Die wortel moet je erin stoppen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wie kent het nog eerst optellen, daarna aftrekken, vervolgens kwadrateren en er dan wortel uit halen.
Al die kneusjes met die dekens en zij is zo fris als en hoentjequote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Pics van het nichtje.![]()
Ow wacht....
Ik vreet ze altijd opquote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die wortel moet je erin stoppen.
In mijn punktijd had ik ook zo'n soort broek. Met schildpadmotief.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:56 schreef FANN het volgende:
Al die kneusjes met die dekens en zij is zo fris als en hoentje![]()
ik zou tot de kneusjes behorenals ik die 21 km al zou halen...
denk het niet trouwens.
ik zei nog dat ie voor de zekerheid langs de Huisarts moest gaan, misschien is iequote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw sjoef was er niet, kun jij niet ff gaan kijken Fann of ie nog wel heel is na zijn zware val?
Normaal post ie altijd wel maar hij kent vast wel een goede dokter.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zei nog dat ie voor de zekerheid langs de Huisarts moest gaan, misschien is ie
daar ...
Waar moest ik zijn?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw sjoef was er niet, kun jij niet ff gaan kijken Fann of ie nog wel heel is na zijn zware val?
Been gaat al weer een stuk beter, ribben zijn pijnlijk en dat zullen ze ook wel een tijd blijven...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:12 schreef FANN het volgende:
[..]
ah....... je leeft nog![]()
Hoe is het met je been en ribben?
vast gekneusd, doe je niks tegenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Been gaat al weer een stuk beter, ribben zijn pijnlijk en dat zullen ze ook wel een tijd blijven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |