Kwantitatief weinig, kwalitatief meer dan ik kan handelen denk ik.quote:
Jij bent mijn beste vriend.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hoeveel keer hebben jullie gedroomd over homoseks?
Nooit, is dat raar?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
0quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Telt je vader mee? xDquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hoeveel spleetoogjes heb jij aan de haak geslagen?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
iedere week minimaal 4 modellen, die glijden half mijn studio uit op een vloedgolf als ze mijn kledingkast vol met Saint Laurent zien.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:18 schreef Herqules het volgende:
hoeveel wijven hebben jullie geneukt?
Nee hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dan onderdruk je waarschijnlijk iets.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ie
[..]
iedere week minimaal 4 modellen, die glijden half mijn studio uit op een vloedgolf als ze mijn kledingkast vol met Saint Laurent zien.
Wel zeker 39 keer met CR7. In alle posities die je maar kan dromen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
tegen?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:23 schreef Cavaliers het volgende:
Depay mag er van mij wel af nu. Zondag weer hard nodig.
Dat is dan ook niet zo heel moeilijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Z'n lul is wel z'n dikste lichaamsdeel.
Om te voorkomen dat je je IRL bezeertquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:24 schreef Herqules het volgende:
Wie weet hoe dat komt trouwens? Dat je in je dromen altijd slap en mis slaat en bijvoorbeeld ook niet hard kunt rennen? #dtv
Onzekerheid.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:24 schreef Herqules het volgende:
Wie weet hoe dat komt trouwens? Dat je in je dromen altijd slap en mis slaat en bijvoorbeeld ook niet hard kunt rennen? #dtv
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:23 schreef Cavaliers het volgende:
Depay mag er van mij wel af nu. Zondag weer hard nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |