quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben wel alleen thuis nu. best vaak eigenlijk. dit klinkt heel zielig.
lekker rustig toch beetje FOK!en dit datquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben wel alleen thuis nu. best vaak eigenlijk. dit klinkt heel zielig.
Graag gedaan. Zo heb je altijd up-to-date resultaten. Naja, met een vertraging van een uur aangezien er om het uur geïndexeerd wordt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het is gelukt, ik moest even handmatig de pagina refreshen voor je hem ziet
Dan zet ik dat linkje daar onder (met van page=2 naar page=1)Dankje!
ohh nice, op dat eerste plaatje leek het wel een beetje op mcquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Nope het is echt wat daar onder staat survival horde crafting game, overdag doen zombies bijna niks maar 's nachts gaan ze helemaal los je overleeft 30 seconden max dus moet je huizen in en farms bouwen en stuff met name multiplayer is wel tof:
[ afbeelding ]
Snap eigenlijk niet waarom dat ding van FOK! om de haverklap lange tijd kapot is maar ik blijf deze gebruiken, of trek je de stekker eruit als de normale weer werkt?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Graag gedaan. Zo heb je altijd up-to-date resultaten. Naja, met een vertraging van een uur aangezien er om het uur geïndexeerd wordt.
ja truequote:
muziek lekker hardquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:36 schreef Elan het volgende:
[..]
lekker rustig toch beetje FOK!en dit dat
je bent homoseksueel, elanquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:39 schreef Elan het volgende:
Lekkere chicks op die website van bondage
wat os de website van bondagequote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:39 schreef Elan het volgende:
Lekkere chicks op die website van bondage
vandaag dekbed gewassen en moest laten drogen in de gang op het wasrek maar heel de gang stonk naar die vieze rook van hem gadverdamme. heb dat ding maar in mijn kamer gezetquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Je huisgenoot zijn rotzooi opruimen
wooowquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:40 schreef supersof het volgende:
[..]
vandaag dekbed gewassen en moest laten drogen in de gang op het wasrek maar heel de gang stonk naar die vieze rook van hem gadverdamme. heb dat ding maar in mijn kamer gezet
Er zijn problemen met de search backend, dit was helaas nooit heel erg stabiel en is nu helemaal stuk en blijkbaar niet te fixen. Of ik deze laat staan hangt af van de vorm waarin Sherlock terugkeert. Ik heb ook al aangeboden een nieuwe search backend te implementeren maar helaas willen ze iets gebruiken waar ik geen ervaring mee heb. Ik heb de bestaande search ook geschreven (als The_Terminator) en kan de boel redelijk snel ombouwen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Snap eigenlijk niet waarom dat ding van FOK! om de haverklap lange tijd kapot is maar ik blijf deze gebruiken, of trek je de stekker eruit als de normale weer werkt?
OP's filteren
Mag die stumper gewoon binnen roken dan is toch ranzigquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:40 schreef supersof het volgende:
[..]
vandaag dekbed gewassen en moest laten drogen in de gang op het wasrek maar heel de gang stonk naar die vieze rook van hem gadverdamme. heb dat ding maar in mijn kamer gezet
serieusquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
wooow
ik draai soms 3 wasjes per dag
nee mag niet maar hij zet deuren open maar dan waait het gewoon weer door naar binnenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Mag die stumper gewoon binnen roken dan is toch ranzig
Jij bent dan ook incontinent.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
wooow
ik draai soms 3 wasjes per dag
daarvoor heb ik een heel lieve moederquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:42 schreef supersof het volgende:
[..]
serieus
ik niet hoor, pas als kledingkast leeg begint te raken
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:43 schreef supersof het volgende:
[..]
nee mag niet maar hij zet deuren open maar dan waait het gewoon weer door naar binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |