Dit dus!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:47 schreef Paxcon het volgende:
Feyenoord verliest van deze bagger met dezelfde uitslag als Ajax van Real Madrid
En dan nog Feyenoorders die Ajax gister uitlachten ook
PSV pakt samen met Ajax de meeste punten, dus dan kan je beter zeuren over al die andere clubs die het verneuken.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nu nog punten halen voor je land? Het is te laat, het is over met Nederland. Deze instelling hadden ze jaren geleden al moeten hebben tot en met nu
Jij loopt echt overal tegenaan te schoppen en zuur te wezen, hé? Wat voor persoon ben jij in het dagelijks leven? Voor het opstaan een vers bordje zuurkool met vette jus?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nu nog punten halen voor je land? Het is te laat, het is over met Nederland. Deze instelling hadden ze jaren geleden al moeten hebben tot en met nu
Lachwekkend hè Paxcon? En dan verschuilen ze zich ook nog in hun eigen topic.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:47 schreef Paxcon het volgende:
Feyenoord verliest van deze bagger met dezelfde uitslag als Ajax van Real Madrid
Die Nouri was wel ziek goed tegen Barcelona afgelopen week.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alleen in Depay zie ik een topper, misschien dat Nouri joch
Moet jij zeggen permanent ongestelde flapdrolquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij loopt echt overal tegenaan te schoppen en zuur te wezen, hé? Wat voor persoon ben jij in het dagelijks leven? Voor het opstaan een vers bordje zuurkool met vette jus?
Hij is voor ADO. Dan moet je veel met tegenslagen omgaan.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij loopt echt overal tegenaan te schoppen en zuur te wezen, hé? Wat voor persoon ben jij in het dagelijks leven? Voor het opstaan een vers bordje zuurkool met vette jus?
Het is maar een spelletjequote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lach jij nu ook?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:47 schreef Paxcon het volgende:
Uh, oke.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:49 schreef Collide het volgende:
Ik zie Feyenoord anders nog gewoon 2de worden in de poule.
Beter dan Sereroquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die Nouri was wel ziek goed tegen Barcelona afgelopen week.
Kan niet wachten zometeenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:49 schreef Nober het volgende:
Derksen zal wel tot de conclusie zijn gekomen dat Nederlandse clubs niets in Europa te zoeken hebben.
nouri doet het heel lang heel goed. ajax a1 5-1 psg moet je ook opzoekenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die Nouri was wel ziek goed tegen Barcelona afgelopen week.
Je bent de enige Feyenoorder die zich in dit topic durft te vertonen, respect.quote:
Is toch een Marokkaan?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nouri doet het heel lang heel goed. ajax a1 5-1 psg moet je ook opzoeken
Dit vind ik ook heel treurig inderdaad.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lachwekkend hè Paxcon? En dan verschuilen ze zich ook nog in hun eigen topic.
Zeker niet, ik draag alle Nederlandse clubs in Europa een warm hart toequote:
twitter:InfostradaNL twitterde op donderdag 23-10-2014 om 20:49:59Feyenoord heeft nu 9 van zijn laatste 10 uitwedstrijden in Europa verloren. #rjkfey reageer retweet
Ik vind dat hele fluwelen revolutie gezwets echt te lachwekkend voor woorden, maar in dee lichting van Nouri zitten wel meer hele grote talenten.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alleen in Depay zie ik een topper, misschien dat Nouri joch
Jammer alleen dat die zo klein is.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nouri doet het heel lang heel goed. ajax a1 5-1 psg moet je ook opzoeken
CHANANTquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:50 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:InfostradaNL twitterde op donderdag 23-10-2014 om 20:49:59Feyenoord heeft nu 9 van zijn laatste 10 uitwedstrijden in Europa verloren. #rjkfey reageer retweet
Ronaldo nog gescoord?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:47 schreef Paxcon het volgende:
Wat doe jij hier dan de hele tijd?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En ik vind het gewoon grappig dat jullie allemaal thuisblijven om dit soort aids op TV te kijken. Waar je vrolijk van wordt zeg....
Het leeft.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat die Turkse Engelsman daar voorin doet is me een raadsel. Hij is bepaald geen Pelle.²
Altijd onder de duim van anderen. Ja klopt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Feyenoord is het Koerdistan van Europa, ja toch?
Het is nog te vroeg om uit te gaan.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En ik vind het gewoon grappig dat jullie allemaal thuisblijven om dit soort aids op TV te kijken. Waar je vrolijk van wordt zeg....
Zoals ik al zei, ik kom net thuis en zag dat het 3-1 stondquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat doe jij hier dan de hele tijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |