Wel een extra uurquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:45 schreef KomtTijd... het volgende:
Waar kon ik ook al weer een extra week kopen?
Als ze dan maar niet frigide isquote:
Dat lossen we wel op. Dan maakt ze maar zin.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ze dan maar niet frigide is.
Alsof vrouwen uberhaupt iets te willen hebben iddquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat lossen we wel op. Dan maakt ze maar zin.
Oh ja, goed punt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof vrouwen uberhaupt iets te willen hebben idd.
Tis iets waar je zin in moet hebben, interessant moeten vinden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:56 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz.
Hoofd HRM kwam net zeggen dat meerdere mensen me willen voordragen als kandidaat voor de OR (Ondernemingsraad). Of ik dat zou willen. Gaat zeker wel veel tijd inzitten (vergaderingen, vakbonden etc), zeker in het "woelig vaarwater" waar we nu in zitten, maar van de andere kant zie je ook kanten van t beslissingsproces die je normaal niet ziet en kan t leerzaam zijn.
Maandag beslissen.
Waarom zou je t bv niet doen dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis iets waar je zin in moet hebben, interessant moeten vinden.
Zelf zou ik het niet snel doen. Maar kan best interessant zijn natuurlijk.
Ik ben meestal niet zo begaan met alles dat ik er moeite / tijd in zou willen steken.quote:
Ben er idd ook ooit voor gevraagd en het is een beetje wat HW zegt. N moetje voor t bedrijf maar als je van dat soort dingen houdt kan het voor jezelf best leuk zijn om te doen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:56 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz.
Hoofd HRM kwam net zeggen dat meerdere mensen me willen voordragen als kandidaat voor de OR (Ondernemingsraad). Of ik dat zou willen. Gaat zeker wel veel tijd inzitten (vergaderingen, vakbonden etc), zeker in het "woelig vaarwater" waar we nu in zitten, maar van de andere kant zie je ook kanten van t beslissingsproces die je normaal niet ziet en kan t leerzaam zijn.
Maandag beslissen.
Nou, ik weet uit ervaring dat de OR & vakbonden toch best wel wat voor elkaar hebben gekregen tijdens het verzelfstandigen van Philips hoor. En tijdens de vorige 2 reorganisaties. Oke, van de 10 eisen wellicht maar 2. Maar wel 2quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:08 schreef HeatWave het volgende:
Nee, hier zijn ook OR verkiezingen, maar zoiets is er alleen maar omdat het "moet" ze hebben echt geen pest in te brengen en mogen alleen beslissen over triviale meuk.
Maar je kan het wel doen om jezelf te profileren, in the picture te komen, betrokken te lijken/zijn. Maar ga het ajb niet doen als je denkt invloed te kunnen uitoefenen.
Carice heeft een naam TT!quote:
Ligt een beetje aan het bedrijf dusquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:20 schreef Ang3l het volgende:
Nou, ik weet uit ervaring dat de OR & vakbonden toch best wel wat voor elkaar hebben gekregen tijdens het verzelfstandigen van Philips hoor.
En de situaties ook wel denk ik. Ik heb alleen geen tijd er volledige dagen in te steken. We zijn al onderbezet. En als ik zie hoeveel tijd er in ging zitten bij overnames en reorganisaties, dan heb ik die tijd gewoonweg niet. Heb ook nog 3 banen zegmaar, die door moeten gaan.quote:
Bespreken dus dat je er wel voor open staat, maar dat je dus wel met tijd zit. Kijken wat daarin mogelijk in.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En de situaties ook wel denk ik. Ik heb alleen geen tijd er volledige dagen in te steken. We zijn al onderbezet. En als ik zie hoeveel tijd er in ging zitten bij overnames en reorganisaties, dan heb ik die tijd gewoonweg niet. Heb ook nog 3 banen zegmaar, die door moeten gaan.
Then again kan t best interessant en leerzaam zijn, wat van bv arbeidsvoorwaarden e.d. heb ik echt geen kaas gegeten.
Ja heb ik net al aangegeven. Wel typisch dat ze komen vragen als m'n baas (waar ik mee op de kamer zit) op vakantie isquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bespreken dus dat je er wel voor open staat, maar dat je dus wel met tijd zit. Kijken wat daarin mogelijk in.
Nouja als je nu al 40 uur bezig bent met je normale werk en niemand kan t van je overnemen bv. Dan brengt de OR natuurlijk enkel ellende mee.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:44 schreef HeatWave het volgende:
Oh de tijd is het probleem niet natuurlijk, als het gaat zoals het moet past dat gewoon in je huidige werktijd, dat is een eis vanuit OR lijkt me.
Ja, dat moet je dan wel goed afspreken danquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja als je nu al 40 uur bezig bent met je normale werk en niemand kan t van je overnemen bv. Dan brengt de OR natuurlijk enkel ellende mee.
Dat ze dan eig voor vervanging zouden moeten zorgen enzo. Tja... Er moet wel meer hehe.
Dat dus. Ik zit al redelijk vol, al is dat wel met pieken en dalen. Audits en maandafsluitingen aan de gang? Dan heb ik echt geen OR tijd hoor. Die weken er tussen? Prima.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja als je nu al 40 uur bezig bent met je normale werk en niemand kan t van je overnemen bv. Dan brengt de OR natuurlijk enkel ellende mee.
Dat ze dan eig voor vervanging zouden moeten zorgen enzo. Tja... Er moet wel meer hehe.
Dan werk je toch gewoon over? Je moet er iets voor over hebben.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat dus. Ik zit al redelijk vol, al is dat wel met pieken en dalen. Audits en maandafsluitingen aan de gang? Dan heb ik echt geen OR tijd hoor. Die weken er tussen? Prima.
Ach, is maar klein stukje.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:11 schreef Cue_ het volgende:
bezichtiging aangevraagd voor een woning. Ben benieuwd.
Gezellig op en neer Enschede wss om 1 woning te bekijken
Ja daaaaaaag. Weet je hoeveel vrije uren/dagen ik nog over heb?!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan werk je toch gewoon over? Je moet er iets voor over hebben.
Uhm.. zou niet weten hoe die wijk heetquote:
Rijmt op plas, hetgeen ik bijna in m'n broek deed van luiheid.quote:
Minder slapen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daaaaaaag. Weet je hoeveel vrije uren/dagen ik nog over heb?!
En hoe druk mijn leven na werktijd is?!
Laares?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm.. zou niet weten hoe die wijk heet![]()
Ow Scheurserve
Of tewel net buiten de singel, afslag van Oldenzaalsestraat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |