SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
mijn broertjes doen datquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:23 schreef badschaap het volgende:
[..]
Mc is voor fags zoals dusdavid![]()
en dusdavid moet dood
Oh daar heb ik de ballen verstand van, ik sla 'm wel op als bladwijzerquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik denk dat het laatste niet gaat gebeuren. Je zou hem eventueel als een custom link toe kunnen voegen.
En verder geen probleem natuurlijk, was gewoon benieuwd wat de reden zou zijn
Gaat goed, laatste tijd druk en daardoor minder tijd om te reageren. Lees zo nu en dan wel ff mee natuurlijkquote:
dusdavid gebruikt ook bijna alleen maar content van andere mensen. En dan nog een grote bek hebbenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
dusdavid terechte klacht maar mc is leuk
Kun jij trouwens niet zo'n linkje maken zoals bij de sherlock van FOK! met 'post waarin jouw naam is genoemd' en dat 'zelf in het topic gepost' dan op 'nee' springt?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Gaat goed, laatste tijd druk en daardoor minder tijd om te reageren. Lees zo nu en dan wel ff mee natuurlijkHoe gaat het met jou? Nog steeds lekker aan het studeren?
dit is account van mijn broertjequote:
In de balk (waar ook de link naar Sherlock staat) is een icoontje aanwezig:quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh daar heb ik de ballen verstand van, ik sla 'm wel op als bladwijzer
Op de housewarming die niet komt? Primaquote:
Ja, ff naar pagina twee gaan en dan terug naar één, dan link uit adresbalk kopiëren of bookmarken.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kun jij trouwens niet zo'n linkje maken zoals bij de sherlock van FOK! met 'post waarin jouw naam is genoemd' en dat 'zelf in het topic gepost' dan op 'nee' springt?
ik speel trove is wel een geinig spelletjequote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:27 schreef Elan het volgende:
Sinds paar dagen speel ik dit:
Is wel grappige game op zich.
Wtf was hij gehacked of zo of hackt hij zelf mensen?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:26 schreef supersof het volgende:
[..]
dit is account van mijn broertje!!!
maar hij heeft wachtwoord al verandert
en gebruikt het account volgens mij ook niet meer
Zachte stofquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:28 schreef supersof het volgende:
mijn badjas is zo lekker zacht, na het douchen altijd heel de avond in rondlopen
heb je een jedi badjas?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:28 schreef supersof het volgende:
mijn badjas is zo lekker zacht, na het douchen altijd heel de avond in rondlopen
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Op de housewarming die niet komt? Prima
Was gister gekomen dan, dat hadden we allemaal erg leuk gevondenLanderbrautjes klappen, halve liters
Ik heb geen badjasquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:28 schreef supersof het volgende:
Ziet er ook wel tof uit maar is wel beetje een minecraft clone ofniequote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik speel trove is wel een geinig spelletje
nee hij had het zelf zo ingesteldquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Wtf was hij gehacked of zo of hackt hij zelf mensen?
nee een witte van de primarkquote:
Ja gaat lekker. Nog steeds bezig met school jaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Gaat goed, laatste tijd druk en daardoor minder tijd om te reageren. Lees zo nu en dan wel ff mee natuurlijkHoe gaat het met jou? Nog steeds lekker aan het studeren?
ja maar jij kan gewoon naakt in huis rondlopen als je wil, ga ik niet doen met mijn drie mannelijke huisgenoten ;squote:
Ik heb sherlock enzo ingevuld maar waar hoort dat dan te komen staanquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:26 schreef bondage het volgende:
[..]
In de balk (waar ook de link naar Sherlock staat) is een icoontje aanwezig: [ afbeelding ]
Als je daarop klikt kun je link toevoegen.
geniaalquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, ff naar pagina twee gaan en dan terug naar één, dan link uit adresbalk kopiëren of bookmarken.
uh, jaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:28 schreef Etsu het volgende:
Alsof er iets voor Mortaxx was overgebleven, Paxcon. Jij dronk en vrat alles op.
valt wel mee, is meer een mmo dan minecraftquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Ziet er ook wel tof uit maar is wel beetje een minecraft clone ofnie
Goed bezigquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja gaat lekker. Nog steeds bezig met school ja
lekker monnies verdienenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Goed bezigBelangrijk voor je toekomst. Bij mij op het werk gaat het ook lekker, recent loonsverhoging gehad
denk dat mijn ouders dat wel vreemd zouden vindenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:30 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar jij kan gewoon naakt in huis rondlopen als je wil, ga ik niet doen met mijn drie mannelijke huisgenoten ;s
ik ben wel alleen thuis nu. best vaak eigenlijk. dit klinkt heel zielig.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:32 schreef Ezell het volgende:
omg ik schrok mij kapot![]()
dacht dat ik home alone was, maar dat was dus niet zo
hoezo je kan toch boven van de douche naar je kamer lopen als de rest beneden isquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
denk dat mijn ouders dat wel vreemd zouden vinden
Zie je dit icoontje:quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb sherlock enzo ingevuld maar waar hoort dat dan te komen staanHij is wel opgeslagen maar als je over die knop hovert komt er geen linkje of iets.
dat is wel zo jaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:33 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo je kan toch boven van de douche naar je kamer lopen als de rest beneden is
Nope het is echt wat daar onder staat survival horde crafting game, overdag doen zombies bijna niks maar 's nachts gaan ze helemaal los je overleeft 30 seconden max dus moet je huizen in en farms bouwen en stuff met name multiplayer is wel tof:quote:
Het is gelukt, ik moest even handmatig de pagina refreshen voor je hem zietquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Zie je dit icoontje: [ afbeelding ] ook verschijnen? Als je erop klikt zou er een popup moeten verschijnen waar je links in kunt zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |