Dat dacht men vorig jaar ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
we zitten op inmiddels 99,99% in de min in een jaar...quote:Op maandag 3 november 2014 21:45 schreef LXIV het volgende:
Laten we rustig afwachten wat er gebeuren gaat. Spreek jullie over één maand hierover!
Wie zijn we en hoe hebben ze dat gepresteerd?quote:Op maandag 3 november 2014 21:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
we zitten op inmiddels 99,99% in de min in een jaar...
het aandeel, en gewoon lekker doorzakken.quote:Op maandag 3 november 2014 21:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wie zijn we en hoe hebben ze dat gepresteerd?
Ok. Je had het over Imtech.quote:Op maandag 3 november 2014 21:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
het aandeel, en gewoon lekker doorzakken.
Minder dan een jaar geleden zaten we nog boven de 2. Omgerekend is dat nu minder dan 0,008.
Regering gelovenquote:Op maandag 3 november 2014 23:16 schreef antfukker het volgende:
Wat is dat met Nederlandse bedrijven vandaag de dag. En de regering maar blijven volhouden dat het met Nederland zo goed gaat. Nou dat laat de economie, werkloosheid en de Nederlandse bedrijven mooi zien het afgelopen jaar
nou BAM, NBM Amsteland en Heijmans leven nog maar ook niet lang meerquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:57 schreef Zith het volgende:
Denken dat Imtech ten onder gaat door de economische omstandigheden
nog een keer -4,5%quote:Op maandag 3 november 2014 21:45 schreef LXIV het volgende:
Laten we rustig afwachten wat er gebeuren gaat. Spreek jullie over één maand hierover!
Ik durf ze ook niet nog te kopen. Er zitten te veel partijen short. Eerst maar eens wat goed nieuws.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:59 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ja klopt, maar ik begon toch liever met een +4,5 dan met een -4,5
nee dan ben je te laat. Dit is gewoon steeds de bullshit-reactie op de lagere olieprijs.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:01 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik durf ze ook niet nog te kopen. Er zitten te veel partijen short. Eerst maar eens wat goed nieuws.
Nou, er is wel meer mis dan alleen de de marktomstandigheden. Er is ook een berg schulden, als daar geen oplossing voor komt en het bestuur niet snel reageert dan denk ik dat de bodem nog niet bereikt is.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:02 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee dan ben je te laat. Dit is gewoon steeds de bullshit-reactie op de lagere olieprijs.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:04 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nou, er is wel meer mis dan alleen de de marktomstandigheden. Er is ook een berg schulden, als daar geen oplossing voor komt en het bestuur niet snel reageert dan denk ik dat de bodem nog niet bereikt is.
Wat is er niet eerlijk aan? De waarde van het bedrijf verandert er niks door en jou aandeel in het bedrijf (in procenten van het totaal) ook niet. Toen het aandeel op 1,5 cent stond was Imtech 900 miljoen waard, een stijging naar 50 cent zou Imtech 30 miljard waard maken. Dat is precies hetzelfde (en even (on)waarschijnlijk) als dat het nieuw aandeel van ¤7,50 naar ¤250 stijgt.quote:Op maandag 3 november 2014 19:56 schreef klusmeister het volgende:
Hoe 'eerlijk' is het eigenlijk, de reverse split? Ik kocht er bijna 10.000 op 0,015, geen dikke buil dus. Met het idee -> 2 jaar, 50 cent per stuk -> +/- 5000,-. Het kon alleen maar omhoog. Nu hou ik bijna 20 over en verlies alleen maar meer. Nooit geweten dat dit kon/mocht.
Wie niet? Maar het is onmogelijk om die bodem in te schatten. Op een gegeven moment denk je de LT koers boven de huidige koers staat. Als je niet durft in te stappen op moment X dan durf je het nooit.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:59 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ja klopt, maar ik begon toch liever met een +4,5 dan met een -4,5
1) Operationele winstgevendheid, goede marktpositionering.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:55 schreef piepeloi55 het volgende:
Eens LXIV, maar wat is je onderbouwing?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |