Okequote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Er zijn problemen met de search backend, dit was helaas nooit heel erg stabiel en is nu helemaal stuk en blijkbaar niet te fixen. Of ik deze laat staan hangt af van de vorm waarin Sherlock terugkeert. Ik heb ook al aangeboden een nieuwe search backend te implementeren maar helaas willen ze iets gebruiken waar ik geen ervaring mee heb. Ik heb de bestaande search ook geschreven (als The_Terminator) en kan de boel redelijk snel ombouwen.
Ja die woont hier nietquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:43 schreef badschaap het volgende:
[..]
daarvoor heb ik een heel lieve moeder
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:42 schreef supersof het volgende:
[..]
serieus
ik niet hoor, pas als kledingkast leeg begint te raken
hoezo datquote:
Mercedes. Audi is voor Poolse arbeiders.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Mocht ik willen. Dan reed ik wel in een dikke Audi rond.
Jij laat je vaat gewoon opdrogen dat is pas nastyquote:
zijn aan het spoor aan het werken daar toch nuquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Eindelijk thuis
NS en zijn rare fratsen bij Zutphen
Jup, dus eerst met de bus naar dieren, dan sprintertje naar presikhaaf. Alleen die bussen vertrekken op random tijden ipv de tijden die staan aangegevenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:46 schreef supersof het volgende:
[..]
zijn aan het spoor aan het werken daar toch nu
oh lekker weerquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jup, dus eerst met de bus naar dieren, dan sprintertje naar presikhaaf. Alleen die bussen vertrekken op random tijden ipv de tijden die staan aangegeven
was zeker een heel leuk mensquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:48 schreef Etsu het volgende:
ey sof vannacht bleef iemand hier slapen die uit arnhem komt
toen moest ik aan jou denken
Tja, de ideale situatie zou zijn dat de zoekfuncie, Sherlock en stats gewoon op de servers van FOK! draaien en ik het niet op een trage server hier thuis hoef te hosten. Op die manier kunnen ook besloten fora meegenomen worden en komen de tools volledig tot hun recht. De gebruikte techniek is niet zo heel ingewikkeld, een beetje dev snapt dat wel.quote:
dat nummer van calvin en ellie is echt lekkerquote:
In Mercedessen rijden altijd oude lullen die hun pensioen aan het verbrassen zijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
Mercedes. Audi is voor Poolse arbeiders.
BMW is dus the way to goquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:51 schreef bondage het volgende:
[..]
In Mercedessen rijden altijd oude lullen die hun pensioen aan het verbrassen zijn.
Ellie is sowieso lekker. Calvin ook.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:51 schreef supersof het volgende:
[..]
dat nummer van calvin en ellie is echt lekker
Verbrassen aan het onderhoud jaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:51 schreef bondage het volgende:
[..]
In Mercedessen rijden altijd oude lullen die hun pensioen aan het verbrassen zijn.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:52 schreef Elan het volgende:
Bondage kan je me leren hosselen voor zulke mooie vrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |