Wel een extra uurquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:45 schreef KomtTijd... het volgende:
Waar kon ik ook al weer een extra week kopen?
Als ze dan maar niet frigide isquote:
Dat lossen we wel op. Dan maakt ze maar zin.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ze dan maar niet frigide is.
Alsof vrouwen uberhaupt iets te willen hebben iddquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat lossen we wel op. Dan maakt ze maar zin.
Oh ja, goed punt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof vrouwen uberhaupt iets te willen hebben idd.
Tis iets waar je zin in moet hebben, interessant moeten vinden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:56 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz.
Hoofd HRM kwam net zeggen dat meerdere mensen me willen voordragen als kandidaat voor de OR (Ondernemingsraad). Of ik dat zou willen. Gaat zeker wel veel tijd inzitten (vergaderingen, vakbonden etc), zeker in het "woelig vaarwater" waar we nu in zitten, maar van de andere kant zie je ook kanten van t beslissingsproces die je normaal niet ziet en kan t leerzaam zijn.
Maandag beslissen.
Waarom zou je t bv niet doen dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis iets waar je zin in moet hebben, interessant moeten vinden.
Zelf zou ik het niet snel doen. Maar kan best interessant zijn natuurlijk.
Ik ben meestal niet zo begaan met alles dat ik er moeite / tijd in zou willen steken.quote:
Ben er idd ook ooit voor gevraagd en het is een beetje wat HW zegt. N moetje voor t bedrijf maar als je van dat soort dingen houdt kan het voor jezelf best leuk zijn om te doen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:56 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz.
Hoofd HRM kwam net zeggen dat meerdere mensen me willen voordragen als kandidaat voor de OR (Ondernemingsraad). Of ik dat zou willen. Gaat zeker wel veel tijd inzitten (vergaderingen, vakbonden etc), zeker in het "woelig vaarwater" waar we nu in zitten, maar van de andere kant zie je ook kanten van t beslissingsproces die je normaal niet ziet en kan t leerzaam zijn.
Maandag beslissen.
Nou, ik weet uit ervaring dat de OR & vakbonden toch best wel wat voor elkaar hebben gekregen tijdens het verzelfstandigen van Philips hoor. En tijdens de vorige 2 reorganisaties. Oke, van de 10 eisen wellicht maar 2. Maar wel 2quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:08 schreef HeatWave het volgende:
Nee, hier zijn ook OR verkiezingen, maar zoiets is er alleen maar omdat het "moet" ze hebben echt geen pest in te brengen en mogen alleen beslissen over triviale meuk.
Maar je kan het wel doen om jezelf te profileren, in the picture te komen, betrokken te lijken/zijn. Maar ga het ajb niet doen als je denkt invloed te kunnen uitoefenen.
Carice heeft een naam TT!quote:
Ligt een beetje aan het bedrijf dusquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:20 schreef Ang3l het volgende:
Nou, ik weet uit ervaring dat de OR & vakbonden toch best wel wat voor elkaar hebben gekregen tijdens het verzelfstandigen van Philips hoor.
En de situaties ook wel denk ik. Ik heb alleen geen tijd er volledige dagen in te steken. We zijn al onderbezet. En als ik zie hoeveel tijd er in ging zitten bij overnames en reorganisaties, dan heb ik die tijd gewoonweg niet. Heb ook nog 3 banen zegmaar, die door moeten gaan.quote:
Bespreken dus dat je er wel voor open staat, maar dat je dus wel met tijd zit. Kijken wat daarin mogelijk in.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En de situaties ook wel denk ik. Ik heb alleen geen tijd er volledige dagen in te steken. We zijn al onderbezet. En als ik zie hoeveel tijd er in ging zitten bij overnames en reorganisaties, dan heb ik die tijd gewoonweg niet. Heb ook nog 3 banen zegmaar, die door moeten gaan.
Then again kan t best interessant en leerzaam zijn, wat van bv arbeidsvoorwaarden e.d. heb ik echt geen kaas gegeten.
Ja heb ik net al aangegeven. Wel typisch dat ze komen vragen als m'n baas (waar ik mee op de kamer zit) op vakantie isquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bespreken dus dat je er wel voor open staat, maar dat je dus wel met tijd zit. Kijken wat daarin mogelijk in.
Nouja als je nu al 40 uur bezig bent met je normale werk en niemand kan t van je overnemen bv. Dan brengt de OR natuurlijk enkel ellende mee.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:44 schreef HeatWave het volgende:
Oh de tijd is het probleem niet natuurlijk, als het gaat zoals het moet past dat gewoon in je huidige werktijd, dat is een eis vanuit OR lijkt me.
Ja, dat moet je dan wel goed afspreken danquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja als je nu al 40 uur bezig bent met je normale werk en niemand kan t van je overnemen bv. Dan brengt de OR natuurlijk enkel ellende mee.
Dat ze dan eig voor vervanging zouden moeten zorgen enzo. Tja... Er moet wel meer hehe.
Dat dus. Ik zit al redelijk vol, al is dat wel met pieken en dalen. Audits en maandafsluitingen aan de gang? Dan heb ik echt geen OR tijd hoor. Die weken er tussen? Prima.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja als je nu al 40 uur bezig bent met je normale werk en niemand kan t van je overnemen bv. Dan brengt de OR natuurlijk enkel ellende mee.
Dat ze dan eig voor vervanging zouden moeten zorgen enzo. Tja... Er moet wel meer hehe.
Dan werk je toch gewoon over? Je moet er iets voor over hebben.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat dus. Ik zit al redelijk vol, al is dat wel met pieken en dalen. Audits en maandafsluitingen aan de gang? Dan heb ik echt geen OR tijd hoor. Die weken er tussen? Prima.
Ach, is maar klein stukje.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:11 schreef Cue_ het volgende:
bezichtiging aangevraagd voor een woning. Ben benieuwd.
Gezellig op en neer Enschede wss om 1 woning te bekijken
Ja daaaaaaag. Weet je hoeveel vrije uren/dagen ik nog over heb?!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan werk je toch gewoon over? Je moet er iets voor over hebben.
Uhm.. zou niet weten hoe die wijk heetquote:
Rijmt op plas, hetgeen ik bijna in m'n broek deed van luiheid.quote:
Minder slapen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daaaaaaag. Weet je hoeveel vrije uren/dagen ik nog over heb?!
En hoe druk mijn leven na werktijd is?!
Laares?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm.. zou niet weten hoe die wijk heet![]()
Ow Scheurserve
Of tewel net buiten de singel, afslag van Oldenzaalsestraat
Ik ben 36, dat trek ik niet meer zonder XTCquote:
Nee het schijnt nog ergens anders aan de bak te zijn gekomen ook zegquote:
Wie had dat gedachtquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee het schijnt nog ergens anders aan de bak te zijn gekomen ook zeg
Ja, niemand eigenlijk.quote:
It's a dog eat dog world out therequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:27 schreef Cue_ het volgende:
Hoor net dat ze een andere werknemer een 6 maanden verlenging hebben gegeven om op zoek te gaan naar ander werk. Als ik er niet was gekomen had ze wss gewoon een jaarcontract gehad![]()
Maarja, ze past er ook niet tussen, dus wel fijn dat ze weggaat
Dat zeg ik. Laares.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zeg toch.. De Scheurserve
http://www.funda.nl/koop/enschede/huis-48140444-bentrotstraat-3/
Ze willen je terug!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:50 schreef HeatWave het volgende:
Ex-scharrels die opeens complimenten komen geven op FB na een profielpic, niets mis mee.
Zo van "Nou nou, geile bakkes hedde gij!"quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:50 schreef HeatWave het volgende:
Ex-scharrels die opeens complimenten komen geven op FB na een profielpic, niets mis mee.
Vast niet, en das niet wederzijds, maar vond het wel opvallend, maanden niet gesproken en nu opeens een heel verhaal in mijn inboxquote:
In dit geval cucumber smacks dog dan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
It's a dog eat dog world out there.
Staat er niet tussenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:52 schreef Cue_ het volgende:
Even een kijkje nemen bij die exscharrels
Zijn alleen plaatjes van andersomquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In dit geval cucumber smacks dog dan.
Ik durf eigenlijk niet te imagegooglen op komkommers en hondenquote:
Niets bijzonders te vindenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik durf eigenlijk niet te imagegooglen op komkommers en honden
In mijn zieke geest zag ik hele bizarre dingenquote:
Zie jij ooit wel eens normale dingen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:55 schreef Ang3l het volgende:
In mijn zieke geest zag ik hele bizarre dingen
Amper. Amper.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zie jij ooit wel eens normale dingen?
Dat zijn 2 dingen die ik echt het meeste gebruik op een dag volgens mijquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:56 schreef Cue_ het volgende:
Afgesproken om iemand een lesje te geven nu in Pivot tables en VlookUp. Tis ook zo moeilijk allemaal
O, omdat ik homo ben?! Een gaylord?!quote:
Nee, een FOK!kerquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, omdat ik homo ben?! Een gaylord?!
Als je veel met Excel doet begrijp ik dat sowiesoquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:56 schreef Ang3l het volgende:
Dat zijn 2 dingen die ik echt het meeste gebruik op een dag volgens mij
Klopt, die zijn anders raarquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bij FOK!sters is het weer anders, die zijn niet zo raar
holy fucking mozes goedkoop vergeleken met hierquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zeg toch.. De Scheurserve
http://www.funda.nl/koop/enschede/huis-48140444-bentrotstraat-3/
Ja, waar niet met die woekerprijzen hier?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
holy fucking mozes goedkoop vergeleken met hier
In Ede ja?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, waar niet met die woekerprijzen hier?.
Grootste nadeel hier, iedereen wil hier wonen....
Oh, sorry, ik bedoel Amsterdam, was ff in de warquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Ede ja?
Goed, ik heb dan ook wel een vrij nieuw appartement in het centrum, eigen schuldIK had ook een hele woning in de pauperwijk kunnen wonen maar dan had ik geen oog dicht gedaan. Kuttrauma's.
Maar dan woon je wel in Enschede.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vooral dat je overal n pokkeeind vandaan zit zou ik vervelend vinden. En de taalbarrière.quote:
Google Glass met Translate komt er aanquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vooral dat je overal n pokkeeind vandaan zit zou ik vervelend vinden. En de taalbarrière.
Maakt t dat ook verdraagbaar?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Google Glass met Translate komt er aan.
Merk dat nu in ik in Afoort zit nog altijd 1x p/m in Enschede ben minimaalquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vooral dat je overal n pokkeeind vandaan zit zou ik vervelend vinden. En de taalbarrière.
Ja, vergeleken met hier zelfs nog. Niemand wil dan ook in Enschede wonen al kreeg je er vuurwerk bij!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
70% is teruggegaan naar dezelfde plek. Dus blijkbaar vonden ze t best leuk daarquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, vergeleken met hier zelfs nog. Niemand wil dan ook in Enschede wonen al kreeg je er vuurwerk bij!
Ik heb het er nog 6 jaar volgehouden. Vraag me niet hoe.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, vergeleken met hier zelfs nog. Niemand wil dan ook in Enschede wonen al kreeg je er vuurwerk bij!
Het huis is zeker mooi ja, vooral de keuken ookquote:
T lijkt me echt 3x niks. Maar goed, ik mopper al als ik niet binnen 5 min lopen 7 restaurants tegenkomenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb het er nog 6 jaar volgehouden. Vraag me niet hoe.
Haha. Ik moet die juist niet hebbenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T lijkt me echt 3x niks. Maar goed, ik mopper al als ik niet binnen 5 min lopen 7 restaurants tegenkomen
En dat heb je in Enschede niet?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T lijkt me echt 3x niks. Maar goed, ik mopper al als ik niet binnen 5 min lopen 7 restaurants tegenkomen
Wacht... t huis ie te groot en de gang is te smal? Da's wel reedelijk mierenneuken he?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:28 schreef Cue_ het volgende:
Vriendin vind t niets zo te horen. Smalle gang, geen fijne keuken en veels te groot voor mij... Tja dat is elk huis
Het huis op t plaatje ziet er niet uit alsof t centrum Enschede is. Dus nee, ik gok van niet nee.quote:
Yup. Tis maar net waar je van houdt he.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wacht... t huis ie te groot en de gang is te smal? Da's wel reedelijk mierenneuken he?
En geen fijne keuken, met al die apparatuur er in?
Klopt ook wel weer ja, maar duur is t niet. Voor daar misschien wel, dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup. Tis maar net waar je van houdt he.
Weet ook niet of de keuken fijn is om mee te werken, hij is vooral erg mooi.
Tja wat moet ik met 4 (dacht ik) slaapkamers enzo he.
Die komen wel vol hoor. Hoe meer ruimte je hebt, hoe meer het proppen wordtquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup. Tis maar net waar je van houdt he.
Weet ook niet of de keuken fijn is om mee te werken, hij is vooral erg mooi.
Tja wat moet ik met 4 (dacht ik) slaapkamers enzo he.
Een echt mooi huis heb je voor 3 ton.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt ook wel weer ja, maar duur is t niet. Voor daar misschien wel, dat weet ik niet.
Ja, daar wilde ik t idd eens met je over hebben jaquote:
Nou, ik vind t anders (het huis op zich dan he) ook al behoorlijk mooiquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een echt mooi huis heb je voor 3 ton.
Dit is redelijk normale prijs voor zon woning die gerenoveerd is.
Ik wil kunnen lopen naar de bioscoop *stampvoet*quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe minder in de buurt. Hoe beter voor ons
Maar t moet wel op fietsafstand zijn allemaal
Ik woonde er eerst tegenoverquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil kunnen lopen naar de bioscoop *stampvoet*
Whehe. Pff veeleisend jongetje ben je toch ookquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat kan ook. Je bent alleen wat langer aan het lopen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toen ik op Twekkelerveld woonde viel het nog wel mee. Kwam er toen vaak.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:39 schreef Cue_ het volgende:
Cienestar in Enschede is sowieso ver weg waar je ook woont
Ja maar daar wil je dan ook niet wonenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Toen ik op Twekkelerveld woonde viel het nog wel mee. Kwam er toen vaak.
Ja. Maar goed, dat heb ik nuquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Whehe. Pff veeleisend jongetje ben je toch ook
T klinkt al engquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja maar daar wil je dan ook niet wonen
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Maar goed, dat heb ik nuDus dat geef ik niet snel op.
"Because I'm worth it"
De supermarkt had iets dichterbij mogen zitten en ik baal dat de toko verhuisd is. Maar verder:quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:43 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb geen bioscoop in de buurt, maar dat boeit me ook niet zoveel, daar ga ik sowieso niet zo vaak heen.
Maar winkels en restaurants in de buurt vind ik wel een vereiste.
Ja bij mij zijn nu alle 2 de shoarmatenten/kebabzaken weg, kwam er niet heel vaak, maar soms was het wel lekker handig, die waren tot 1:00 open doordeweeks.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De supermarkt had iets dichterbij mogen zitten en ik baal dat de toko verhuisd is. Maar verder:
Jij woont bij een heel winkrlcentrumquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:43 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb geen bioscoop in de buurt, maar dat boeit me ook niet zoveel, daar ga ik sowieso niet zo vaak heen.
Maar winkels en restaurants in de buurt vind ik wel een vereiste.
Ik hoef er idd ook niet wekelijks of maandeliks te komen, als ze er maar zijnquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja bij mij zijn nu alle 2 de shoarmatenten/kebabzaken weg, kwam er niet heel vaak, maar soms was het wel lekker handig, die waren tot 1:00 open doordeweeks.
Ja, mede daarom woon ik er nog steedsquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij woont bij een heel winkrlcentrum
Ik wil eig alleen een supermarkt op woon-werk route en niet een te drukke straat.
Verder fijn als er een bushalte in de buurt zit en centrum en supermarkt op loopafstand zit. Waarbij t centrum max 20 min mag zijn en 7 min fietsen
20 min van t centrum af?!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij woont bij een heel winkrlcentrum
Ik wil eig alleen een supermarkt op woon-werk route en niet een te drukke straat.
Verder fijn als er een bushalte in de buurt zit en centrum en supermarkt op loopafstand zit. Waarbij t centrum max 20 min mag zijn en 7 min fietsen
Lopend ja. Dan kan je dat nog eens doen als je fiets lek isquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
20 min van t centrum af?!
Jezus, middle of nowehere.......
Oke, dat is al minder middle of nowehere. Dat is randje nowherequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lopend ja. Dan kan je dat nog eens doen als je fiets lek is
Ikquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:50 schreef HeatWave het volgende:
Ik zit op zo'n 30 min van het centrum af, lopend, maar ja, wie loopt er nou?.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:50 schreef HeatWave het volgende:
Ik zit op zo'n 30 min van het centrum af, lopend, maar ja, wie loopt er nou?.
Tis ook Noord he, iets met ook nog afgesloten door het waterquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:50 schreef Ang3l het volgende:
30 min van t centrum af. Man, dat vind ik niet eens Amsterdam meer
Ik was afgelopen zondag ook wel blij dat het maar 20 minuten lopen naar huis is vanaf het stationquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lopend ja. Dan kan je dat nog eens doen als je fiets lek is
Noord is meer Monnikendam en Purmerend. Hoef je in elk geval niet met de kano.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis ook Noord he, iets met ook nog afgesloten door het water
'Binnenkort' wel N-Z lijn waardoor het centrum wel heel dichtbij komt. Das wel tof.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis ook Noord he, iets met ook nog afgesloten door het water
Blijft net zo ver hoor.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:54 schreef Q. het volgende:
[..]
'Binnenkort' wel N-Z lijn waardoor het centrum wel heel dichtbij komt. Das wel tof.
Moet je wel allerlei voertuigen in en zo. Afhankelijk word je dan.quote:
2017quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:54 schreef Q. het volgende:
[..]
