De enige kans die je hebt als hij graag bij Zwolle wilt blijven en dan kan je een lading clausules in zijn contract proppen met doorverkoop percentages e.d.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik reken eigenlijk al op een vertrek. De kans dat Necid contractueel behouden kan blijven voor PEC is sowieso miniem, en daarnaast zit je nog met zijn gigantische salaris dat we helemaal niet kunnen betalen en waar hij waarschijnlijk (en terecht) geen enorm percentage van gaat inleveren.
Ja, dat zou theoretisch kunnen. Maar Necid verdient nu rond de miljoen, in een niet-EU land. Dat is hier bruto bijna het dubbele. Het salarisplafond van PEC ligt onder de twee ton. Dan moet Necid dus 80-90% salaris inleveren voor een doorverkooppercentage waar hij helemaal niet zeker van is. En dan zit je nog met CSKA die ook geld zal willen. En dan moet er geen andere (lees: rijkere) club langskomen met een ander aanbod.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:06 schreef Sked het volgende:
[..]
De enige kans die je hebt als hij graag bij Zwolle wilt blijven en dan kan je een lading clausules in zijn contract proppen met doorverkoop percentages e.d.
twitter:ForzaPECZwolle twitterde op zaterdag 13-12-2014 om 13:50:29Ron Jans kan vanavond zijn 150ste overwinning als coach in de Eredivisie boeken. Geen huidige Eredivisietrainer won meer duels. #wilzwo reageer retweet
quote:De KNVB organiseert op 15 december een congres om met diverse betrokkenen uit de voetbalwereld te praten over de toekomst van het Nederlandse voetbal. Critici maken zich zorgen over het niveau van de Eredivisie, maar Martin van Geel vindt niet dat er overdreven moet worden. Volgens de technisch directeur van Feyenoord is het gras niet altijd groener aan de overkant.
De Premier League wordt door velen gezien als de beste competitie van de wereld. "Maar kijk eens naar Queens Park Rangers, of naar Southampton - Manchester United. Ik durf te beweren dat PEC Zwolle op dit moment beter speelt dan United", zegt Van Geel in het Algemeen Dagblad. "Dat vind ik. Zit meer idee achter, daar zit lijn achter, daar zie je de hand van de coach al."
United won maandag met 1-2 van Southampton, maar verdiende die overwinning zeker niet. Naast de doelpunten had de ploeg van Louis van Gaal volgens Van Geel geen enkele kans gehad. "Geen één. Manchester City, Arsenal bij tijd en wijle, Chelsea, dat is top. Maar Aston Villa, Queens Park Rangers, dan weet je toch niet waar je naar zit te kijken? Denk de ambiance weg en het is allemaal een stuk minder in Engeland."
Nah. Vond Zwolle veel dreigender dan W2 in de tweede helft. We waren na de 0-1 ook gewoon veel te slordig voorin.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:42 schreef Elfletterig het volgende:
Realistisch commentaar van Van Polen: "Deze overwinning is eigenlijk wel een beetje gestolen. Een gelijkspel was verdiend geweest."
Natuurlijk wel een derde plaats met een sterretje erachter, omdat de clubs net onder PEC nog moeten spelen. Maar, let op: Feyenoord en AZ moeten tegen elkaar, FC Twente moet tegen PSV. En dan moet Feyenoord nog inhalen tegen PSV.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:37 schreef Rauzer het volgende:
Heerlijke overwinning zoDerde overwinning op rij
! Zeven punten meer dan vorig jaar
! Derde plaats
!
Laat het maar zo zijnquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:44 schreef Elfletterig het volgende:
Mochten Feyenoord en AZ morgen gelijkspelen, dan blijft PEC derde staan.
8 is ook plee ofs toch?quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:54 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Genot! Derde.Maar wat nog belangrijker is: 8 punten voor op Heerenveen die 8e staat, dus niet op play-offs Europees voetbal.
Dit plaatje klopt niet helemaal. Als de bekerwinnaar 1-7 eindigt is 8 inderdaad play-offs, maar als dat niet zo is niet.quote:
Laten we er dan maar van uitgaan dat 8 ook plee ofs isquote:Op zondag 14 december 2014 13:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit plaatje klopt niet helemaal. Als de bekerwinnaar 1-7 eindigt is 8 inderdaad play-offs, maar als dat niet zo is niet.
Vorig jaar niet.quote:Op zondag 14 december 2014 13:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Laten we er dan maar van uitgaan dat 8 ook plee ofs is
Eigenlijk wel ja. Aan de beker was "alleen" de finale heel knap, de rest viel wel mee. Maar goed, dat hindert niet.quote:Op zondag 14 december 2014 13:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit seizoen knapper dan jullie beker prestatie vorig jaar qua overwinningen.
Nog twee keer lelijk winnen en PEC nestelt zich goed voor de winterstop.quote:Op zondag 14 december 2014 17:03 schreef Monopoly het volgende:
Lekkere plek. Venlo uit en Cambuur uit. Kijken waar we staan in de winterstop. De jongens naar Zuid Afrika, in de zomerzon. Benieuwd. Mooie tijden dit hoor. Genieten van ons aller Pee Ee Cee
Precies. Hopelijk spelen Feyenoord en AZ gelijk, dan kunnen we volgend weekend uitlopenquote:Op zondag 14 december 2014 17:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nog twee keer lelijk winnen en PEC nestelt zich goed voor de winterstop.
quote:Almere City FC lijkt de enige partij die een transfer van Vincent Janssen naar PEC Zwolle nog kan voorkomen. Ook PEC-trainer Ron Jans heeft laten weten zeer gecharmeerd te zijn van de spits.
'Hij is bekeken door verschillende mensen van ons', vertelde Jans zondag tegenover FOX Sports. 'Hij is technisch, tactisch én als persoon goedgekeurd. Mijn handen jeuken, maar er zijn natuurlijk nog wat andere dingen die een rol spelen, te beginnen bij Vincent zelf.' Jans is niet de eerste die vanuit Zwolle zijn interesse in Janssen bekendmaakt.
Eerder liet ook technisch directeur Gerard Nijkamp weten hem als een zeer interessante optie te zien. Jans: 'Ik heb mijn wensen, en ik denk dat Vincent heel goed bij PEC Zwolle zou passen. Er zijn dus nog zijn eigen afwegingen, geld, de clubs die eruit moeten komen. Maar het is duidelijk dat de trainer van PEC heel positief is over zijn komst. Is het niet vandaag dan mag het ook morgen.'
Janssen zelf liet op zijn beurt weten PEC wel te zien zitten. 'Heel mooi natuurlijk, als een mooie Eredivisieclub die het goed doet interesse in je heeft', aldus de Brabander. 'Er is nog niks concreet, maar ik wil heel graag de stap maken, of dat nou in de winter of de zomer is. Ik ben een sportman, dus ik streef naar het hoogste.'
Het enige probleem in het geval van de mogelijke overgang is Janssens werkgever Almere City, dat vrijdag de tweede periodetitel pakte. De club heeft al laten weten dat het Janssen - die nog een contract tot 2016 heeft - in de winter absoluut niet wil laten gaan. Niet gek, aangezien hij met twaalf goals tot nu toe een belangrijke pijler is onder het succes van de ploeg van Fred Grim.
Het is niet echt aankoop, gezien we bijna niemand kopen. Het is voornamelijk spelers huren of transfervrij. De laatste gekochte speler is drie keer niets(Lukoki).quote:Op zondag 14 december 2014 17:11 schreef Elfletterig het volgende:
De laatste tijd heeft PEC een prima aankoopbeleid. Het is knap hoe de club zich steeds op sterkte weet te houden, zeker als je kijkt welke spelers de afgelopen anderhalf jaar zoal zijn vertrokken.
Dit. Maar hoe dan ook, huren/transfervrij overlaten komen, ze weten het team ondanks alle vertrekkende spelers mooi op peil te houdenquote:Op zondag 14 december 2014 17:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Het is niet echt aankoop, gezien we bijna niemand kopen. Het is voornamelijk spelers huren of transfervrij. De laatste gekochte speler is drie keer niets(Lukoki).
Dat bedoelde ik eigenlijk ook. "Aankoopbeleid" was een verkeerde woordkeuze.quote:Op zondag 14 december 2014 17:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dit. Maar hoe dan ook, huren/transfervrij overlaten komen, ze weten het team ondanks alle vertrekkende spelers mooi op peil te houden
Eerst bij Cambuur spelen. Geen makkelijke wedstrijd.quote:Op zondag 14 december 2014 18:43 schreef Joosie200 het volgende:
Mooi dit, gewoon derde in de winterstop. PSV gaat gewoon uitlopen na woensdag
Nope, gaat gewoon de tweede lelijke wedstrijd op rij worden. Jans moet voorzichtig zijn met wat ie wenstquote:Op zondag 14 december 2014 18:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eerst bij Cambuur spelen. Geen makkelijke wedstrijd.
Ja, wordt geen makkie. Cambuur speelt bij vlagen prima. Hopelijk kan PEC de goede lijn vasthouden en de eerste seizoenshelft met meer dan 29 punten afsluiten.quote:Op zondag 14 december 2014 18:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eerst bij Cambuur spelen. Geen makkelijke wedstrijd.
We pakken de Bingokaart er nog even bij...quote:Op zondag 14 december 2014 18:44 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nope, gaat gewoon de tweede lelijke wedstrijd op rij worden. Jans moet voorzichtig zijn met wat ie wenst
Uhmmm... "Een lelijke overwinning zou ook wel eens lekker zijn."quote:
quote:Op zondag 14 december 2014 18:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We pakken de Bingokaart er nog even bij...
[..]
Uhmmm... "Een lelijke overwinning zou ook wel eens lekker zijn."
PEC is tevens de enige die de afgelopen drie wedstrijden heeft gewonnen!quote:Op zondag 14 december 2014 18:41 schreef Tchock het volgende:
Afgelopen! Wat een topweekend: op Cambuur en Heerenveen na wint niemand van de ploegen onder ons.
[ afbeelding ]
Cambuur is altijd leuk alleen jammer van t uitzicht.quote:Op maandag 15 december 2014 10:39 schreef Afwazig het volgende:
Zaterdag naar Cambuur toe. Nu al zin in.
twitter:ForzaPECZwolle twitterde op maandag 15-12-2014 om 22:33:07Volgens Russische media is de kans aanwezig dat PEC de 21-jarige aanvaller Konstantin Bazelyuk de tweede seizoenshelft van CSKA huurt. reageer retweet
Ah kiek, de ene speler terug brengen, de ander meekrijgen. Mooie deal!quote:Op maandag 15 december 2014 22:46 schreef Pino112 het volgende:
twitter:ForzaPECZwolle twitterde op maandag 15-12-2014 om 22:33:07Volgens Russische media is de kans aanwezig dat PEC de 21-jarige aanvaller Konstantin Bazelyuk de tweede seizoenshelft van CSKA huurt. reageer retweet
Best wel een kutdeal... Gewoon lekker Necid lekker laten verlengen en dan nog half jaartje verhuren aan PEC en daarna lekker verpatsen.quote:Op maandag 15 december 2014 22:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ah kiek, de ene speler terug brengen, de ander meekrijgen. Mooie deal!
Das het mooiste scenario ja. Maar ik heb er weinig fiducie inquote:Op maandag 15 december 2014 22:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Best wel een kutdeal... Gewoon lekker Necid lekker laten verlengen en dan nog half jaartje verhuren aan PEC en daarna lekker verpatsen.
Kan alleen als PEC volledige salaris betaalt denk ik. Weet niet hoe dat nu zit.quote:Op maandag 15 december 2014 22:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Das het mooiste scenario ja. Maar ik heb er weinig fiducie in
Daar had Tchock nog het een en ander over gezegd paar berichten terug. PEC hanteert een maximaal bedrag, wat ver beneden het salaris zit wat Necid kan fixen bij een succesvolle transfer vanuit Moskou.quote:Op maandag 15 december 2014 22:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kan alleen als PEC volledige salaris betaalt denk ik. Weet niet hoe dat nu zit.
Had niet bijgelezen, maar ik was er al bang voor. Ja, dan gaat ie sowieso weg als er een club komt deze zomer. Alleen als die er niet komt, kan PEC hem wellicht nog behouden.quote:Op maandag 15 december 2014 22:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Daar had Tchock nog het een en ander over gezegd paar berichten terug. PEC hanteert een maximaal bedrag, wat ver beneden het salaris zit wat Necid kan fixen bij een succesvolle transfer vanuit Moskou.
quote:Op maandag 15 december 2014 22:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Had niet bijgelezen, maar ik was er al bang voor. Ja, dan gaat ie sowieso weg als er een club komt deze zomer. Alleen als die er niet komt, kan PEC hem wellicht nog behouden.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat zou theoretisch kunnen. Maar Necid verdient nu rond de miljoen, in een niet-EU land. Dat is hier bruto bijna het dubbele. Het salarisplafond van PEC ligt onder de twee ton. Dan moet Necid dus 80-90% salaris inleveren voor een doorverkooppercentage waar hij helemaal niet zeker van is. En dan zit je nog met CSKA die ook geld zal willen. En dan moet er geen andere (lees: rijkere) club langskomen met een ander aanbod.
Nee, ik ben groot fan van Necid, maar zie dit somber in.
Wat mij betreft mag PEC wel een keer zwaar loten. Er zijn mensen die PEC het succes misgunnen en de prestaties dan graag gooien op de gunstige loting. Alsof ze zomaar 3e in de Eredivisie staan...quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:55 schreef Tchock het volgende:
Had tentamen tijdens de wedstrijd, maar vrij moeiteloos door dus? Lekker. Nu fijne loting voor de kwartfinale en je bent weer een heel eind
Dus? Ik trek me echt niets aan van dat soort jaloerse figuren. Ik wil gewoon weer naar de Kuip, en daarvoor mag de loting zo makkelijk mogelijk zijn.quote:Op woensdag 17 december 2014 00:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag PEC wel een keer zwaar loten. Er zijn mensen die PEC het succes misgunnen en de prestaties dan graag gooien op de gunstige loting. Alsof ze zomaar 3e in de Eredivisie staan...
Zit ook wel weer wat in. Ik zag laatst een promo-filmpje van FOX Sports: "Wie wordt de opvolger van PEC Zwolle?"quote:Op woensdag 17 december 2014 10:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus? Ik trek me echt niets aan van dat soort jaloerse figuren. Ik wil gewoon weer naar de Kuip, en daarvoor mag de loting zo makkelijk mogelijk zijn.
Dat klopt, maar bij Fox hebben ze de marketing iets meer gericht op Ajax/Feyenoord/Twente en PSV.. Zwolle doet het gewoon (weer) goed dit jaar, maar passen niet in het marketing plaatje van Fox of NOS.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zit ook wel weer wat in. Ik zag laatst een promo-filmpje van FOX Sports: "Wie wordt de opvolger van PEC Zwolle?"
Toen dacht ik: PEC Zwolle zou een leuke opvolger zijn van PEC Zwolle.
Is toch ook wel logisch ergens, blijft een club die buiten Zwolle nauwelijks aanspreekt. Best knap dat ze vorig seizoen een beker hebben gewonnen en 11e zijn geworden maar geen reden om op de hypetrain te stappen.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:48 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar bij Fox hebben ze de marketing iets meer gericht op Ajax/Feyenoord/Twente en PSV.. Zwolle doet het gewoon (weer) goed dit jaar, maar passen niet in het marketing plaatje van Fox of NOS.
De "hypetrain", jaja. PEC verdient - en krijgt - echt niet minder aandacht dan ploegen uit de subtop en middenmoot.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch ook wel logisch ergens, blijft een club die buiten Zwolle nauwelijks aanspreekt. Best knap dat ze vorig seizoen een beker hebben gewonnen en 11e zijn geworden maar geen reden om op de hypetrain te stappen.
Voorlopig zijn Cambuur (quote:Op woensdag 17 december 2014 11:48 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar bij Fox hebben ze de marketing iets meer gericht op Ajax/Feyenoord/Twente en PSV.. Zwolle doet het gewoon (weer) goed dit jaar, maar passen niet in het marketing plaatje van Fox of NOS.
PEC presteert dit jaar uitstekend en dat blijft - terecht - niet onopgemerkt. Je kunt dat een "hype" noemen, maar je kunt het ook gewoon als terecht beschouwen dat PEC wat meer aandacht krijgt dan wanneer ze anoniem ergens onderin de middenmoot stonden. Ik wijs je erop dat PEC momenteel derde op de ranglijst staat. Alleen Feyenoord kan PEC nog passeren; dan moeten ze vanavond van PSV winnen.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch ook wel logisch ergens, blijft een club die buiten Zwolle nauwelijks aanspreekt. Best knap dat ze vorig seizoen een beker hebben gewonnen en 11e zijn geworden maar geen reden om op de hypetrain te stappen.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | 3. PEC Zwolle 16 9 2 5 29 30-19 4. Feyenoord 15 8 4 3 28 26-11 5. AZ 16 8 4 4 28 26-22 6. FC Twente 16 6 7 3 25 28-19 7. SC Cambuur 16 6 5 5 23 25-24 8. FC Groningen 16 6 5 5 23 18-23 9. Heerenveen 16 5 6 5 21 21-21 10. Willem II 16 6 2 8 20 23-26 11. FC Utrecht 16 6 2 8 20 27-33 12. Vitesse 16 4 7 5 19 32-27 13. Excelsior 16 3 8 5 17 23-34 14. Heracles 16 5 1 10 16 27-33 15. Go Ahead 16 4 4 8 16 22-31 |
Dat heeft elk land toch. Zo'n 3 clubs die overal supporters hebben en rest spreekt alleen aan door de provincie mensen.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het doorgaans interessanter hoe zo'n stand er na 34 potjes uitziet.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
PEC presteert dit jaar uitstekend en dat blijft - terecht - niet onopgemerkt. Je kunt dat een "hype" noemen, maar je kunt het ook gewoon als terecht beschouwen dat PEC wat meer aandacht krijgt dan wanneer ze anoniem ergens onderin de middenmoot stonden. Ik wijs je erop dat PEC momenteel derde op de ranglijst staat. Alleen Feyenoord kan PEC nog passeren; dan moeten ze vanavond van PSV winnen.
Vriend en vijand zal toch moeten onderkennen dat PEC geweldig presteert, zeker als je het afzet tegen de beperkte begroting in vergelijking met toppers en subtoppers.
Tuurlijk zegt die stand wel wat. Die stand zegt dat PEC Zwolle uitstekend presteert. Dat de verhoudingen na de winterstop kunnen veranderen, doet niks af aan de huidige prestaties.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Die stand zegt toch niks. Vorig seizoen deed PEC het fantastisch en was er hosanna, daarna kwam er een grote dip en Ron Jans heeft altijd gezegd dat het strijden voor lijfsbehoud was.
Dit seizoen staan ze wel derde. Goed gepresteerd tot nu toe, allemaal leuk, hiep hiep hoera. Maar kijk eens naar de stand.
[ code verwijderd ]
Een klein dipje na de winterstop en je staat alweer in de buurt van het rechterrijtje. De verschillen zijn zo klein.
En dit. Als blauwvinger ben ik blij dat het PEC nu zo voor de wind gaat en dat vind ik lovenswaardig. Maar het seizoen zit er pas op na 34 wedstrijden, ze zijn goed op weg, maar je hebt de tweede helft van het seizoen nog te overleven. Ik zie ze graag aan het einde van dit seizoen op een mooie positie in het linkerrijtje (liefst genoeg voor EL playoffs), maar omdat het nu zo dicht bij elkaar zit, kan een korte dip/terugval straks ook zo betekenen dat je weer 11e staat straks aan het einde. Ben dus nuchter/realistisch genoeg om te snappen dat hoe mooi de huidige resultaten ook zijn, dergelijke resultaten uit het verleden geen garantie bieden voor in de toekomst.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:09 schreef Elfletterig het volgende:
Vorig jaar kende PEC na een uitstekende start (zelfs koploper geweest) een enorm verval. Dit jaar blijft dat verval (vooralsnog) uit. Dat verklaart dan ook de hoge positie op de ranglijst. Laat ze eerst maar eens in het linkerrijtje eindigen. Ik ben dus best wel realistisch, maar dat neemt niet weg dat PEC Zwolle lof toegezwaaid mag krijgen voor de prestaties in 2014.
Das ook dwiewerf rot voor hem. Zo maak je je entree, zo ben je weer van het toneel af en in de lappenmand.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:20 schreef Pino112 het volgende:
De Boom voorste kruisband afgescheurd. Einde seizoen.
Hele artikel hier.quote:In de finale troffen ze landskampioen Ajax. Veel werd er vooraf niet verwacht van het sympathieke PEC Zwolle. Het leek al snel een gelopen koers toen Ajax dankzij een loeiharde pegel van Ricardo van Rijn al binnen enkele minuten op voorsprong kwam. Toch liep het anders. Na een turbulente wedstrijd, die tijdelijk werd gestaakt door een vuurwerkincident, won PEC uiteindelijk verrassend in een kolkende Kuip met 5-1 van de Amsterdammers. Een waar volksfeest barstte los in Zwolle, waardoor PEC Zwolle volgens een grote groep lezers van Helden Online (42,6%) is aangemerkt als heldenteam van het jaar 2014. Andere kanshebbers, zoals de hockeysters (18,0%) en de springruiters (16,6%) volgden op gepaste afstand. In totaal zijn er 2963 stemmen uitgebracht.
Is gewoon één wedstrijd toch. Datum is nog niet bekend.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Eredivisie, twee dagen na elkaar thuis en uit voor de beker?
Er wordt altijd een verdeling gemaakt op basis van eventuele risicowedstrijden.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is gewoon één wedstrijd toch. Datum is nog niet bekend.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:45 schreef Tjacka het volgende:
Wilt iemand een PEC seizoenskaart ruilen voor een ajax seizoenskaart? Stuur mij een pb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |