SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus jij zou het OK vinden als je (denkbeeldige) zusje van 19 zou uitgaan met een man van 28 (die er iets ouder uitziet)?quote:
Je bent 28 doe niet alsof je Alec Baldwin bent.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus jij zou het OK vinden als je (denkbeeldige) zusje van 19 zou uitgaan met een man van 28 (die er iets ouder uitziet)?
Als hij rijk is......quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus jij zou het OK vinden als je (denkbeeldige) zusje van 19 zou uitgaan met een man van 28 (die er iets ouder uitziet)?
Ben te oud hiervoorquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik je in deze topicreeks heb gezien.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Je bent 28 doe niet alsof je Alec Baldwin bent.
Hoe gaat het met Min-e? Zijn jullie nog samen?quote:
Het regent vet hard lan. Ik zit nu in een Starbucks met live muziek en gratis koffie en julliee <3quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je zit in de VS, wat doe je hier Borte?
van wie is er nou live muziek? is me nog steeds onduidelijkquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het regent vet hard lan. Ik zit nu in een Starbucks met live muziek en gratis koffie en julliee <3
Geen leuke jongen/meid in de Starbucks met wie je lol kan hebben?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het regent vet hard lan. Ik zit nu in een Starbucks met live muziek en gratis koffie en julliee <3
En waarom gratis koffiequote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
van wie is er nou live muziek? is me nog steeds onduidelijk
Zeker met je macbook, hipsterquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat ga je voor avondeten eten straks?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
ze hebben haar naam verkeerd geschreven en toen zei ze: IK GA JULLIE AANKLAGEN en toen kreeg ze kratis koffiequote:
fastfoodquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat ga je voor avondeten eten straks?
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ze hebben haar naam verkeerd geschreven en toen zei ze: IK GA JULLIE AANKLAGEN en toen kreeg ze kratis koffie
Ga sjansen lan.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Onbekend bandje denk ik.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
van wie is er nou live muziek? is me nog steeds onduidelijk
Nee, die ligt in de kamer.quote:
Tja...quote:
Zou WhiteCastle overslaanquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ze hebben haar naam verkeerd geschreven en toen zei ze: IK GA JULLIE AANKLAGEN en toen kreeg ze kratis koffie
Hmm dat kan. Al denk ik dat KB warmer zit.quote:
Weet ik nog niet. Er is zoooveel uit te kiezen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat ga je voor avondeten eten straks?
Nope. Geen behoefte aan ook.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Geen leuke jongen/meid in de Starbucks met wie je lol kan hebben?
Ik hoop echt dat je beter weer krijgt vanaf morgen. Zou echt jammer zijn anders van het plezier en je camera. Je hebt ook precies hurricane season uitgekozen om daar naartoe te gaan.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Er is zoooveel uit te kiezen.
Begrijpelijk. Dat is in Las Vegas beter te doen, want "what happens in Vegas, stays in Vegas." Zoiets kennen ze in NYC niet hè.quote:
Jij gaat in het voorjaar hè? Lijkt mij echt een heerlijk moment.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat je beter weer krijgt vanaf morgen. Zou echt jammer zijn anders van het plezier en je camera. Je hebt ook precies hurricane season uitgekozen om daar naartoe te gaan.
Ja ik ook maar de rest van de week geen regen volgens de voorspellingen though?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat je beter weer krijgt vanaf morgen. Zou echt jammer zijn anders van het plezier en je camera. Je hebt ook precies hurricane season uitgekozen om daar naartoe te gaan.
Sinds wanneer kunnen meteorologen het weer van de komende dag goed voorspellen, laat staan van de komende week?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja ik ook maar de rest van de week geen regen volgens de voorspellingen though?
In de winter is het ook leuk hoor.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij gaat in het voorjaar hè? Lijkt mij echt een heerlijk moment.
Ik wil volgend jaar zelfs pas eind oktober naar NYC gaan.Wordt leuk.
Sus lanquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Sinds wanneer kunnen meteorologen het weer van de komende dag goed voorspellen, laat staan van de komende week?![]()
Bana lan deme, bedduam hazir.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bana lan deme, bedduam hazir.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaat goed. Druk met werk.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe gaat het met Min-e? Zijn jullie nog samen?
Wat voor.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ziek veel chocolade aan het eten bah
Ja, maar begin maart is ook nog redelijk fris en zelfs grote kans dat er dan nog sneeuw ligt, heb ik gelezen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij gaat in het voorjaar hè? Lijkt mij echt een heerlijk moment.
Ik wil volgend jaar zelfs pas eind oktober naar NYC gaan.Wordt leuk.
I hope so.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja ik ook maar de rest van de week geen regen volgens de voorspellingen though?
Sneeuw lijkt me juist geweldig.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, maar begin maart is ook nog redelijk fris en zelfs grote kans dat er dan nog sneeuw ligt, heb ik gelezen.
Verslavend spul.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ferrero rocher-dingenferrero küsschen heet het ofzo
#jaloersquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ferrero rocher-dingenferrero küsschen heet het ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |