quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ie
[..]
iedere week minimaal 4 modellen, die glijden half mijn studio uit op een vloedgolf als ze mijn kledingkast vol met Saint Laurent zien.
Wel zeker 39 keer met CR7. In alle posities die je maar kan dromen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hoeveel keer hebben jullie gedroomd over homoseks?
tegen?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:23 schreef Cavaliers het volgende:
Depay mag er van mij wel af nu. Zondag weer hard nodig.
Dat is dan ook niet zo heel moeilijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Z'n lul is wel z'n dikste lichaamsdeel.
Om te voorkomen dat je je IRL bezeertquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:24 schreef Herqules het volgende:
Wie weet hoe dat komt trouwens? Dat je in je dromen altijd slap en mis slaat en bijvoorbeeld ook niet hard kunt rennen? #dtv
Onzekerheid.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:24 schreef Herqules het volgende:
Wie weet hoe dat komt trouwens? Dat je in je dromen altijd slap en mis slaat en bijvoorbeeld ook niet hard kunt rennen? #dtv
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:23 schreef Cavaliers het volgende:
Depay mag er van mij wel af nu. Zondag weer hard nodig.
Ik raakte altijd verstijfd als de Plaaggeest me wilde aanvallen in mijn dromen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:24 schreef Herqules het volgende:
Saint Laurent model, dat is wat knappe wijven willen. Als ze niet in mijn broek passen benen ze toch te dik.quote:
Verstijfd ja.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik raakte altijd verstijfd als de Plaaggeest me wilde aanvallen in mijn dromen.
Haha hommoquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik raakte altijd verstijfd als de Plaaggeest me wilde aanvallen in mijn dromen.
Omdat je anders een stijve piemel krijgt van een goede hit, en dat wil droomgod niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:24 schreef Herqules het volgende:
Precies, geen ecto'squote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:24 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Saint Laurent model, dat is wat knappe wijven willen.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:24 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Saint Laurent model, dat is wat knappe wijven willen.
Geen idee, heb er zelf zelden last van maar eens in de zoveel jaar komt zoiets voor. Erg frustrerend.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:24 schreef Herqules het volgende:
jaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die sparen zich toch altijd tot de wedstrijd tegen Ajax?
Doe een luier om, dikke zeug.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:25 schreef Mani89 het volgende:
Waarom is mijn bed altijd nat als ik 's morgens wakker word?
Viesdikquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:25 schreef Mani89 het volgende:
Waarom is mijn bed altijd nat als ik 's morgens wakker word?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |