Wel een extra uurquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:45 schreef KomtTijd... het volgende:
Waar kon ik ook al weer een extra week kopen?
Als ze dan maar niet frigide isquote:
Dat lossen we wel op. Dan maakt ze maar zin.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ze dan maar niet frigide is.
Alsof vrouwen uberhaupt iets te willen hebben iddquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat lossen we wel op. Dan maakt ze maar zin.
Oh ja, goed punt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof vrouwen uberhaupt iets te willen hebben idd.
Tis iets waar je zin in moet hebben, interessant moeten vinden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:56 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz.
Hoofd HRM kwam net zeggen dat meerdere mensen me willen voordragen als kandidaat voor de OR (Ondernemingsraad). Of ik dat zou willen. Gaat zeker wel veel tijd inzitten (vergaderingen, vakbonden etc), zeker in het "woelig vaarwater" waar we nu in zitten, maar van de andere kant zie je ook kanten van t beslissingsproces die je normaal niet ziet en kan t leerzaam zijn.
Maandag beslissen.
Waarom zou je t bv niet doen dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis iets waar je zin in moet hebben, interessant moeten vinden.
Zelf zou ik het niet snel doen. Maar kan best interessant zijn natuurlijk.
Ik ben meestal niet zo begaan met alles dat ik er moeite / tijd in zou willen steken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |