SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus jij zou het OK vinden als je (denkbeeldige) zusje van 19 zou uitgaan met een man van 28 (die er iets ouder uitziet)?quote:
Je bent 28 doe niet alsof je Alec Baldwin bent.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus jij zou het OK vinden als je (denkbeeldige) zusje van 19 zou uitgaan met een man van 28 (die er iets ouder uitziet)?
Als hij rijk is......quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus jij zou het OK vinden als je (denkbeeldige) zusje van 19 zou uitgaan met een man van 28 (die er iets ouder uitziet)?
Ben te oud hiervoorquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik je in deze topicreeks heb gezien.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Je bent 28 doe niet alsof je Alec Baldwin bent.
Hoe gaat het met Min-e? Zijn jullie nog samen?quote:
Het regent vet hard lan. Ik zit nu in een Starbucks met live muziek en gratis koffie en julliee <3quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je zit in de VS, wat doe je hier Borte?
van wie is er nou live muziek? is me nog steeds onduidelijkquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het regent vet hard lan. Ik zit nu in een Starbucks met live muziek en gratis koffie en julliee <3
Geen leuke jongen/meid in de Starbucks met wie je lol kan hebben?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het regent vet hard lan. Ik zit nu in een Starbucks met live muziek en gratis koffie en julliee <3
En waarom gratis koffiequote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
van wie is er nou live muziek? is me nog steeds onduidelijk
Zeker met je macbook, hipsterquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat ga je voor avondeten eten straks?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
ze hebben haar naam verkeerd geschreven en toen zei ze: IK GA JULLIE AANKLAGEN en toen kreeg ze kratis koffiequote:
fastfoodquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat ga je voor avondeten eten straks?
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ze hebben haar naam verkeerd geschreven en toen zei ze: IK GA JULLIE AANKLAGEN en toen kreeg ze kratis koffie
Ga sjansen lan.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |