Die proberen hun geld op te maken. Wie wilt dat later niet kunnen?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:51 schreef bondage het volgende:
[..]
In Mercedessen rijden altijd oude lullen die hun pensioen aan het verbrassen zijn.
Denk als wij een vrouw uitnodigen en vragen of we ze mogen vastbinden en shit bellen ze meteen popoquote:
sm ligt jou ook wel?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:52 schreef Elan het volgende:
Bondage kan je me leren hosselen voor zulke mooie vrouwen
Oh de zoekfunctie is ook van jou?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Tja, de ideale situatie zou zijn dat de zoekfuncie, Sherlock en stats gewoon op de servers van FOK! draaien en ik het niet op een trage server hier thuis hoef te hosten. Op die manier kunnen ook besloten fora meegenomen worden en komen de tools volledig tot hun recht. De gebruikte techniek is niet zo heel ingewikkeld, een beetje dev snapt dat wel.
Maar baas vind ik natuurlijk wel een leuk compliment. Vind het een uitdaging om dit soort tooltjes te maken.
Dat vragenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk als wij een vrouw uitnodigen en vragen of we ze mogen vastbinden en shit bellen ze meteen popo
Nee, het zijn namelijk niet mijn vrouwenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:52 schreef Elan het volgende:
Bondage kan je me leren hosselen voor zulke mooie vrouwen
BDSM danquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Dude
Al willen ze plasseks laat maar langskomen hoor
lol watquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Dude
Al willen ze plasseks laat maar langskomen hoor
Dat sowieso. Ff de remmerij gangbaar maken en je bent meteen een riant maandsalaris verder.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Verbrassen aan het onderhoud ja
Bankrekeningnummer incoming in dmquote:
Zal lekkere kliederboel wordenquote:
Zorgwekkend wel ja.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ajax, Feyenoord en PSV alle 3 baggervertoning.
Hard op weg naar plek 12 op de ranglijst
Waren gewoon gelijkwaardig.quote:
Tegen Barcelona kan je verliezenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ajax, Feyenoord en PSV alle 3 baggervertoning.
Hard op weg naar plek 12 op de ranglijst
Ach, het Nederlands voetbal is al jaren teringslecht. Dus niks nieuws.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zorgwekkend wel ja.Zal niet lang meer duren voor we worden ingehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |