Dat is wel waar, maar aan de andere kant is de bevolking hier zo dicht op elkaar gepakt dat het wel snel mis kan gaan en er daarom beperkingen opgelegd worden. Hoewel, ik zie in video's uit andere landen (Spanje, Tsjechie, etc..) dat men het daar niet zo nauw neemt met dat wat verstandig geacht wordt, dus misschien zijn wij inderdaad wel een stelletje pussies.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:31 schreef smegmanus het volgende:
Nederland blijft in dat opzicht gewoon een sneu land, beetje betuttelen door regeltjes.. zelfde gejank als over zwarte Piet. Gewoon sneu, tradities blijven tradities.
Enkel vw? of ook vw gerelateerd?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:03 schreef smegmanus het volgende:
Om maar ontopic te blijven, hoeveel geven jullie hier ongeveer aan vuurwerk uit?
wat verwacht je van de prof bedrijven?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:08 schreef Ou-Tannu het volgende:
jammer dat er nog geen profi bedrijven inspringen met spectaculaire shows.. zodat de gemiddelde consument daar wel gaat kijken ipv zelf wat af te steken..
uiteraard moet zelf afsteken ook gewoon kunnen, want dat is toch voor de echte fanaten
Holy shitquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:20 schreef revpolen het volgende:
[..]
Enkel vw? of ook vw gerelateerd?
Dit zijn mijn gemaakte ( prive ) kosten dit jaar iig...
zo ziet mijn jaar schema meestal er uit..
maart - Fallas, Valencia, ( Spanje ) kosten vervoer/verblijf/fun/vuurwerk 1500,-
Juli - Trouwen op het strand met vuurwerk 300,-
aug/september - Rhein in flammen Koblenz/st. Goar ( Duitsland ) vervoer/verblijf/fun 200,-
november - Adelfia ( Italie ) verwachten kosten 800,- vervoer/verblijf/fun
December 29 vuurwerk halen aldi lidl verwachten kosten 200,- vervoer en vuurwerk
December 29 vuurwerk in NL, verwachten kosten 300,-
en dan "duikt" er soms wel eens iets op.. verwachten kosten 500,-
Daarom... mijn vrouw moet wel erg veel van me houden
quote:
Volgens mij is die regel nog helemaal niet zeker.quote:Op zondag 26 oktober 2014 10:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die nieuwe regel, vanaf 18.00 pas afsteken...
Die gaat zo keihard genegeerd worden door zoooooooooooooooooooooveeeeeelll mensen![]()
![]()
http://www.rijksoverheid.(...)or-vuurwerk-aan.htmlquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:19 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Volgens mij is die regel nog helemaal niet zeker.
Daar is serieus een hoop verwarring over, zo ook over de verkoopdagen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:25 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
http://www.rijksoverheid.(...)or-vuurwerk-aan.html
En daarnaast mag nog maar twee dagen van tevoren vuurwerk verkocht worden.
Ik ben benieuwd of de politie actief op jacht gaat. Zo ja, dan zal het wel een drukke boel gaan worden bij Bureau Halt.
Jij hebt een harem ofzo?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:20 schreef revpolen het volgende:
zo ziet mijn jaar schema meestal er uit..
Juli - Trouwen op het strand met vuurwerk 300,-
Weet je niet wat 1x trouwen kost!quote:
Heb ik jou niet gezien in Valencia dit jaar?quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:35 schreef revpolen het volgende:
[..]
Weet je niet wat 1x trouwen kost!![]()
Nee dit was die van dit jaar. Normaal staat die er niet bij.
Jup dat ben ikquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:08 schreef revpolen het volgende:
zou kunnen, Hebben idd dit jaar 2 dagen iemand bij ons gehad die met ze pa daar was.
Zit er geen Zena bij je in de buurt toevallig?quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:12 schreef tennis_jongen het volgende:
Weet iemand een vuurwerkwinkel met harde knallers in gent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |