Terpstra The Hutt....quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:29 schreef NoCigar het volgende:
Oh, Erica Terstra. Jammer dat het StarWars-item niet wat langer duurt: zo leuk.
DWDDception.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:34 schreef Specularium het volgende:
Een filmpje van een show die een filmpje laten zien.
ditquote:
Van de weegschaal af gevallen.quote:
Een soort werken bij de Vara ipv de NOS, en dan elke dag, week in week uit.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:57 schreef Specularium het volgende:
Maak Matthijs eens belachelijk in een Lucky.
Maar dat zal wel niet mogen van het contract.
quote:Op 1 november opent het Rijksmuseum een compleet gerenoveerde nieuwe vleugel: de 'Philipsvleugel'. De eerste expositie die hier te zien zal zijn is 'Modern Times', een tentoonstelling met ruim 400 foto's uit de eigen collectie. De expositie laat zien wat voor grote ontwikkelingen de fotografie in de 20ste eeuw heeft doorgemaakt.
'Het Rijksmuseum krijgt er een vleugel bij, maar Nederland krijgt er een museum bij', zei directeur Wim Pijbes over de Philipsvleugel. Vanavond zit hij aan tafel.
Op 13 september kwam het album van Barbra Streisand ‘Partners’ uit. Een plaat die volledig bestaat uit duetten van Barbra samen met andere grootheden, o.a. Michael Bublé, Stevie Wonder, John Mayer en Andrea Bocelli. Het was voor ons aanleiding om Shirma Rouse en Leona Philippo te vragen naar hun favoriete duetten en, belanqrijker nog, Leona deed live een duet met niemand minder dan Marvin Gaye.
Dit keer vragen we Bo Saris naar zijn meest geliefde duet en ook hij zal een spannende vocale samenzang met een muzieklegende laten horen én zien. We zijn benieuwd!
'Somebody to love' van Queen was wat de Nederlandse Jacko Zieverink zong tijdens zijn eerste optreden bij The Voice of Germany. En met succes. De in de Achterhoek al beroemde Jacko schitterde tijdens de blind auditions in Berlijn. De rocker met de blonde krullen is vanavond bij ons te gast!
Ze is 's werelds beroemdste mezzo-sopraan, ze won 6 Gramophone Awards, 2 Classical Brit Awards en een Edison. Met het verkopen van meer dan 10 miljoen albums is ze best verkopende klassieke artiest ter wereld. Na lang wachten is nu eindelijk haar nieuwe album: 'St Petersburg' uit. Aanstaande zondag staat ze in het Concert gebouw. En vanavond hebben wij de grote eer dat ze bij ons te gast is: Cecilia Bartoli.
Stand-up Comedy: Peter Pannekoek
Tafelheer: Marc-Marie Huijbregts
Zeg alleen dat hij niet grappig is. Om hem een cultuurbarbaar te noemen vind ik wel overdreven.quote:
pardon?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:00 schreef showtimer het volgende:
Gremdaat is grappiger dan Pannekoek, Derks, Dijkshoorn en Fallon samen.
Dat is zelfs GGMMquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:00 schreef showtimer het volgende:
Peter Pannekoek is nu een 9gag plaatje, your argument is invalid.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:00 schreef showtimer het volgende:
je posts zijn altijd zo leuk dat ik betonen confetti naar je toe wil gooienquote:
twitter:BritishMonarchy twitterde op vrijdag 24-10-2014 om 12:35:04It is a pleasure to open the Information Age exhibition today at the @ScienceMuseum and I hope people will enjoy visiting. Elizabeth R. reageer retweet
Nice.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je posts zijn altijd zo leuk dat ik betonen confetti naar je toe wil gooien
Familie van Peter R.?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:BritishMonarchy twitterde op vrijdag 24-10-2014 om 12:35:04It is a pleasure to open the Information Age exhibition today at the @ScienceMuseum and I hope people will enjoy visiting. Elizabeth R. reageer retweet
Nice!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je posts zijn altijd zo leuk dat ik betonen confetti naar je toe wil gooien
Gelukkig ben jij er nog.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:09 schreef Stickertje het volgende:
dit topic is ook niet meer het stormlooptopic wat het geweest is
Meeste users zijn gestorven aan ebola.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:09 schreef Stickertje het volgende:
dit topic is ook niet meer het stormlooptopic wat het geweest is
Jouw post mist pics van je hoofd.quote:
Ik moet nog bijkomen van gister. Knotsgekke wedstrijd en dan heb ik het niet over Feyenoord.quote:
Corrie's PC zit onder de plak en stof.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:20 schreef Njosnavelin het volgende:
Bosaris op tv en Karina is er niet?
Je kent me te goed.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij vind jij dat helemaal niet leuk.
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Volgens mij vindt Specularium Amy wel leuk.
Hm, dan moet ik nog wat oefenen.quote:
Ergens voor pampus tussen de lege flessen sherry.quote:
Onze Cnor is geen Ingeborg.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ergens voor pampus tussen de lege flessen sherry.
Wat mij betreft stoppen ze Boris daar ook lekker weg.quote:
Daarna Ben Cramer en Luciano Pavarotti.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:25 schreef NoCigar het volgende:
Volgende week Danny de Munk en Frank Sinatra.
Wilfred Genee en Andre Hazes.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daarna Ben Cramer en Luciano Pavarotti.
over verkrachten gesprokenquote:
Lekkere 6 punten potquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog een half uur tot ADO v Dordt.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:30 schreef NoCigar het volgende:
Fuk, een poedelrocker, ik had gehoopt dat dat vergeten zou worden.
iemand daar een gifje van?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:33 schreef WeertGeeIders het volgende:
Zag die vent in het publiek stuk gaan dan
Net als die vetklep De Leeuwquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:41 schreef NoCigar het volgende:
Flapdrol MarcMarie, eerst geld verdienen met ZP en nu mekkeren, karikatuur van een nicht.
Toch nog wel leuk.quote:
Vanavond z'n uitzending met Wilfred Geneequote:Op maandag 27 oktober 2014 18:58 schreef superniger het volgende:
Filemon ben is steeds meer gaan waarderen.
Blegh.quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:58 schreef superniger het volgende:
Laatste keer dat ie tafelheer was zei hij niks.quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:58 schreef superniger het volgende:
Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Filemon heeft toch wat leuks meegenomen.
Maar er is weer iets nieuws gebeurd dus herhaling + nieuwe nieuwtjes!!!quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:10 schreef tralalala het volgende:
Maar dit onderwerp is toch al minimaal 8 keer aan bod gekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |