HMF spuit al zijn diploma's onder.quote:
Hebben jullie ook weleens dat je in je slaap valt ofzo en dan eerst ff een halve seconde een of ander vaag gevoel hebt alsof je ook echt valt ofzo, waarna je wakker schrikt?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:25 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Dat moment wanneer je half in slaap valt, droomt dat je ergens vanaf valt en wakker schrikt
Ik kan me Utrecht 1-0 PSV herinneren. Dat was een best slagveld hoor.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die sparen zich toch altijd tot de wedstrijd tegen Ajax?
Koester die hoop.quote:
Of "bedplassen".quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:26 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Google eens op ''natte droom''
Arjen trekt altijd door.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:25 schreef KingRoland het volgende:
Soms als ik naar het toilet ga vergeet ik door te trekken.
OMG ZO HERKENBAARquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hebben jullie ook weleens dat je in je slaap valt ofzo en dan eerst ff een halve seconde een of ander vaag gevoel hebt alsof je ook echt valt ofzo, waarna je wakker schrikt?
Ze geven je wel anders een Panna-TINA-turner-KOS.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die stemverheffing steeds bij een "aanval "van de grieken
nep tettenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
De wedstrijd valt een beetje tegen, dus..
[ afbeelding ]
Nee wel over Alisonquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:28 schreef Mani89 het volgende:
Hebben jullie ook wel eens sexuele fantasieën over Emile Schelvis?
Nee, sorry.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:28 schreef Mani89 het volgende:
Hebben jullie ook wel eens sexuele fantasieën over Emile Schelvis?
Dit soort Chicks willen geen anabooltjes heur.quote:
bahquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:28 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Dit soort Chicks willen geen anabooltjes heur.
[ afbeelding ]
Van boosheid of cocu?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:28 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Daar begin ik ook last van te krijgen.
Gratenpakneukert!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:28 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gadverdamme .quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:28 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gadverdamme wat een ecto'squote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:28 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een meetlattenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:28 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |