abonnement Unibet Coolblue
pi_147381583
http://foxsports.nl/video(...)-zwolle-amazing.html

You haf hurd of PEC Zwolle? Ja? Amasing. :D
  Redactie Sport / Supervogel maandag 8 december 2014 @ 07:05:42 #177
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_147382986
ForzaPECZwolle twitterde op maandag 08-12-2014 om 07:00:16 Trent Sainsbury is opgenomen in de voorselectie van Australië voor de Azië Cup. PEC is de verdediger dan vermoedelijk heel januari kwijt. reageer retweet
  dinsdag 9 december 2014 @ 09:45:20 #178
216495 Mkr
Stay out of trouble, boys.
pi_147415697
quote:
11s.gif Op maandag 8 december 2014 07:05 schreef Pino112 het volgende:
ForzaPECZwolle twitterde op maandag 08-12-2014 om 07:00:16 Trent Sainsbury is opgenomen in de voorselectie van Australië voor de Azië Cup. PEC is de verdediger dan vermoedelijk heel januari kwijt. reageer retweet
Broerse weer terug waarschijnlijk. Ik las dat er goede hoop is dat hij er bij het trainingskamp weer bij is.
"I am nice, and if that makes me a pussy, so be it."
pi_147441981
Naar aanleiding van de discussie bij Voetbal International eergisteren: is PEC nu inmiddels tot een stabiele subtopper verworden, zoals Derksen en Gijpie claimen, of leven we ver boven ons stand en gaan we hetzelfde proces als Heracles (en voorheen RKC) meemaken? Op basis van het vertoonde spel zou ik zeggen van niet, maar in hoeverre is dat structureel?
pi_147442234
quote:
14s.gif Op woensdag 10 december 2014 00:40 schreef Intellectueel het volgende:
Naar aanleiding van de discussie bij Voetbal International eergisteren: is PEC nu inmiddels tot een stabiele subtopper verworden, zoals Derksen en Gijpie claimen, of leven we ver boven ons stand en gaan we hetzelfde proces als Heracles (en voorheen RKC) meemaken? Op basis van het vertoonde spel zou ik zeggen van niet, maar in hoeverre is dat structureel?
Spelers hebben nooit graag bij Heracles of RKC gespeeld, die moesten het toch hebben van gelukjes, goed scouten en wat huurlingen. PEC heeft dat deels, maar in veel mindere mate. Dat is een enorm begin, alhoewel stabiele subtopper mij eerder doet denken aan Twente, AZ en Heerenveen van een aantal jaar terug. Dat haalt PEC niet
  woensdag 10 december 2014 @ 09:03:56 #181
131603 Afwazig
Serious business
pi_147444832
quote:
14s.gif Op woensdag 10 december 2014 00:40 schreef Intellectueel het volgende:
Naar aanleiding van de discussie bij Voetbal International eergisteren: is PEC nu inmiddels tot een stabiele subtopper verworden, zoals Derksen en Gijpie claimen, of leven we ver boven ons stand en gaan we hetzelfde proces als Heracles (en voorheen RKC) meemaken? Op basis van het vertoonde spel zou ik zeggen van niet, maar in hoeverre is dat structureel?
RKC leeft op geld van één sponsor en wat gelukjes (of gewoon goede) scouting. Heracles is stukgelopen op het stadion. De begroting kon niet omhoog en andere clubs (waaronder PEC) hebben hun daarom ingehaald.

Zwolle is hier geleidelijk naartoe gegroeid door eerst een nieuw stadion en ander beleid, toen steeds een grotere begroting en het steeds verder uitbreiden van de commerciële activiteiten en het stadion. Het stadion is wel een gedrocht maar het is wel de motor van onze club doordat er simpelweg geld mee wordt gegenereerd waar andere clubs geld moeten bijleggen.

Binnen twee jaar wordt het stadion weer uitgebreid. Dat zegt eigenlijk alles.
pi_147449726
quote:
14s.gif Op woensdag 10 december 2014 00:40 schreef Intellectueel het volgende:
Naar aanleiding van de discussie bij Voetbal International eergisteren: is PEC nu inmiddels tot een stabiele subtopper verworden, zoals Derksen en Gijpie claimen, of leven we ver boven ons stand en gaan we hetzelfde proces als Heracles (en voorheen RKC) meemaken? Op basis van het vertoonde spel zou ik zeggen van niet, maar in hoeverre is dat structureel?
Praat je nu al in de we vorm ja? 2 jaar terug was je nog zo erg voor Feyenoord :') _O-
pi_147450133
Ik denk ergens er tussen. Er is een duidelijk gat met ploegen als AZ, Groningen of Heerenveen, maar we zijn wel verder dan clubs als RKC die veel minder gegroeid waren.

Maar goed, het blijft lastig. Twee slechte seizoenen en het kan er weer heel anders uitzien. Ik ben wel bang dat PEC al te veel is gegroeid om nog in de Jupiler League te kunnen bestaan, dus degradatie zou een ramp zijn.

Hopen dat de prestaties goed blijven en de begroting genoeg groeit om verantwoord het stadion uit te bouwen. Als dat klaar is ben je een heel eind.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 10 december 2014 @ 13:42:51 #185
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_147451647
ForzaPECZwolle twitterde op woensdag 10-12-2014 om 13:32:20 Oleg Yarovinsky, hoofd scouting van CSKA Moskou, heeft laten weten dat CSKA Necid deze winter definitief wil verkopen. reageer retweet
ForzaPECZwolle twitterde op woensdag 10-12-2014 om 13:39:13 Het lijkt er dus steeds meer op dat Necid zijn laatste wedstrijd in Zwolle heeft gespeeld. Bij een verkoop krijgt PEC wel een percentage. reageer retweet
pi_147451967
quote:
8s.gif Op woensdag 10 december 2014 13:42 schreef Pino112 het volgende:
ForzaPECZwolle twitterde op woensdag 10-12-2014 om 13:32:20 Oleg Yarovinsky, hoofd scouting van CSKA Moskou, heeft laten weten dat CSKA Necid deze winter definitief wil verkopen. reageer retweet
ForzaPECZwolle twitterde op woensdag 10-12-2014 om 13:39:13 Het lijkt er dus steeds meer op dat Necid zijn laatste wedstrijd in Zwolle heeft gespeeld. Bij een verkoop krijgt PEC wel een percentage. reageer retweet
Was te verwachten toch? De enige manier die ik heb gelezen hoe PEC Necid kon behouden was door hem een veel lager salaris te bieden en dan zowel speler als oude club een hoog doorverkooppercentage te geven. Tsja. Ik had eieren voor mijn geld gekozen als ik CSKA was.
pi_147453941
quote:
14s.gif Op woensdag 10 december 2014 00:40 schreef Intellectueel het volgende:
Naar aanleiding van de discussie bij Voetbal International eergisteren: is PEC nu inmiddels tot een stabiele subtopper verworden, zoals Derksen en Gijpie claimen, of leven we ver boven ons stand en gaan we hetzelfde proces als Heracles (en voorheen RKC) meemaken? Op basis van het vertoonde spel zou ik zeggen van niet, maar in hoeverre is dat structureel?
Derksen heeft wel eens anders (lees: minder positief) over PEC Zwolle gepraat.

Wat mij betreft is de kwalificatie "stabiele subtopper" trouwens nog niet aan de orde voor PEC. De realiteit is dat PEC de afgelopen twee seizoenen als 11e is geëindigd. Wil je als subtopper door het leven, laat staan stabiele subtopper, dan zul je eerst moeten bewijzen dat je een seizoen rond plek 6-7 kunt afsluiten.

De beste prestatie van PEC ooit is de 8e plaats in het seizoen 1978-1979. Het zou een mooi doel zijn om die prestatie dit seizoen te overtreffen.
  Forum Admin / PR woensdag 10 december 2014 @ 14:58:14 #188
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_147454080
Promoveren, tweemaal elfde worden en een bekerfinale halen. Dan is er van een subtopper volgens mij geen sprake, dan mag je eerst wel eens in de playoffs voor Europees voetbal terechtkomen.
pi_147454585
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 14:58 schreef Sked het volgende:
Promoveren, tweemaal elfde worden en een bekerfinale halen. Dan is er van een subtopper volgens mij geen sprake, dan mag je eerst wel eens in de playoffs voor Europees voetbal terechtkomen.
Eens.
pi_147457017
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 14:58 schreef Sked het volgende:
Promoveren, tweemaal elfde worden en een bekerfinale halenwinnen. Dan is er van een subtopper volgens mij geen sprake, dan mag je eerst wel eens in de playoffs voor Europees voetbal terechtkomen.
Even gecorrigeerd ;)

Verder met je eens, zoals je al kon afleiden uit mijn vorige post.
pi_147458559
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 00:56 schreef Adames het volgende:
Spelers hebben nooit graag bij Heracles of RKC gespeeld, die moesten het toch hebben van gelukjes, goed scouten en wat huurlingen. PEC heeft dat deels, maar in veel mindere mate. Dat is een enorm begin, alhoewel stabiele subtopper mij eerder doet denken aan Twente, AZ en Heerenveen van een aantal jaar terug. Dat haalt PEC niet
Daar heb je wel gelijk in. Een stabiele subtopper is het zeer zeker nog niet, maar ik vraag me af of dat überhaupt in de verwachtingen of ontwikkelingen ligt.

quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 12:42 schreef hafcfan het volgende:
Praat je nu al in de we vorm ja? 2 jaar terug was je nog zo erg voor Feyenoord :') _O-
Droeftoeter. Zo erg? Feyenoord heeft altijd mijn sympathie gehad, maar ik loop al zo lang bij Zwolle mee dat van een switch absoluut geen sprake is.
pi_147458644
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 09:03 schreef Afwazig het volgende:
RKC leeft op geld van één sponsor en wat gelukjes (of gewoon goede) scouting. Heracles is stukgelopen op het stadion. De begroting kon niet omhoog en andere clubs (waaronder PEC) hebben hun daarom ingehaald.

Zwolle is hier geleidelijk naartoe gegroeid door eerst een nieuw stadion en ander beleid, toen steeds een grotere begroting en het steeds verder uitbreiden van de commerciële activiteiten en het stadion. Het stadion is wel een gedrocht maar het is wel de motor van onze club doordat er simpelweg geld mee wordt gegenereerd waar andere clubs geld moeten bijleggen.

Binnen twee jaar wordt het stadion weer uitgebreid. Dat zegt eigenlijk alles.
Goed punt. Bij Zwolle is het allemaal geleidelijk gegaan. Een aantal jaren goed veldspel voortaan we promoveerden, een geleidelijke opbouw van supportersaantal en sponsoren (c.q. budget), etc. Hiermee onderscheidt Zwolle zich dan ook van Cambuur en de Eagles, die enigszins volledig tegen de verwachtingen in promoveerden en nooit dezelfde ontwikkeling hebben meegemaakt.

Ik vraag me alleen af wat ons top is?
pi_147459010
Als het beleid goed blijft en het stadion mee blijft groeien zie ik PEC wel een subtopper in de stijl van FC Groningen worden. Met als allerhoogste doel natuurlijk een AZ-stijl kampioenschap, maar goed. Ik droom nog even verder.
pi_147459338
Het zou al mooi wezen als PEC geleidelijk vanuit de top rechterrijtje zich stevig kan nestelen onderin het linkerrijtje. En vanuit daaruit richting de stabiele subtopper aansluiten achter Grunn en H'veen. Ala AZ een kampioenschap binnen slepen zie ik niet zo snel gebeuren, al zeg ik daar geen nee tegen :+. Daarvoor is toch structureel een goed resultaat voor vereist + niet onbelangrijk: dat de rest in mindere doen is. Ajax weet zo eenvoudig het ene kampioenschap na de ander aan elkaar te rijgen, maar AZ had zeker een dosis geluk in 2009 (al dan niet afgedwongen). Alles viel op zijn plek, team goed op elkaar in gespeeld, Louis om de boel op te zwepen en vooral weinig punten inleveren.

Het team is onder Jans ook op elkaar ingespeeld, hij weet ze ook op te zwepen als het erom gaat met de beker en schaal als resultaat, maar dat is wat anders dan de kampioenschaal veilig stellen. Eerst maar met dit seizoen het record verbreken en 7e eindigen, play-offs meteen veilig gesteld en opnieuw het Europees avontuur aangaan :)
mag het weten
pi_147459576
Ja, uiteraard heb je helemaal gelijk. Die top 8-plek verbeteren zit er dit seizoen voor het eerst écht in, en daarmee dus plaatsing play-offs; stel dat die gewonnen kunnen worden, dan is het al een legendarisch seizoen.
pi_147462125
Gelijkspelletje tussen Feyenoord en AZ dit weekend, en winst in Tilburg en je staat zomaar op de derde plek: :o

Als we structureel punten binnen gaan halen in uitwedstrijden is een plek in de top 8 wel haalbaar.
pi_147470992
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 18:00 schreef Joosie200 het volgende:
Het zou al mooi wezen als PEC geleidelijk vanuit de top rechterrijtje zich stevig kan nestelen onderin het linkerrijtje. En vanuit daaruit richting de stabiele subtopper aansluiten achter Grunn en H'veen. Ala AZ een kampioenschap binnen slepen zie ik niet zo snel gebeuren, al zeg ik daar geen nee tegen :+. Daarvoor is toch structureel een goed resultaat voor vereist + niet onbelangrijk: dat de rest in mindere doen is. Ajax weet zo eenvoudig het ene kampioenschap na de ander aan elkaar te rijgen, maar AZ had zeker een dosis geluk in 2009 (al dan niet afgedwongen). Alles viel op zijn plek, team goed op elkaar in gespeeld, Louis om de boel op te zwepen en vooral weinig punten inleveren.

Het team is onder Jans ook op elkaar ingespeeld, hij weet ze ook op te zwepen als het erom gaat met de beker en schaal als resultaat, maar dat is wat anders dan de kampioenschaal veilig stellen. Eerst maar met dit seizoen het record verbreken en 7e eindigen, play-offs meteen veilig gesteld en opnieuw het Europees avontuur aangaan :)
AZ had toen ook gewoon redelijk veel geld.
pi_147522488
Oh, wat hoop ik dat Necid kan blijven. Met Nijland leveren we punten in, buiten zijn briljante momentjes om natuurlijk.
Real Madrid is toch onze satellietclub? Nog niks van gemerkt. Laat ze Necid maar voor ons kopen :P
  Forum Admin / PR vrijdag 12 december 2014 @ 19:02:10 #199
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_147522546
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 19:00 schreef pleeborstel het volgende:
Oh, wat hoop ik dat Necid kan blijven. Met Nijland leveren we punten in, buiten zijn briljante momentjes om natuurlijk.
Real Madrid is toch onze satellietclub? Nog niks van gemerkt. Laat ze Necid maar voor ons kopen :P
Denk niet dat de relatie tussen Real Madrid en PEC Zwolle is zoals die tussen Chelsea en Vitesse, waar Chelsea spelers koopt om ze meteen te verhuren.
pi_147522566
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 19:00 schreef pleeborstel het volgende:
Oh, wat hoop ik dat Necid kan blijven. Met Nijland leveren we punten in, buiten zijn briljante momentjes om natuurlijk.
Real Madrid is toch onze satellietclub? Nog niks van gemerkt. Laat ze Necid maar voor ons kopen :P
Ik reken eigenlijk al op een vertrek. De kans dat Necid contractueel behouden kan blijven voor PEC is sowieso miniem, en daarnaast zit je nog met zijn gigantische salaris dat we helemaal niet kunnen betalen en waar hij waarschijnlijk (en terecht) geen enorm percentage van gaat inleveren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')