'Binnenkort' wel N-Z lijn waardoor het centrum wel heel dichtbij komt. Das wel tof.
Is natuurlijk nog maar de vraag. Afhankelijk van tijdstip. Manier van reizen, waar je heen wilt.quote:
Dat valt toch nog mee?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:59 schreef Cue_ het volgende:
Enige nadeel is dat er geen bushalte in de buurt zit
6 en 10 min lopen..
Man, dan kunnen we teleporteren naar t centrum!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
2017.
In de tijd tussen nu en dan leveren ze in China een hele stad op, incl metronetwerk.
Nee, dan moet je denk ik zo'n OV fiets pakken of die van jezelf ergens neerzetten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is natuurlijk nog maar de vraag. Afhankelijk van tijdstip. Manier van reizen, waar je heen wilt.
In veel gevallen zal de Fiets makkelijker en sneller blijven.
Ik neem aan dat ook in deze lijn geen fietsen mee mogen in de metro....?
250 meter verder dan nu. En de 300 meter die ik nu moet doen vind ik al jammerquote:
Dat is gewoon kut. Als jezelf in Amsterdam woont met een fiets.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, dan moet je denk ik zo'n OV fiets pakken of die van jezelf ergens neerzetten.
In steden in China waar ik in 2010 geweest ben en waar toen nog geen enkele lijn was liggen inmiddels 6 operationele lijnen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
2017.
In de tijd tussen nu en dan leveren ze in China een hele stad op, incl metronetwerk.
Vanaf Noord moet je sowieso niet met de fiets willen op zo'n trage pont.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is natuurlijk nog maar de vraag. Afhankelijk van tijdstip. Manier van reizen, waar je heen wilt.
In veel gevallen zal de Fiets makkelijker en sneller blijven.
Ik neem aan dat ook in deze lijn geen fietsen mee mogen in de metro....?
Dat lijkt me idd niets. Telkens als je naar centraal wilt met de pond te moetenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Vanaf Noord moet je sowieso niet met de fiets willen op zo'n trage pont.
Ja, dus ik snap je opmerking over reistijd wel ja.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is gewoon kut. Als jezelf in Amsterdam woont met een fiets.
En de pont is dus juist rete snel en 24 uur per dag. Daar kan de metro niet tegenop.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat valt eigenlijk best mee, heb het een tijd gefietst in de zomer, dat is echt het probleem niet. hele tocht duurt nog geen 2 min, je moet alleen soms 's avonds mazzel hebben dat ie niet net weg is maar overdag vaart ie om de paar min.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Sterker nog het is de noord zuid lijn.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dus ik snap je opmerking over reistijd wel ja.
Als je fietst vs metro + te voet kan t wel eens geen ene reet schelen.
Ware t niet dat mijn fiets altijd een lekke band heeftquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sterker nog het is de noord zuid lijn.
Als je naar west of oost moet ben je op veel stukken vermoedelijk veel beter af met fiets en pont en ben je flexibel
Daar heb ik ongeveer 1 keer per jaar last van en die plakken ze binnen een uur.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ware t niet dat mijn fiets altijd een lekke band heeft
Ik echt heeeeeeel vaak. Heb er nieuwe banden op laten leggen, maar hopsa, weer lek. Denk bijna dat t t ventiel is of zoquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar heb ik ongeveer 1 keer per jaar last van en die plakken ze binnen een uur.
Of gewoon je velg met bramen er in? Anders als het vuil is op straat te oude buiten banden? Je hebt tegenwoordig ook van die extra sterke buitenbanden. Wel iets duurder maar steviger. Ik heb ze niet nodig tot nu toe.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik echt heeeeeeel vaak. Heb er nieuwe banden op laten leggen, maar hopsa, weer lek. Denk bijna dat t t ventiel is of zoDit weekend maar weer naar de fietsenmaken.
Nou die buitenbanden waren idd oud en versleten (als in, ze kleurden paarsquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of gewoon je velg met bramen er in? Anders als het vuil is op straat te oude buiten banden? Je hebt tegenwoordig ook van die extra sterke buitenbanden. Wel iets duurder maar steviger. Ik heb ze niet nodig tot nu toe.
Je BENT toch ook single?!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:24 schreef HeatWave het volgende:
Word ik uitgenodigd voor een singlefeestje, ik helemaal beledigd, gaat het om Cd-singles die je zelf mag uitkiezen.
Dan nog hoef ik niet naar een singlesfeest.quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan nog hoef ik niet naar een singlesfeest.
T zou mij ook te ver gaan hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan nog hoef ik niet naar een singlesfeest.
Uhuh, allemaal mooie vrouwen en knappe mannen op de foto, die komen ook echt allemaalquote:
Natuurlijk, achter de barquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uhuh, allemaal mooie vrouwen en knappe mannen op de foto, die komen ook echt allemaal.
Kijken wij naar een andere foto?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uhuh, allemaal mooie vrouwen en knappe mannen op de foto, die komen ook echt allemaal.
Daarbij zijn zij van de band hequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I rest my casequote:
Ben wel eens voor de gein op zo'n RP feest geweest, wat een trieste bende.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het lijkt me een hele vreemde ervaring.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben wel eens voor de gein op zo'n RP feest geweest, wat een trieste bende.Voelde me er helemaal thuis.
Niet vreemder dan de gemiddeld FOK!-meet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het lijkt me een hele vreemde ervaring.
*vijlt nagels, poetst kroon*quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:51 schreef Belsezar het volgende:
Ik had me toch een nare droom, ik was stervende
Zo blijkt maar weer dat fok niets meer is dan een veredelde dating sitequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet vreemder dan de gemiddeld FOK!-meet.
Het was een droom, jij opportunist!!!quote:
Ik zou echt nog niet willen daten met kneuzen van Fok al hadden ze t graagquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zo blijkt maar weer dat fok niets meer is dan een veredelde dating site
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het was een droom, jij opportunist!!!
Die reizen zijn toch niet per se bedoeld om een relatie te vinden, maar meer voor mensen die samen op vakantie willen? Het is namelijk schijt irritant om alleen maar met stelletjes op reis te gaan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T zou mij ook te ver gaan hoor
Net als singles reinzen en zo.
Principe kwestie of zo.
Tot je HW, Barb of mij van het hetero pad kan verleiden zeker?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou echt nog niet willen daten met kneuzen van Fok al hadden ze t graagDat is NIET waarom ik hier zit
Check.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die reizen zijn toch niet per se bedoeld om een relatie te vinden, maar meer voor mensen die samen op vakantie willen? Het is namelijk schijt irritant om alleen maar met stelletjes op reis te gaan.
Het is leuk zo te spelen jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tot je HW, Barb of mij van het hetero pad kan verleiden zeker?
En waarom noem je Q niet? Noem je m nu lelijk? Of dik? Of kaal? Of kaal, dik en lelijk en mijn verleiding onwaardig? NOU?!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tot je HW, Barb of mij van het hetero pad kan verleiden zeker?
Je hebt nog weinig interesse in mij getoond. Nu vindt mijn achterwerk dat niet zo erg.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En waarom noem je Q niet? Noem je m nu lelijk? Of dik? Of kaal? Of kaal, dik en lelijk en mijn verleiding onwaardig? NOU?!
Je achterwerk is redelijk veilig bij mij, tenzij t klein, schattig, strak en smooth is.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Je hebt nog weinig interesse in mij getoond. Nu vindt mijn achterwerk dat niet zo erg.
Kut, dat is het inderdaad.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je achterwerk is redelijk veilig bij mij, tenzij t klein, schattig, strak en smooth is.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En waarom noem je Q niet? Noem je m nu lelijk? Of dik? Of kaal? Of kaal, dik en lelijk en mijn verleiding onwaardig? NOU?!
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Je hebt nog weinig interesse in mij getoond. Nu vindt mijn achterwerk dat niet zo erg.
Heb je de kachel aan aan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:38 schreef Ang3l het volgende:
CV ketel is gemaakt!
Het schijnt weer warm te zijn bij me thuis
Hij begint zo langzamerhand aan te gaan ja.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb je de kachel aan aan?
Ik loop grotendeels nog met een tshirt aan, zonder verwarming
Serieus? Ding staat hier al weken aan. Heb mn dikste trui aan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is wel irritanterquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:59 schreef Ang3l het volgende:
Hij begint zo langzamerhand aan te gaan ja.
Maar ik kon ook niet meer ftasoenlijk douchen en warm water uit de kraan pakken, dat was zorgelijker.
Ik heb wel meer vet dan datquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:00 schreef Ang3l het volgende:
Sowieso, jij hebt 2 klompen vet op je borstkas zitten die je warm houden. Ik heb geen enkele klomp vet.
T maakt rimmen zo onsmakelijk hequote:
Wat een vreselijk eufemistisch woord voor smerige kwabbenquote:
I've got a lot to lovequote:
He!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een vreselijk eufemistisch woord voor smerige kwabben
Ik zeg niet dat jij ze hebt!quote:
Ik heb thuis een shirtje met een vest aan, tenzij ik iets actiefs ga doen, zoals schoonmaken. Dan kan het vest alweer uit. M'n innerlijke thermostaat is een beetje snel oververhit geloof ik.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet verkeerd toch? Bespaard je een hoop stookkostenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb thuis een shirtje met een vest aan, tenzij ik iets actiefs ga doen, zoals schoonmaken. Dan kan het vest alweer uit. M'n innerlijke thermostaat is een beetje snel oververhit geloof ik.
Volgens mij heb ik de cv al sinds maart niet meer aan gehad.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet verkeerd toch? Bespaard je een hoop stookkosten
Ok ok ok, ik noem je een paarse zeug.quote:
Lol. Ik ook niet hoor. En ik weet t zeke . Want sinds ik hier woon dat ding niet aangehad.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik de cv al sinds maart niet meer aan gehad.
Vooruitquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok ok ok, ik noem je een paarse zeug.![]()
Ja dat valt volgens mij toch altijd tegenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lol. Ik ook niet hoor. En ik weet t zeke . Want sinds ik hier woon dat ding niet aangehad.
Krijg vast een boel geld terug
Betaal er volgens mij 80 euro per maand voor, dusja...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat valt volgens mij toch altijd tegen
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:57 schreef HeatWave het volgende:
en ook mijn airco in nutteloos gebleken, echt warm wordt het ook niet.
Ach, hij staat wel cool iigquote:
Het zou nog wel iets van humor zijn als ze een foto van een bruistablet erbij zetquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:04 schreef CherryLips het volgende:
Advertentie op Facebook.
Tablet te koop. Bieden.
Iets meer informatie erbij kan geen kwaad, domme doos
Hell to the fuck no, het wordt vast ooit nog wel weer 30+ in Nederlandquote:
Ze hebben je weten over te halen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:08 schreef HeatWave het volgende:
Maar ik ga dus naar een Singlesparty.
Als dat geen neuken wordt.
Ja, het is geen singles-dateparty he? Het is een feest waar overal bakken met CD singles liggen en die mag je dan uitzoeken en aan de Dj geven, en dan draaien ze het.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ze hebben je weten over te halen?
Ah zo, ja dat kan idd wel leuk zijnquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het is geen singles-dateparty he? Het is een feest waar overal bakken met CD singles liggen en die mag je dan uitzoeken en aan de Dj geven, en dan draaien ze het.
Van oude meuk tot klassiekers, foute platen, etc etc.
Daarom, het is in de Melkweg, dus sowieso wel ok denk ik, en zo niet is de Waterhole op 1 min lopenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ah zo, ja dat kan idd wel leuk zijn
Oud jeugdsentiment is vaak wel goed te doen, wat bier erbijquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom, het is in de Melkweg, dus sowieso wel ok denk ik, en zo niet is de Waterhole op 1 min lopen.
Gewoon mensen etteren met je wansmaakquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oud jeugdsentiment is vaak wel goed te doen, wat bier erbij
Als het een nexus 7 is heb ik interessequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:04 schreef CherryLips het volgende:
Advertentie op Facebook.
Tablet te koop. Bieden.
Iets meer informatie erbij kan geen kwaad, domme doos
Je wil er nóg een?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als het een nexus 7 is heb ik interesse
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Bestel ik die andere weer af :p Geen zin om nog 2 weken te wachten
whut, kun je een iPhone-lader niet gebruiken voor Android?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:48 schreef stbabylon het volgende:
Het voordeel van Android, alle laders werken op je toestel, mits het niet één van de verschillende iPhone laders is. Hoe iPhone daarmee wegkomt is mij overigens een raadsel.
Nee, ondanks dat de eu heeft gezegd dat iedereen moet kappen met telkens andere laders en alle Windows en Android toestellen zich daar alweer jaren aanhouden, heeft iPhone gewoon bij de 5 weer een nieuwe plug bedacht.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
whut, kun je een iPhone-lader niet gebruiken voor Android?
En er kut in te prikken isquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:27 schreef Q. het volgende:
En gelukkig maar want micro-USB is inferieure troep die niet eens reversable is.
Ja, daarom snapte ik het al nietquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:26 schreef Q. het volgende:
De lader werkt prima, het kabeltje alleen niet. Lader is gewoon 5 volt USB.
Ja en nee.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:26 schreef Q. het volgende:
De lader werkt prima, het kabeltje alleen niet. Lader is gewoon 5 volt USB.
iTunes.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik begin het een beetje te snappen waarom mensen een hekel hebben aan iTunesVroeger was je in twee klikken klaar, maar ik krijg nu met de beste wil van de wereld geen muziek op dat kutding.
Vroegah kon je volgens mij nog via verschillende pc's muziek op je iPod zetten maar dat trucje pikken ze niet meer he?quote:
Dat zou geen trucje moeten zijn, maar standaard functionaliteit.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vroegah kon je volgens mij nog via verschillende pc's muziek op je iPod zetten maar dat trucje pikken ze niet meer he?
Ik ben er ook niet kapot van. Wat een geklootquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zou geen trucje moeten zijn, maar standaard functionaliteit.
Reversable?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:27 schreef Q. het volgende:
En gelukkig maar want micro-USB is inferieure troep die niet eens reversable is.
Goed man! Gefeliciteerd!quote:
Wat noem jij standaard te weinig?quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:39 schreef stbabylon het volgende:
Vanmiddag centen praten. En vakantiedagen, daar word ik namelijk denk ik niet happy van. Ze hebben er standaard te weinig, vind ik.
Bij mijn vorige arbeidsvoorwaarden had ik er 33, dat is vorig jaar 28 geworden, en de nieuwe heeft er standaard 24.quote:
Pff wat een luxe daarvoor dan. Ik ken niet anders dan 24quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:49 schreef stbabylon het volgende:
Bij mijn vorige arbeidsvoorwaarden had ik er 33, dat is vorig jaar 28 geworden, en de nieuwe heeft er standaard 24.
Gezien ik daar weken van 36 ga doen, vind ik 27 dagen (oftewel 6 weken) al een heel redelijk begin).quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Pff wat een luxe daarvoor dan. Ik ken niet anders dan 24(of als ik het al kende, had ik het niet door / weet ik het niet meer
)
Je gaat minder werken en wil nog meer dagen dan 'normaal'quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gezien ik daar weken van 36 ga doen, vind ik 27 dagen (oftewel 6 weken) al een heel redelijk begin).
Maar met 24 heb ik 5 weken en 1,5 dag voor noodgevallen. 5 weken, vind ik eigenlijk te weinig. Dat ben ik sowieso kwijt aan mijn vakantie's (dat ik ook weg ga).
4 uur in de week, die ik niet mag opsparen schiet niet heel erg op voor mijn weekendjes weg en vakantie's in het buitenland hequote:Op maandag 27 oktober 2014 09:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je gaat minder werken en wil nog meer dagen dan 'normaal'![]()
Tja, als het onderhandelbaar is, zou dat fijn zijn.
Precies, maandag is alleen kut als je weekend kut was. Over het algemeen zit ik maandag nog wel op de weekendwolk.quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:08 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb altijd meer moeite met dinsdag, op maandag ben je meestal nog wel een beetje uitgeslapen van het weekend.
De betere vraag is, wanneer leren mensen nou eens dat de wintertijd de standaard tijd is, dat de zomertijd de uitzondering is?quote:En die fucking wintertijd, wanneer kappen we daar eens mee?.
Tja, ik snap je wel hoor. Ben vooral gewend dat het niet onderhandelbaar is en je gewoon altijd standaard krijgt.quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:07 schreef stbabylon het volgende:
4 uur in de week, die ik niet mag opsparen schiet niet heel erg op voor mijn weekendjes weg en vakantie's in het buitenland he
Nou ja, gewoon met dat domme gewissel elke keerquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies, maandag is alleen kut als je weekend kut was. Over het algemeen zit ik maandag nog wel op de weekendwolk.
[..]
De betere vraag is, wanneer leren mensen nou eens dat de wintertijd de standaard tijd is, dat de zomertijd de uitzondering is?
Als m'n weekend kut is, ben ik juist blij met m'n maandag. Is m'n weekend fijn, dan vind ik de maandag kut.quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:10 schreef stbabylon het volgende:
Precies, maandag is alleen kut als je weekend kut was. Over het algemeen zit ik maandag nog wel op de weekendwolk.
Damn wat veel! Wij hebben er standaard 20.quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij mijn vorige arbeidsvoorwaarden had ik er 33, dat is vorig jaar 28 geworden, en de nieuwe heeft er standaard 24.
Ja, en daarom solliciteer ik niet bij jouw baas. Ik werk om te leven. En in 20 dagen kan ik onvoldoende leven.quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Damn wat veel! Wij hebben er standaard 20.
Klopt, de reden is al lang onderuit gehaald als niet kloppend. Is nu gewoon nog uit gewoonte denk ik.quote:
Nokken dusquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klopt, de reden is al lang onderuit gehaald als niet kloppend. Is nu gewoon nog uit gewoonte denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |