Hebben nog steeds super mooi materiaal, vooral de barely legal lijn vind ik erg mooi.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
Is Wolff nog steeds de beste importeur?
vroeger verkochten ze zo'n zilveren pot die de hardste legale knaller van Nederland was, maar die zal wel weer weg zijn?quote:Op woensdag 5 november 2014 20:15 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Hebben nog steeds super mooi materiaal, vooral de barely legal lijn vind ik erg mooi.
waarom nietquote:Op woensdag 5 november 2014 20:42 schreef FL_Freak het volgende:
silver salute is niet meer de hardste hoor.
Er zijn hardere salute cakesquote:
Sorryquote:Op donderdag 6 november 2014 11:38 schreef Frutsel het volgende:
hmmm... ik heb mijn registratie weer ff opgesnort en ingelogd... vorig jaar was dat pas op 1 december...
smegmanus schuld
Vandaar de naam Extreme Salute?quote:Op donderdag 6 november 2014 12:03 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Extreme Salute 2.0 is geen salute cake....
Ja hij heeft zeker goede burstknallen, harder dan de gemiddelde NL pot.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:08 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Vandaar de naam Extreme Salute?
Mjah, hij heeft toch echt wel harde burstknallen hoor.. of vind je niet?
Deze heeft meer dan alleen salutes, dat is zo.. misschien kun je het dan officieel geen salute cake noemen maar knallen doet 'ie zeker welquote:Op donderdag 6 november 2014 12:17 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Ja hij heeft zeker goede burstknallen, harder dan de gemiddelde NL pot.
Maar.... een salute cake is een cake met alleen salutes, harde knallen dus(mét TI-boeket want alleen knal is in NL bij mijn weten verboden).
Wie?quote:
Jan-Willem, volgens mij is dat de eigenaar tegenwoordig of iig een drijvende kracht achter Herman de Haan.quote:
O, oké.... idunnolol.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jan-Willem, volgens mij is dat de eigenaar tegenwoordig of iig een drijvende kracht achter Herman de Haan.
Date vroegâh zijn nichtje, kon toen mooi veel familiekorting krijgenquote:
Dan is het beter om van te voren te inventariseren. Waar zitten de aanbiedingen, en check dan ook demo video's.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:37 schreef muzas het volgende:
ik was vroeger echt onwijs gek op vuurwerk. Zoveel euro's aan (belgische) meuk gehaald. Maar ik vind het gewoon te duur worden... Dus neem me ieder jaar weer voor om gewoon een goede fles whisky te halen.
Uiteindelijk eindig ik als een hyperactieve idioot die met euroos staat te zwaaien op 31 december aan de toonbank van de bouwmarkt![]()
En iedere keer weer teleurgesteld. Nederlands vuurwerk zit echt goed spul tussen.... Maar dat is zo kaoloduur. Dus ik kies dan weer voor kwantiteit, want wil toch wel een tijdje lol van mn geld. En dus eindig ik met slappe kutzooi.
Dat is nog het leukstquote:Op donderdag 6 november 2014 18:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dan is het beter om van te voren te inventariseren. Waar zitten de aanbiedingen, en check dan ook demo video's.
Nice, waar ga je dat schieten dan kom ik even kijkenquote:Op donderdag 6 november 2014 19:10 schreef Chunees het volgende:
ik heb een rek met 4 buizen voor 3 inch
ik wil ze 1 voor 1 laten gaan, eerst 2x salute dan 2xsier
zoeiets:
[youtube][/youtube]
Zeker mooie box, al lang besteld haha.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:55 schreef smegmanus het volgende:
Wow, mooie box hoor. Check!
http://www.vuurwerkperdoos.nl/artikel/cruel-traction
Heb je 'm gezien tijdens een demo?quote:Op donderdag 6 november 2014 20:58 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Zeker mooie box, al lang besteld haha.
En illegaal, damagheulniequote:
Nope, maar vind Wolff redelijk betrouwbaar met wat ze schieten op hun demo's en hoe het met oud en nieuw blijkt te zijn. En de mensen die op de demo waren zijn ook enthousiast dus durfde het wel aan.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:10 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Heb je 'm gezien tijdens een demo?
Ik denk toch dat ik deze box erbij meepik.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:41 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Nope, maar vind Wolff redelijk betrouwbaar met wat ze schieten op hun demo's en hoe het met oud en nieuw blijkt te zijn. En de mensen die op de demo waren zijn ook enthousiast dus durfde het wel aan.
PMquote:Op donderdag 6 november 2014 21:38 schreef revpolen het volgende:
Tjah air force one is ook een HEEEL mooi blokje
Smile from hell. tjah.. hoe dicht zit je bij de importeur... ken mensen daar betaal ik er max 225.- voor, ( mensen je hoef me niet te Pm'en ik handel NIET! me papieren zijn me veel te dier baar! )
ben van plan volgend jaar om me verjaardagsfeest 30x 3 inch tegelijk de lucht injagen
Dan moet je 'm eens op de kop zettenquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
tsssss een silver salute gaat nog harder![]()
![]()
Uhhh neequote:Op vrijdag 7 november 2014 20:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
tsssss een silver salute gaat nog harder![]()
![]()
Hoeveel geld ?quote:Op zondag 9 november 2014 11:17 schreef smegmanus het volgende:
Wolff heeft weer mooi spul dit jaar hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |