Morgenavond weer genieten wanneer we met 10 eredivisiewaardige spelers in de selectie tegen Dord spelen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En ik vind het gewoon grappig dat jullie allemaal thuisblijven om dit soort aids op TV te kijken. Waar je vrolijk van wordt zeg....
Blijft toch je cluppie héquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Morgenavond weer genieten wanneer we met 10 eredivisiewaardige spelers in de selectie tegen Dord spelen.
Log maar gewoon uit.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:53 schreef Collide het volgende:
Ik denk dat Feyenoord de grootste kans van de Nederlandse clubs heeft om nog door te gaan.
Skik op fietsen bedoelde ik van ING.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Little Green Bag is niet Drents.
Tja, je kan moeilijk eerder debuteren als je 2,5 jaar eruit bent geweest door kraakbeen problemen. Kishna heeft vorig seizoen in 4 verschillende elftallen gespeeld.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
JaKishna ook een toptalent. Debuteert pas op zijn 19e in de eredivisie.
Het Legioenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord zal wel met de steun van de 50.000 man inDe Kuip
drie punten pakken over twee weken.
Deze ploeg pakken we thuis, Luik ook.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:53 schreef Collide het volgende:
Ik denk dat Feyenoord de grootste kans van de Nederlandse clubs heeft om nog door te gaan.
Hebben ze dan wel opeens een capabele spits?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
De Kuip.... was OOK HELEMAAL UITVERKOCHT de vorige keerquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Je weet maar nooit wat er in de Kuip gebeurt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Hebben ze dan wel opeens een capabele spits?
Net of Ajax het wel gaat lukken. Feyenoord kan gewoon nog winnen van Rijeka en Luik.quote:
Bestorming van het Maasgebouw.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:55 schreef KingRoland het volgende:
Wat gaat er gebeuren als Feyenoord 2 x niet weet te winnen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |