste keer dat ik bij Vietnamees kraampje iets kocht was het niet te etenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Fucking goed ff serieus je kunt ze vaak ook bij loempiatentjes kopen.
Ik wou al zo'n opmerking maken toen je het over je zachte badjas had maar vond het wel een beetje ver gaan. Kon me nu niet meer inhoudenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:20 schreef supersof het volgende:
[..]
dit hebben ze vanmiddag ook al besproken ;s
Waarom pro-Israel?quote:
Anders mycroft je even op sof dan kom je het wel te weten denk ikquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik wou al zo'n opmerking maken toen je het over je zachte badjas had maar vond het wel een beetje ver gaan. Kon me nu niet meer inhouden
Ah ja, zie het idd. Dacht dat je hier al veel langer geregistreerd was... Geen idee hoe ik daar bijkom.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Aardig tijdje, maar ver voor 'mijn tijd'
Je hoeft niet te schreeuwenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:22 schreef wietparkiet het volgende:
#freewp mijn homie wp zit locked up voor niks was allemaal setup man hij is onschuldig
#FREEWP #FREEWP #FREEWP #FREEWP #FREEWP
RT uit respect
Ik ben nog een jonge godquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah ja, zie het idd. Dacht dat je hier al veel langer geregistreerd was... Geen idee hoe ik daar bijkom.
Ohja tuurlijk foutje.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:23 schreef maanbart36 het volgende:
[..]
is toch juist pro-palestina? :s
Ah die andere zijn echt fout bezig, die semmels killen onschuldige burgersquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohja tuurlijk foutje.
Waarom pro-Palestina?
GC / [GRTD #4961] gaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Anders mycroft je even op sof dan kom je het wel te weten denk ik
Wat is een kloonquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:25 schreef Elan het volgende:
Oh Bart is dus gewoon een kloon van Omgevallen
Alsof OF een mening heeft over de Gazastrookquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:25 schreef Elan het volgende:
Oh Bart is dus gewoon een kloon van Omgevallen
Ik wil wel brand klappen in de pintelier ook al hebben ze het niet op de tapquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Op de housewarming die niet komt? Prima
Was gister gekomen dan, dat hadden we allemaal erg leuk gevondenLanderbrautjes klappen, halve liters
R&P / Moet ik het mijn ouders vertellen?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alsof OF een mening heeft over de Gazastrook![]()
Zal me benieuwen of hij weet waar het ligt
Dat doen Palestijnen ook vriendquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:25 schreef maanbart36 het volgende:
[..]
Ah die andere zijn echt fout bezig, die semmels killen onschuldige burgers
Ze hebben het uberhaupt nietquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik wil wel brand klappen in de pintelier ook al hebben ze het niet op de tap
jaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:25 schreef bondage het volgende:
[..]
GC / [GRTD #4961] ga
GC / [GRTD #4961] ga
GC / [GRTD #4961] ga
Genoeg adoratie in ieder geval.
O zijn er wel meisjesquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ze hebben het uberhaupt niet
johannes en ik vinden dit erg jammer
Als iedereen pro Palestina was geweest was er niet al tientallen jaren een conflictquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:26 schreef maanbart36 het volgende:
[..]
Waarom is iedereen dan pro palestina en anti israel?
Ik nietquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:26 schreef maanbart36 het volgende:
[..]
Waarom is iedereen dan pro palestina en anti israel?
Lekker slimquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:25 schreef Elan het volgende:
[..]
R&P / Moet ik het mijn ouders vertellen?
wat doe je manquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:25 schreef Elan het volgende:
[..]
R&P / Moet ik het mijn ouders vertellen?
Is het niet een beeeeeeetje pot-ketel verhaal?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:25 schreef maanbart36 het volgende:
[..]
Ah die andere zijn echt fout bezig, die semmels killen onschuldige burgers
En een conservatieve Texaanse wapenbezittende republikeinquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:27 schreef Elan het volgende:
Je moet tegen Inso zeggen dat je pro IS is gelijk beste matties dit dat
Beetje welquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is het niet een beeeeeeetje pot-ketel verhaal?
ja, waarom sherlock jij danquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Maar Sherlock en Mycroft zijn dus vooral goed voor je ego?
Deze manquote:
Dankjequote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Maakt jou niet minder goddelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |