quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
VI is alweer aan het rellen, quelle surprisequote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:59 schreef heiden6 het volgende:
http://www.fr-fans.nl/nie(...)ljoen-ophalen-14088/
RELLEN, SPITS NIET GEHAALD, KUIP IN DE FIK.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
VI is alweer aan het rellen, quelle surprise
BESTUUR TEGEN DE MUUR #SCHULDVANIMMERS #VANGEELOUTquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:05 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
RELLEN, SPITS NIET GEHAALD, KUIP IN DE FIK.
Immers rendeert niet voldoende als aanvallende middenvelder.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:52 schreef Slobeend het volgende:
Immers krijgt wel altijd de schuld hè. Toornstra heeft afgezien van die vrije trap ook niet veel goed gedaan.
Ok goede analyse, dit hebben we 2 jaar geleden niet gehoord over Immers.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:09 schreef elCholo het volgende:
[..]
Immers rendeert niet voldoende als aanvallende middenvelder.
Hij scoort te weinig en hij creëert nauwelijks tot nooit kansen voor anderen.
Doordat hij daar altijd zonodig moet spelen verneuk je nu 3 spelers die het alle drie beter zouden doen op die positie. Zet Toornstra daar neer en afgezien van het feit dat hij daar meer scoort dan Immers brengt hij ook nog eens gemiddeld 1x per wedstrijd een medespeler in scoringspositie.
Immers kan best bruikbaar zijn in sommige situaties.
Maar om nu Toornstra en Karsdorp te misbruiken op andere posities en Vilhena op de bank te zetten, omdat we de geweldige creatieve aanvallende middenvelder Lexie Immers op 10 hebben rond rennen, kan ik echt niet snappen.
Immers faalt altijd in wedstrijden die er echt om gaan.. kan me niet heugen dat hij goed heeft gespeeld tegen 020, PSV en dat soort wedstrijdenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:09 schreef elCholo het volgende:
[..]
Maar om nu Toornstra en Karsdorp te misbruiken op andere posities en Vilhena op de bank te zetten, omdat we de geweldige creatieve aanvallende middenvelder Lexie Immers op 10 hebben rond rennen, kan ik echt niet snappen.
Daarom zeg ik toch ook daarvoor dat ik me er al lange tijd dood aan erger, met je kk avater.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:12 schreef RetRy32 het volgende:
Ok goede analyse, dit hebben we 2 jaar geleden niet gehoord over Immers.
Scheids gaat af op het oordeel van iemand die er veel verder vanaf staatquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:12 schreef elCholo het volgende:
Ik heb het niet goed gezien en het werd volgens mij ook niet meer herhaald. Maar die zogenaamde overtreding van die strafschop leek er toch buiten. Of had ik het mis?
Mee eens. Hij verdedigt wel goed mee, maar je hebt toch Clasie en El Ahmadi al staan?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:09 schreef elCholo het volgende:
[..]
Immers rendeert niet voldoende als aanvallende middenvelder.
Hij scoort te weinig en hij creëert nauwelijks tot nooit kansen voor anderen.
Doordat hij daar altijd zonodig moet spelen verneuk je nu 3 spelers die het alle drie beter zouden doen op die positie. Zet Toornstra daar neer en afgezien van het feit dat hij daar meer scoort dan Immers brengt hij ook nog eens gemiddeld 1x per wedstrijd een medespeler in scoringspositie.
Geen idee, alhoewel ik het wel zelf heb gemaakt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:20 schreef Adames het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat moet dit voorstellen
optyfen met dat VI, als manu die 0-1 erin legt en daar blijft het bij had dat bericht echt niet geplaatst geweest. stond gegarandeerd al klaar voor de wedstrijd, stelletje schijtstokers.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:59 schreef heiden6 het volgende:
http://www.fr-fans.nl/nie(...)ljoen-ophalen-14088/
Immers is de Mulder van het middenveldquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Immers faalt altijd in wedstrijden die er echt om gaan.. kan me niet heugen dat hij goed heeft gespeeld tegen 020, PSV en dat soort wedstrijden
Ik vind dat bij Immers ook vaak schijn. Hij komt altijd als een dolle aangestormd maar grijpt dan verdedigend vaak niet goed in of brengt de ploeg in gevaar. Vandaag ook weer een paar keer.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:15 schreef heiden6 het volgende:
Mee eens. Hij verdedigt wel goed mee, maar je hebt toch Clasie en El Ahmadi al staan?
Nooit eerder gelezen dit.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:23 schreef elCholo het volgende:
Ik vind dat bij Immers ook vaak schijn. Hij komt altijd als een dolle aangestormd maar grijpt dan verdedigend vaak niet goed in of brengt de ploeg in gevaar.
Was er binnen en was terecht.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:12 schreef elCholo het volgende:
Ik heb het niet goed gezien en het werd volgens mij ook niet meer herhaald. Maar die zogenaamde overtreding van die strafschop leek er toch buiten. Of had ik het mis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |