Vrouwen kunnen waarschijnlijk bijna alles gratis daarquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Lexa heb ik 1x zo'n proef abonnement gedaan voor 50% korting. Op zich een prima site, echt.
Alleen jammer dat je voor álles moet betalen. Om te kijken wie je profiel bekeken heeft, echt alles.
Maar als je het eenmaal kan zien merk je wel dat de matching wel (veel) beter is bij bijv. Paiq.
Enerzijds dan wel weer begrijpelijk dat ze kosten berekenen over het lidmaatschap, maar aan de
andere kant hoeft het natuurlijk ook weer niet zo prijzig te zijn.
Voor zover ik weet gelden voor vrouwen dezelfde regels. Ook zij dienen gewoon de gebruikelijke kosten te betalen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen waarschijnlijk bijna alles gratis daar
Kan zijn dat ik verward ben met Relatieplanet. Maar op 1 van deze sites kunnen vrouwen bijna alles.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet gelden voor vrouwen dezelfde regels. Ook zij dienen gewoon de gebruikelijke kosten te betalen.
Die ene waarvan je dacht dat ze misschien nep was?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:34 schreef PeterPastoor het volgende:
Nu in trein vanaf een eerste date waar ik sinds 2 weken contact mee heb. Lekker gegeten bij een all you can eat-restaurant. Was erg gezellig en geslaagd. Komt wel een vervolg op. In het echt nog leuker dan ze al via app was
Waar kan ik me aanmelden voor dat baantje?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Vaak wil het voorkomen dat de site-eigenaren opzettelijk berichtjes tegenhouden tegen de tijd dat je abonnement bijna afloopt. Hiermee willen ze jou klemzetten om nog een keer te betalen zodat je langer lid blijft. Of wanneer het zover is, de berichtjes laten aankomen in jouw inbox, maar dan kan je ze niet openen. Best smerig en gewiekst. Maar die zogenaamde erotiekzooi dat zogenaamd bloedmooie vrouwen seks zoeken o.i.d. ...Dat zijn mannen en vrouwen die als ero-operator werken. Hoe ik dat weet ?
een gozer die ik ken heeft dat werk gedaan. Per minuut 1.50 verdienen en voor elk berichtje 0.70. Die teller heeft heel hard gelopen, bakken en bakken met geld kwam er binnen.
Nee daar heb ik nu 3 weken geleden mee gedate. Was aardige meid en date was op zich leuk en gezellig maar klik was er niet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Die ene waarvan je dacht dat ze misschien nep was?
hier of hierquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Waar kan ik me aanmelden voor dat baantje?
Op welke site gevonden?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:41 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Nee daar heb ik nu 3 weken geleden mee gedate. Was aardige meid en date was op zich leuk en gezellig maar klik was er niet.
Deze dame van vandaag heb ik sinds vlak daarna contact mee. Of misschien wel beetje tegelijkertijd. Maar het voelt beter.
Klopt. Ik heb m'n ex via lexa leren kennen (wat meteen het woord "ex" in de naam verklaartquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet gelden voor vrouwen dezelfde regels. Ook zij dienen gewoon de gebruikelijke kosten te betalen.
Toch triest dat zo'n site zo'n expliciete naam moet hebben om mensen met een andere huidskleur te kunnen ontmoeten.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:57 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Interracialdatingcentral.com. Ik val op mooie gekleurde dames
Triest inderdaad, behoorlijk.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
Toch triest dat zo'n site zo'n expliciete naam moet hebben om mensen met een andere huidskleur te kunnen ontmoeten.
Alsof zwarte mensen en Chinezen niet gewenst zijn op Paiq en Tinder
Dat laatste maak je er nu zelf van. Misschien moet je eens niet gelijk de zieligheidskaart trekken.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
Toch triest dat zo'n site zo'n expliciete naam moet hebben om mensen met een andere huidskleur te kunnen ontmoeten.
Alsof zwarte mensen en Chinezen niet gewenst zijn op Paiq en Tinder
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat laatste maak je er nu zelf van. Misschien moet je eens niet gelijk de zieligheidskaart trekken.
Zullen ze bij Penotti vast geen probleem van maken neequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
Man, dat woord, interraciaal. Staat zo stom. Maak er dan duopenotti dating van ofzo, al heel wat gezelliger woord. Marketingtechnisch nog beter
Vreemde redenering heb jijquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
Man, dat woord, interraciaal. Staat zo stom. Maak er dan duopenotti dating van ofzo, al heel wat gezelliger woord. Marketingtechnisch nog beter
Ach het valt mij gewoon op.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:38 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Vreemde redenering heb jij
Sowieso snap ik niet waarom je er zo'n probleem van maakt?
OK danquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ach het valt mij gewoon op.
Verder geen probleem ermee, goede tip ook. Ga straks zelf kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |