SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
[ Bericht 2% gewijzigd door Daui op 26-10-2014 17:24:45 ]
je kunt misschien even een vraagje aan een mod stellen of ze de linkjes voor je kopiëren en plakken.quote:
klopt ja! Ik hou die nu maar even aan voordat ik weer te enthousiast wordquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:06 schreef Daui het volgende:
Ik ben over een halfuur thuis en dan pas ik het meteen aan
Gefeliciteerd Selvaria! Was het spannend? En zag je al iets op de echo?
MaJo is 24 november je nieuwe gemiddelde?
Fijn! Het is gekkenhuis op de zaak en moet morgen een opdracht inleveren, dus ik heb niet echt tijd om te stressen over dat morgen mijn nod is. Maar stiekem ben ik er wel mee bezig..quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:50 schreef Daui het volgende:
Tada! Alles aangepast!
Nog meer wijzigingen?
Hoe gaat het Kapitein?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hehe ik doe juist het omgekeerde deze maandquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:49 schreef Sara82 het volgende:
Ik doe optimistisch, dus als ik uitga van mijn kortste cyclus mag mijn nod op 17 november!
Nope, 42... als ik op dag 28 een lh-piek heb, zou ik alweer blij zijn! (Nog 10 dagen ofzo te gaan dus....quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:16 schreef Daui het volgende:
Sara staat erin! Optmistische cyclus voor jou deze maand. Onder de 40 dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |