Komt er aan. Excusesquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:31 schreef Weissman het volgende:
Waar is de OP?
Waar is de TT?
Wie ben jij?
Waarom doe je dit?
Ok, de mannelijke versie daarvan dan. Ik heb toch ook niets aan een match met een 26 jarige kerel.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Volgens mij is Wolken geen lesbo :p
Of jij weet meer dan ik?
quote:
wat is de doel van het leven?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:31 schreef Weissman het volgende:
Waar is de OP?
Waar is de TT?
Wie ben jij?
Waarom doe je dit?
Ik ben dol op piemels iddquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Volgens mij is Wolken geen lesbo :p
Of jij weet meer dan ik?
Paiq is trouwens wel enorm goed in het mismatchen iddquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:36 schreef Wolken het volgende:
[..]
Ik ben dol op piemels idd![]()
Maar goed, zolang ik gekoppeld blijf worden aan 26 jarige jongens hoef ik me geen zorgen te maken dat ze huisje boompje beestje willen. Hoewel 1 ervan al een kind heeft.
Het doelquote:
Grote kans van wel. Of ze hebben zoveel gesprekken lopen dat ze jou niet eens meer zien, en dus niet meer antwoordenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:37 schreef Deezertje het volgende:
Krijg net heel kruisverhoor van een meid op tinder.
Ze is wel lekker direct: meteen nummer en facebook e.d.
Zegt ze: oh, na het zien van je foto's ben je mijn type niet.
Ik zo: die zijn exact hetzelfde als die je net zag op tinder...
En heb volgens haar een breed figuur.... Nou weeg 74 kilo en ze noemen mij juist allemaal lekker dun
krijg ik bericht terug met d'r hobby's.
Volgens mij voert ze meerdere gesprekken en is ze niet zo snugger
Maar goed, doordat ze zo direct is heeft het me slechts 5 minuten gekost ipv dagen appen..
Fixedquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
hoe ging...het... heb je...geneukt??
Ach, ben er wel blij om. Zo serieus is ze dus niet. Zal wel zo'n type zijn die als je eenmaal date hebt en de ander aan ziet lopen stiekem steegje in duikt en terug naar huis gaan als het haar tegenvalt.. en jou dus achterlaat wachtend op d'r. Overkomt mij ook weleens dat iemand er toch stuk minder leuk uitziet in het echt, maar ik ga altijd wel netjes drankje drinken, ook al weet ik dat het niks wordt omdat uiterlijk gewoon totaal niet matcht.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Grote kans van wel. Of ze hebben zoveel gesprekken lopen dat ze jou niet eens meer zien, en dus niet meer antwoorden
Ja, blij mee? Fok vind mobieltjes niet zo lief. Gemeld in FB.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
Komt de OP uit de Tinder-reeks er nu te staan?
Dat moet je je bedenken voor je gaat lapo-hunten.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, blij mee? Fok vind mobieltjes niet zo lief. Gemeld in FB.
Oh ja dat deed ik. Het is trouwens tijd om je kind naar bed te brengen ipv te fok!kenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat moet je je bedenken voor je gaat lapo-hunten.
Heb je dat al eens meegemaakt, Deezertje?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ach, ben er wel blij om. Zo serieus is ze dus niet. Zal wel zo'n type zijn die als je eenmaal date hebt en de ander aan ziet lopen stiekem steegje in duikt en terug naar huis gaan als het haar tegenvalt.. en jou dus achterlaat wachtend op d'r. Overkomt mij ook weleens dat iemand er toch stuk minder leuk uitziet in het echt, maar ik ga altijd wel netjes drankje drinken, ook al weet ik dat het niks wordt omdat uiterlijk gewoon totaal niet matcht.
Die is hier morgen pas, maar bedankt voor je bezorgheid.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh ja dat deed ik. Het is trouwens tijd om je kind naar bed te brengen ipv te fok!ken
Dat eerste? Nee, ze waren allemaal komen opdagen en hebben het ook ten minste een date uitgehoudenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Heb je dat al eens meegemaakt, Deezertje?
Testosteron overdose.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Jongens, lief spelen. Huphup.
OT: date van volgende week wordt waarschijnlijk vervroegd naar morgenavond. Lekker klimmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |