Eckte bazin, jijquote:
Ik bewaar mijne. Je weet immers maar nooit wanneer je ze nodig hebtquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb de mijne maar weggegooid. Ze waren nog een half jaar goed, maar ga ze toch niet gebruiken.
Oh jawel hoor. Als je seks wilt gaan hebben.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:08 schreef yats het volgende:
[..]
Ik bewaar mijne. Je weet immers maar nooit wanneer je ze nodig hebt
En die TT![]()
Yeah but they're woolyquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wil helemaal niks. Ik ben tevreden zo
Ik woonde in Rijnsburg naar een kleine kinderboerderij. Dat was echt geweldig in de lente.quote:
Wat ben je serieus vandaagquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Als je seks wilt gaan hebben.
Dat is hoe ik ben. Pijnlijk serieus en terminaal ongrappig.quote:
Leuk ehquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik woonde in Rijnsburg naar een kleine kinderboerderij. Dat was echt geweldig in de lente.![]()
Seksquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Als je seks wilt gaan hebben.
Het balkon? In de trein?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:24 schreef Dqod het volgende:
Zoveel plek in de trein en alsnog ga ik op t balkon zitten.
/Sociofobisch
Aww.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Leuk eh
Buren van m'n ouders hadden lammetjes.Lang niet meer zo'n beestje geaaid. Het maakte me gelukkig en warmde m'n hart op
VA, pls. Jij wil niks liever.quote:
Knuffelen wil ik lieverquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aww.
Het zijn scheetjes. Al was ik er vroeger bang voor, omdat ze me altijd gingen stoten met hun kop en ik daardoor iedere keer viel.
[..]
VA, pls. Jij wil niks liever.
* TheGirlNextDoor knuffelt VAquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Knuffelen wil ik liever
Zo'n tussenstuk, bij de deurenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het balkon? In de trein?
Leuk jaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Leuk eh
Buren van m'n ouders hadden lammetjes.Lang niet meer zo'n beestje geaaid. Het maakte me gelukkig en warmde m'n hart op
Wel een rustige plek.quote:
Hahaha awwquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aww.
Het zijn scheetjes. Al was ik er vroeger bang voor, omdat ze me altijd gingen stoten met hun kop en ik daardoor iedere keer viel.
[..]
VA, pls. Jij wil niks liever.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |