SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus jij zou het OK vinden als je (denkbeeldige) zusje van 19 zou uitgaan met een man van 28 (die er iets ouder uitziet)?quote:
Je bent 28 doe niet alsof je Alec Baldwin bent.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus jij zou het OK vinden als je (denkbeeldige) zusje van 19 zou uitgaan met een man van 28 (die er iets ouder uitziet)?
Als hij rijk is......quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus jij zou het OK vinden als je (denkbeeldige) zusje van 19 zou uitgaan met een man van 28 (die er iets ouder uitziet)?
Ben te oud hiervoorquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik je in deze topicreeks heb gezien.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Je bent 28 doe niet alsof je Alec Baldwin bent.
Hoe gaat het met Min-e? Zijn jullie nog samen?quote:
Het regent vet hard lan. Ik zit nu in een Starbucks met live muziek en gratis koffie en julliee <3quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je zit in de VS, wat doe je hier Borte?
van wie is er nou live muziek? is me nog steeds onduidelijkquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het regent vet hard lan. Ik zit nu in een Starbucks met live muziek en gratis koffie en julliee <3
Geen leuke jongen/meid in de Starbucks met wie je lol kan hebben?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het regent vet hard lan. Ik zit nu in een Starbucks met live muziek en gratis koffie en julliee <3
En waarom gratis koffiequote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
van wie is er nou live muziek? is me nog steeds onduidelijk
Zeker met je macbook, hipsterquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat ga je voor avondeten eten straks?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
ze hebben haar naam verkeerd geschreven en toen zei ze: IK GA JULLIE AANKLAGEN en toen kreeg ze kratis koffiequote:
fastfoodquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat ga je voor avondeten eten straks?
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ze hebben haar naam verkeerd geschreven en toen zei ze: IK GA JULLIE AANKLAGEN en toen kreeg ze kratis koffie
Ga sjansen lan.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Onbekend bandje denk ik.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
van wie is er nou live muziek? is me nog steeds onduidelijk
Nee, die ligt in de kamer.quote:
Tja...quote:
Zou WhiteCastle overslaanquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ze hebben haar naam verkeerd geschreven en toen zei ze: IK GA JULLIE AANKLAGEN en toen kreeg ze kratis koffie
Hmm dat kan. Al denk ik dat KB warmer zit.quote:
Weet ik nog niet. Er is zoooveel uit te kiezen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat ga je voor avondeten eten straks?
Nope. Geen behoefte aan ook.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Geen leuke jongen/meid in de Starbucks met wie je lol kan hebben?
Ik hoop echt dat je beter weer krijgt vanaf morgen. Zou echt jammer zijn anders van het plezier en je camera. Je hebt ook precies hurricane season uitgekozen om daar naartoe te gaan.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Er is zoooveel uit te kiezen.
Begrijpelijk. Dat is in Las Vegas beter te doen, want "what happens in Vegas, stays in Vegas." Zoiets kennen ze in NYC niet hè.quote:
Jij gaat in het voorjaar hè? Lijkt mij echt een heerlijk moment.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat je beter weer krijgt vanaf morgen. Zou echt jammer zijn anders van het plezier en je camera. Je hebt ook precies hurricane season uitgekozen om daar naartoe te gaan.
Ja ik ook maar de rest van de week geen regen volgens de voorspellingen though?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat je beter weer krijgt vanaf morgen. Zou echt jammer zijn anders van het plezier en je camera. Je hebt ook precies hurricane season uitgekozen om daar naartoe te gaan.
Sinds wanneer kunnen meteorologen het weer van de komende dag goed voorspellen, laat staan van de komende week?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja ik ook maar de rest van de week geen regen volgens de voorspellingen though?
In de winter is het ook leuk hoor.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij gaat in het voorjaar hè? Lijkt mij echt een heerlijk moment.
Ik wil volgend jaar zelfs pas eind oktober naar NYC gaan.Wordt leuk.
Sus lanquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Sinds wanneer kunnen meteorologen het weer van de komende dag goed voorspellen, laat staan van de komende week?![]()
Bana lan deme, bedduam hazir.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bana lan deme, bedduam hazir.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaat goed. Druk met werk.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe gaat het met Min-e? Zijn jullie nog samen?
Wat voor.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ziek veel chocolade aan het eten bah
Ja, maar begin maart is ook nog redelijk fris en zelfs grote kans dat er dan nog sneeuw ligt, heb ik gelezen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij gaat in het voorjaar hè? Lijkt mij echt een heerlijk moment.
Ik wil volgend jaar zelfs pas eind oktober naar NYC gaan.Wordt leuk.
I hope so.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja ik ook maar de rest van de week geen regen volgens de voorspellingen though?
Sneeuw lijkt me juist geweldig.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, maar begin maart is ook nog redelijk fris en zelfs grote kans dat er dan nog sneeuw ligt, heb ik gelezen.
Verslavend spul.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ferrero rocher-dingenferrero küsschen heet het ofzo
#jaloersquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILER: Grappige herinneringOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
İewh vet vies zijn diequote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik kreeg net weer een gratis mini frap. Zit echt vooooool momenteel.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:58 schreef mrstylo het volgende:
Borte ga dit eten:
https://twitter.com/juliamacfarlane/status/525359572593438720
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]SPOILER: Grappige herinneringOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo grappig hoor, maar niet heus. Levensgevaarlijk.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.word er gestoord van
wat?quote:is gewoon chocolade met nootjes erin
wat kan daar nou vies aan zijn, ook echt vet vies
jij
!
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:04 schreef Bortecinem het volgende:
Oh ik dacht dat je die dingen met kersenliqeur bedoelde.
Zijn toch niet zo vet?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]die witte dingen? die zijn terecht echt vet vies
Nee dezeequote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]die witte dingen? die zijn terecht echt vet vies
Laat vanavond maar wat bezorgen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kreeg net weer een gratis mini frap. Zit echt vooooool momenteel.
En gadver man.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kan het echt niet helpen atm, word echt gestoord van mn projectgroep,
Misschien ga ik hier wel heen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Laat vanavond maar wat bezorgen.
http://adanagrillnyc.com/
ditquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:16 schreef Che_ het volgende:
Borte ga naar Philly en haal cheesesteak
U sure about that? Het is namelijk een homo met blauwe nagellak.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:16 schreef Stimorol- het volgende:
Borte, upload pica van je uitzicht.
Ditquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:16 schreef Che_ het volgende:
Is goed pak zo de bus.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:16 schreef Che_ het volgende:
waarom noem jij mij homo?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
U sure about that? Het is namelijk een homo met blauwe nagellak.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
U sure about that? Het is namelijk een homo met blauwe nagellak.
Jij valt toch op vrouwen?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom noem jij mij homo?
heb serieus blauwe nagellak op
Jij zit in NL.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Hoe was trainen?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:19 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
zo fucking trek inff maken
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
niet gegaan man, feyenoord afgekekenquote:
echt een loser lift je niet ofzoquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
niet gegaan man, feyenoord afgekeken
hij lift enkel zijn arm om zn biertje naar zn mond te kunnen brengenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:23 schreef Crip het volgende:
[..]
echt een loser lift je niet ofzo
wow
man
ik lift hard wil je pic zien..quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:23 schreef Crip het volgende:
[..]
echt een loser lift je niet ofzo
wow
man
wowoowwo shots firedquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hij lift enkel zijn arm om zn biertje naar zn mond te kunnen brengen
óke post danquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:25 schreef Montelly het volgende:
-
[..]
ik lift hard wil je pic zien..
staat ergens in gymtopicquote:
weet jij waar ik nog meer mijn arm voor lift?..quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hij lift enkel zijn arm om zn biertje naar zn mond te kunnen brengen
om een stomp te verkopen ?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:27 schreef Montelly het volgende:
[..]
weet jij waar ik nog meer mijn arm voor lift?..
right on baequote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
om een stomp te verkopen ?
Pagga?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:27 schreef Montelly het volgende:
[..]
weet jij waar ik nog meer mijn arm voor lift?..
Nigga, wat kom je aan mijn lachquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zo grappig is die niet eens.
Ya habibtiiiiiquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:09 schreef Bortecinem het volgende:
Echt iedereen die ik ken haat die dingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
ik kom graag aan leuke jong0nsquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:38 schreef Montelly het volgende:
Ik lift, kom hatendat ben jij nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weetje het zeker?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik kom graag aan leuke jong0ns
[..]
dat ben jij niet
Ik lift, kom hatenoke je liftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lift, kom hatenKleine dick gespot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ook man...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:50 schreef Stimorol- het volgende:
Omg. IK HEB ZO;N TREK IN ZOETIGHEID.
STRAY STRONG STIMO. STAY STRONG.
Waarom zou ik van iemand anders een foto posten?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
doe een foto met briefje van: hoi kb montelly hier
dan pas geloof ik je
geen idee, dat doen mensen wel eensquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
Waarom zou ik van iemand anders een foto posten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Hij kan ook gewoon zijn buik hebben geschoren.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:53 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
hij meent half turks te zijn he
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:54 schreef mrstylo het volgende:
Ik lift ookben jij dat echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thx,quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Goed lichaam tho.
Maar dit ben jjij niet.
Ik kijk geen Utopia. Wat is er met hem?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:57 schreef Stimorol- het volgende:
Stylo,
Ken je deze mongol?
http://www.utopiatv.nl/participant/detail/68/ivan
ok wat jij wil..quote:
Hij heeft seks gehad op tv.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik kijk geen Utopia. Wat is er met hem?
Dat is niet wat ik bedoel eigenlijkquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij kan ook gewoon zijn buik hebben geschoren.
Ik lift, kom hatenlekker kardasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat dan?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:59 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik bedoel eigenlijk
Oke..?quote:
Unlabeled!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:59 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik bedoel eigenlijk
TIS EEN NOORD IRAKEES JAquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat dan?
En hoe smaakte de halloumi?
[..]
Oke..?
Ik begrijp je niet
Dima, kijk deze posts...quote:
quote:
quote:
Ongelovigen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dima, kijk deze posts...
[..]
[..]
Ik lift, kom hatenVanwaar die middelvinger (rechterhand)?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou Ok, als jij dit bent: Ziet er goed uit.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dima, kijk deze posts...
[..]
[..]
ik zei al, thxquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nou Ok, als jij dit bent: Ziet er goed uit.
Heb je vroeger weleens eerder gedaan in US; je bent dan ook ongeloofwaardig met zo'n foto.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
Waarom zou ik van iemand anders een foto posten?
USquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je vroeger weleens eerder gedaan in US; je bent dan ook ongeloofwaardig met zo'n foto.
Ik geloof t ook niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je vroeger weleens eerder gedaan in US; je bent dan ook ongeloofwaardig met zo'n foto.
Waarom post hij neppe foto's in Amerika? En waarom is dat bijzonderder?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
ik ben mobiel, verkeerde link...quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:09 schreef Montelly het volgende:
Confirmed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Small one.![]()
ik heb hem eruit gehaald voor pagga...quote:
great things...quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik heb hem eruit gehaald voor pagga...
ik ga ook een tattoo zetten, met een stofzuiger, op mn dijquote:
je hebt mn foto's nog niet, wacht evenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
Laat maar. Ik word er helemaal verlegen vanquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat dan?
En hoe smaakte de halloumi?
[..]
Oke..?
Ik begrijp je niet
Jo sylvesterrr!quote:
Ik heb hem uitgenodigd maar ik weet niet hoor. Hij komt zo hitsig over...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
montelly kom naar de meet en show je abs
Fffff....daaaaaaaaaaaaagquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
'
Hoe heb je dit geflikt dan..
Je was skinny as fuck.
Alle mannen. Wat is t probleem precies?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:13 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Laat maar. Ik word er helemaal verlegen van![]()
Wilde gisteren salade met halloumi maken maar heftig spul! Dat ding is klein maar meer dan 200 gr en dan is per 100 gr ongeveer 400 cal. Dan kan ik beter bigmac naar binnen douwen abi.
[..]
Jo sylvesterrr!
[..]
Ik heb hem uitgenodigd maar ik weet niet hoor. Hij komt zo hitsig over...
schiet op...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ga ook een tattoo zetten, met een stofzuiger, op mn dij
[..]
je hebt mn foto's nog niet, wacht even
Als hij je lastig valt, gewoon vork in zn oog prikken ofzo.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:13 schreef Unlabeled het volgende:
ben je bang..?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:13 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Wilde gisteren salade met halloumi maken maar heftig spul! Dat ding is klein maar meer dan 200 gr en dan is per 100 gr ongeveer 400 cal. Dan kan ik beter bigmac naar binnen douwen abi.
[..]
Jo sylvesterrr!
[..]
woow, dat je dat nog weet, nee was niet skinnyquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Van die foto met je zgn chick toen. Die gast was skinny.
Wil nu weten ookquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:13 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Wallah niet. Ik vond je toen dunquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
woow, dat je dat nog weet, nee was niet skinnyje was gewoon boos op mij
ja hooguit 1 of 2 dates, daarna echte werk.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Misschien is ze nog maagd. Rustig aan doen dus.
Eerst bakkie thee doen. Biosje. x uiteten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:17 schreef Stimorol- het volgende:
Mijn moeder!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:09 schreef Montelly het volgende:
Wat moet dit bewijzen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie geen aglets op die foto..
Kom ik zo saai over ja?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Eerst bakkie thee doen. Biosje. x uiteten
Turkse mannen schijnen kleine piemels te hebben.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wil nu weten ook
Serieus? Wist echt niet dat het zoveel was. Maar YOLO, ik vind het echt te lekker
ga maar in de rij staanquote:
Wanneer is een piemel klein?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:27 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Kom ik zo saai over ja?
[..]
Turkse mannen schijnen kleine piemels te hebben.
[..]
ga maar in de rij staan
Sure.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:25 schreef Stimorol- het volgende:
zargon, ik heb een ict gerelateerde vraag, wil je mij helpen
You wish bro.quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
- Heb je 'm gedownload naar een locatie en open je 'm dan pas of probeer je 'm meteen te openen?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
You wish bro.
KAN IEMAND ME HELPEN
Heb zipfile ooit een x op onedrive gezet. Nu wil ik iets unzippen en dan pakt ie niet.
Kan uitpakken niet voltooien. kan doelbestand niet maken.
WTF IS DIT. HET ZIJN FOTO'S EN NU BEN IK MN FOTO'S KWIJT.
GVD....je ziet toch dat het aglets zijn...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat moet dit bewijzen?
[ afbeelding ]
Ik zie geen aglets op die foto..
Jeetje Zargon.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wanneer is een piemel klein?
Serieuze vraag.
Serieus?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:27 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Kom ik zo saai over ja?
[..]
[..]
ga maar in de rij staan
Maar ondertussen vrijgezel?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:27 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Kom ik zo saai over ja?
[..]
[..]
ga maar in de rij staan
Wat zou jij 'groot' vinden?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jeetje Zargon.
Voorbeeld.
Als je 1.85 bent en er een hebt van 13 cm bijv.
Daarentegen is het anders als je zelf 1.60 bent en 13 cm bent.
Daarnaast is het ook zo dat bijv Thaise vrouwen sws niet veel kunnen hebben. Hun vagina is niet zo diep als de onze
Dus Nederlandse vrouwen zijn makkelijker te fisten?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jeetje Zargon.
Voorbeeld.
Daarnaast is het ook zo dat bijv Thaise vrouwen sws niet veel kunnen hebben. Hun vagina is niet zo diep als de onze
Sws vrouwen met ondiepe vagina, elke keer dat handje tegen je onderbuik dat je niet te diep moeten stotenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jeetje Zargon.
Voorbeeld.
Hangt van de persoon af. Voor een zwarte vrouw zijn alle piemels te klein bijv.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wanneer is een piemel klein?
Serieuze vraag.
Forever alonequote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:35 schreef Crip het volgende:
Verliefd op mijn goude smokey eye.
Had de rest even weg gekrast
want
zag heel awkward uit van dichtbij
oke
ik heb echt een terin grote oogbal.*lebbert oogbalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
want
oke
ik heb echt een terin grote oogbal.Mooie ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Via onedrive locatie gaat het niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
- Heb je 'm gedownload naar een locatie en open je 'm dan pas of probeer je 'm meteen te openen?
- Met welke programma unzip je?
welke mascara gebruik jij?quote:
ik zeg toch oogbal en niet eyelashes ofso :s en hb je geen waterproof gebruikt? p;ffquote:
Een auto die max 80 rijdt is en blijft traag, of het nou een personen- of vrachtauto is. Kan me dus niet voorstellen dat jij tevreden zou zijn met 13 cm als de persoon 1,60 m lang is, als diezelfde lengte jou niet kan tevreden stellen bij iemand van 1,85 m.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jeetje Zargon.
Voorbeeld.
Er kan een kind uit. Mandingo's en Lexington Steeles komen niet zo vaak voor. Thaise vrouwen zouden het gewoon prima moeten kunnen handlen mits ze op hun gemak zijn/opgewonden zijn.quote:Daarnaast is het ook zo dat bijv Thaise vrouwen sws niet veel kunnen hebben. Hun vagina is niet zo diep als de onze
quote:
ESSENCE I LOVE EXTREME. MYGAWD Ik heb dure mascara's gebruikt en tot nu toe niets beters gevonden.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
welke mascara gebruik jij?
[..]
ik zeg toch oogbal en niet eyelashes ofso :s en hb je geen waterproof gebruikt? p;ff
want
oke
ik heb echt een terin grote oogbal.Heb je nou speciaal voor een foto om half 10 in de avond je nikab aangetrokken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh vandaar kthxbaiquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:40 schreef Crip het volgende:
[..]
ESSENCE I LOVE EXTREME. MYGAWD Ik heb dure mascara's gebruikt en tot nu toe niets beters gevonden.
En ik heb ook fake lashes op trouwens.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben 1.82 ofzo. Dat zegt genoeg.
Laat dit onderwerp maar zitten
Dat kindje komt eruit, omdat er iets extra's open gaat. Een vagina kan idd erg ver rekken, maar qua inhoud in de vagina is het beperkt. Anlatmasi zor hani, "tadina varmadiysan". Het is onzin om te suggereren dat een vrouw daar maar alles kan hebben.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een auto die max 80 rijdt is en blijft traag, of het nou een personen- of vrachtauto is. Kan me dus niet voorstellen dat jij tevreden zou zijn met 13 cm als de persoon 1,60 m lang is, als diezelfde lengte jou niet kan tevreden stellen bij iemand van 1,85 m.
[..]
Er kan een kind uit. Mandingo's en Lexington Steeles komen niet zo vaak voor. Thaise vrouwen zouden het gewoon prima moeten kunnen handlen mits ze op hun gemak zijn/opgewonden zijn.
Ik heb biologie les gehadquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat kindje komt eruit, omdat er iets extra's open gaat. Een vagina kan idd erg ver rekken, maar qua inhoud in de vagina is het beperkt. Anlatmasi zor hani, "tadina varmadiysan". Het is onzin om te suggereren dat een vrouw daar maar alles kan hebben.
BELIEVE ME. Ik ben bij een bevalling geweest. Weet nu hoe alles werkt.
Dat heet geen niqab.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je nou speciaal voor een foto om half 10 in de avond je nikab aangetrokken?
Ik vind je mascare niet goed. Je hebt veel wimpers, maar ze zijn dun.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:40 schreef Crip het volgende:
[..]
ESSENCE I LOVE EXTREME. MYGAWD Ik heb dure mascara's gebruikt en tot nu toe niets beters gevonden.
En ik heb ook fake lashes op trouwens.
Dat zijn nepwipers ik heb nu nauwelijks mascara op.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind je mascare niet goed. Je hebt veel wimpers, maar ze zijn dun.
Ik raad u een goede volume mascara aan. Golden Rose. Heeft mij 4 euro gekost. I FREAKING LOVE IT.
Ow. Okquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat zijn nepwipers ik heb nu nauwelijks mascara op.
Met welk programma pak je uit?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Via onedrive locatie gaat het niet.
Via onedrive downloaden en elders openen gaat ook niet.
Ik probeer het meteen en dan krijg ik eerder genoemde foutmelding.
VIa unzip geprobeerd en dat doet hij het ook niet.
Hij zegt dan geef locatie op om uit te pakken. Ik selecteer een map en dat pakt hij niet.
Via gewoon alles uitpakken geprobeerd en dan zegt ie weer fout.
1.82 jij? nee joh..beestquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
want
oke
ik heb echt een terin grote oogbal.Je bent heel mooi Crip. Alleen jammer dat je gesluierd bent. Hopelijk is het een fase die je snel voorbij bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja dat zei ik tegen haar ook, echt zondequote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:45 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Je bent heel mooi Crip. Alleen jammer dat je gesluierd bent. Hopelijk is het een fase die je snel voorbij bent
Moet je eens voorstellen hoe hawt ik zonder ben. [:')]quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:45 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Je bent heel mooi Crip. Alleen jammer dat je gesluierd bent. Hopelijk is het een fase die je snel voorbij bent
Ja man. Echt fijn.quote:
Ik krijg nu het idee dat lange vrouwen een echoput hebben.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sluier is duh oplossingquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja man. Echt fijn.
als je dun bent.
Nu, op mn fat ass fase, is het kut. Ik kan niet shoppen bijv. Ik pas namelijk nix. :s FUCKERS
Iedereen dacht dit, jij post het.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik krijg nu het idee dat lange vrouwen een echoput hebben..
Vaak kan je ook beter vissenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Fat ass en klein zijn is ook kut.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja man. Echt fijn.
als je dun bent.
Nu, op mn fat ass fase, is het kut. Ik kan niet shoppen bijv. Ik pas namelijk nix. :s FUCKERS
Neequote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
1.56quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Fat ass en klein zijn is ook kut.
1.56 en chubby.. dan is alles te lang voor je.
een diepe vagina is sws beter, altijd dat .."niet tegen mijn baarmoeder aantikkenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Iedereen dacht dit, jij post het.
5 gig?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
NeePrima vertoeven in de mijne.
Win.rar doet het niet. Nu zegt ie te weinig memory ofzo.
unpacked size 5.531.253.470 bytes is dit veel?
bestand corrupt/quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Even een snelle vraag: de partitie waar je op uitpakt (C:/, D:/ etc.), is dat een FAT32- of NTFS-partitie?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
sounds like it.quote:
Helaas wel momenteel.quote:
Haha, alsof jullie dat kunnen. Echt mannen die dat zeggen. Donder toch op.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
een die vagina is sws beter, altijd dat .."niet tegen mijn baarmoeder aantikken"...
Nee corrupt. Dus Arabierquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
een diepe vagina is sws beter, altijd dat .."niet tegen mijn baarmoeder aantikken"...
montelly plsquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
Sws vrouwen met ondiepe vagina, elke keer dat handje tegen je onderbuik dat je niet te diep moeten stoten
ja hoor, vaak genoeg meegemaakt..quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Helaas wel momenteel.
[..]
Haha, alsof jullie dat kunnen. Echt mannen die dat zeggen. Donder toch op.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Helaas wel momenteel.
[..]
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Helaas wel momenteel.
[..]
dankjequote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]KB. Dat kan dus wel. En is erggg pijnlijk.
Hoe kan dat bij jou nou, je bent 1 meter 82!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:52 schreef Stimorol- het volgende:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
ja hoor, vaak genoeg meegemaakt..
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:52 schreef Stimorol- het volgende:
quote:
Ik snap je nietquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Even een snelle vraag: de partitie waar je op uitpakt (C:/, D:/ etc.), is dat een FAT32- of NTFS-partitie?
Rechtermuis in 'Deze Computer' op de partitie, daar staat het.
wat is er met jou vandaag, niks geloven gewoonquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
[..]ik weiger dit gwn te geloven,
hmmm ja ik kan het wel zeggen, maar wrm zou ikquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
wat is er met jou vandaag, niks geloven gewoon
Hij kan tegen je baarmoedermond komen..quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
*seksend
AUWWW SCHATJE MN BAARMOEDER WAT DOE JE STOP DAARMEE
*stop met seksok lkkr.
Ik ja. Orasi degil ya. Zo wat zijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe kan dat bij jou nou, je bent 1 meter 82!
Zal ik 'm wel of niet inkoppen?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
*seksend
*stop met seksok lkkr.
bij doggy gebeurt dat vaak..en niet zo overdreven maar met handje tegen buik aanquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
*seksend
*stop met seksok lkkr.
HOE? Hoe lig jij dan dat hij daar bij kan komen. HOE ZIT DIT.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:54 schreef Stimorol- het volgende:
Hij kan tegen je baarmoedermond komen..
Ik snap hem niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zal ik 'm wel of niet inkoppen?
.
.
.
.
.
.
.
.
Nee.
Ik snap serieus niet waarom je hiermee zou pochen; liever een kleine(re) waarmee je wel helemaal los kunt gaan, dan een grote waar je constant voorzichtig mee moet zijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
wat is er met jou vandaag, niks geloven gewoon
wat is dat handje steeds wtfquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
bij doggy gebeurt dat vaak..en niet zo overdreven maar met handje tegen buik aan
ja wtf sowieso penetratie, wtfquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet waarom je hiermee zou pochen; liever een kleine(re) waarmee je wel helemaal los kunt gaan, dan een grote waar je constant voorzichtig mee moet zijn.
Het zit je echt dwars he, vertel waar komt die haat vandaan?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet waarom je hiermee zou pochen; liever een kleine(re) waarmee je wel helemaal los kunt gaan, dan een grote waar je constant voorzichtig mee moet zijn.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik geloof dat van achteren ervoor zorgt dat je dieper erin kunt komen. Doggy weetjetoch.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HOE? Hoe lig jij dan dat hij daar bij kan komen. HOE ZIT DIT.
Het heeft niets te maken met lengte.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
https://www.google.nl/web(...)rmoedermond%20stotenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HOE? Hoe lig jij dan dat hij daar bij kan komen. HOE ZIT DIT.
[..]
Ik snap hem niet.
ik haat sowieso op mensen die steeds opscheppen over bepaalde dingenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:56 schreef Montelly het volgende:
[..]
Het zit je echt dwars he, vertel waar komt die haat vandaan?
HEEFT TOCH GVD NIKS MET OPSCHEPPEN TE MAKENquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik haat sowieso op mensen die steeds opscheppen over bepaalde dingen
Natuurlijk meid. Laten we het hebben over jouw favo onderwerp: jezelf.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
oke zullen we het over iets anders hebben?
Is gemiddeld 10cm, dus het is niet zo raar dat het vaak voorkomt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het heeft niets te maken met lengte.Het heeft alles te maken met de afstand van opening tot baarmoedermond. Die kan al 11 cm zijn.
[..]
https://www.google.nl/web(...)rmoedermond%20stoten
haha zeg jij, goede grapquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Natuurlijk meid. Laten we het hebben over jouw favo onderwerp: jezelf.
Even als voorwaarde plaatsen op mijn Tinder-account... "Baarmoedermond op middelvingerafstand!"quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het heeft niets te maken met lengte.Het heeft alles te maken met de afstand van opening tot baarmoedermond. Die kan al 11 cm zijn.
Tinder...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Even als voorwaarde plaatsen op mijn Tinder-account... "Baarmoedermond op middelvingerafstand!"
Sen bekarmisin artik?!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Even als voorwaarde plaatsen op mijn Tinder-account... "Baarmoedermond op middelvingerafstand!"
Ze vallen dan ook vaak op een bepaalde type. Ik vind hun lichaam vaak mooi, maar ze zijn allemaal wel standaard.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:06 schreef Unlabeled het volgende:
die kerels uit het gymtopic zijn echte gleufjagers trouwens. denken ze dat ze met een paar spierballen chicks kunnen scoren. echte vrouwen met klasse zullen ze nooit krijgen
SPOILER: onzinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bestaat die site nog steeds?
Hotlink protection detected!
Ik chanter mijn vrouwen met mijn 6-pack halloumiesquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:06 schreef Unlabeled het volgende:
die kerels uit het gymtopic zijn echte gleufjagers trouwens. denken ze dat ze met een paar spierballen chicks kunnen scoren. echte vrouwen met klasse zullen ze nooit krijgen
ow god..quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:06 schreef Unlabeled het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |