abonnement Unibet Coolblue
pi_145895309
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 00:13 schreef OllieWilliams het volgende:
90 uur taakstraf voor iemand die een vrouw naar de klote reed omdat hij op z'n telefoon zat te kutten

wtf :')
Dat kan je wel zeggen maar wat met al die mensen die enkel dankzij geluk niet iemand dood reden terwijl ze hetzelfde deden? Wat mij betreft mogen die ook wel eens wat zwaarder worden gestraft. Fietsers die met hun telefoontje spelen ook, bijvoorbeeld.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145895418
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 23:56 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Jullie hebben ook collegerama of niet?
Nee, eigen gemaakte softwarezooi. Idem voor de ELO, eigen gemaakte (uitbesteed aan zo'n Nederlands bedrijfje) zooi die niet goed werkt in plaats van Blackboard. Dat laatste is niet geweldig maar het is in ieder geval geen amateur hour.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145895829
KLB / Begrafenissen tegenwoordig ook al een feest?
Elke minuut dezelfde reactie die dan verwijdert wordt. :')
Ik word er razend van.
pi_145896048
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 18:18 schreef Anoonumos het volgende:
KLB / Begrafenissen tegenwoordig ook al een feest?
Elke minuut dezelfde reactie die dan verwijdert wordt. :')
Ik word er razend van.
Wat voor reactie dan? Van wie?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_145896368
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 18:00 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat kan je wel zeggen maar wat met al die mensen die enkel dankzij geluk niet iemand dood reden terwijl ze hetzelfde deden? Wat mij betreft mogen die ook wel eens wat zwaarder worden gestraft. Fietsers die met hun telefoontje spelen ook, bijvoorbeeld.
Wat mij betreft krijgen mensen die lopen te kutten op hun telefoon achter het stuur of onder invloed rijden meteen onvoorwaardelijk een rijontzegging van een jaar. Ik snap sowieso niet dat de gemiddelde persoon er zo laks over doet. "Ach, heb een paar bier op maar voel me nuchter, dus kan nog wel rijden." Als ik dat iemand hoor zeggen sleep ik hem desnoods zelf uit de auto. Onverantwoord, egoïstisch gedrag is het en daar zou veel harder tegenop getreden moeten worden, zowel wettelijk als sociaal.
pi_145896387
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 18:39 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Wat mij betreft krijgen mensen die lopen te kutten op hun telefoon achter het stuur of onder invloed rijden meteen onvoorwaardelijk een rijontzegging van een jaar. Ik snap sowieso niet dat de gemiddelde persoon er zo laks over doet. "Ach, heb een paar bier op maar voel me nuchter, dus kan nog wel rijden." Als ik dat iemand hoor zeggen sleep ik hem desnoods zelf uit de auto. Onverantwoord, egoïstisch gedrag is het en daar zou veel harder tegenop getreden moeten worden, zowel wettelijk als sociaal.
Dan zijn wij het volmondig eens!
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145897512


'Murica :')
pi_145900762
DWDD is echt dood, jammer.
pi_145900928
DWDD was sowieso al overrated.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_145901066
Als het een flopshow was (zoals vaak ja) dan was er altijd nog "De TV draait door" _O_
Nu hebben ze zelfs dat verneukt.
pi_145901257
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 20:37 schreef Anoonumos het volgende:
Als het een flopshow was (zoals vaak ja) dan was er altijd nog "De TV draait door" _O_
Nu hebben ze zelfs dat verneukt.
Ik zou het niet weten. Ik ben vorig jaar minder gaan kijken en ik heb dit jaar 1 of 2 afleveringen gezien. ik denk dat MvN gelijk had dat dit het laatste jaar zou kunnen zijn. :)

Even wat anders, ik las dat jij wat nakijkwerk doet. Ben jij studentassistent voor een vak?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145901371
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 20:41 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten. Ik ben vorig jaar minder gaan kijken en ik heb dit jaar 1 of 2 afleveringen gezien. ik denk dat MvN gelijk had dat dit het laatste jaar zou kunnen zijn. :)

Even wat anders, ik las dat jij wat nakijkwerk doet. Ben jij studentassistent voor een vak?
Ja, en zijn docent is slooooooommmmm met nakijken. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_145901376
quote:
Eerlijk is eerlijk, hij heeft gelijk. Dit zeg ik als niet-druggebruiker (die trouwens ook niet al te veel suiker eet).
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145901512
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 20:42 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ja, en zijn docent is slooooooommmmm met nakijken. :')
:)

Ik vind het altijd jammer dat alles in Nederland maar voor een cijfer moet. Waarom niet vaker iets nakijken voor feedback. Goed, bij wiskundevakken hebben ze meer de neiging om tussentijds nagekeken werk terug te geven maar daar hebben ze dan weer niet de tijd om uit te leggen wat je verkeerd deed, dat schiet nog niet echt op. Ik heb geen bezwaar tegen de gevreesde rode pen maar benut het for crying out loud om er wat mee te leren, het liefst voordat het voor een eindcijfer is. ;)
Daar zouden studentenassistenten nu wel goed voor ingezet kunnen worden, juist het uitleggen wat er niet klopte, schriftelijk en mondeling (of via mail) wanneer het schriftelijke nog niet duidelijk is.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145901633
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 20:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

:)

Ik vind het altijd jammer dat alles in Nederland maar voor een cijfer moet. Waarom niet vaker iets nakijken voor feedback. Goed, bij wiskundevakken hebben ze meer de neiging om tussentijds nagekeken werk terug te geven maar daar hebben ze dan weer niet de tijd om uit te leggen wat je verkeerd deed, dat schiet nog niet echt op. Ik heb geen bezwaar tegen de gevreesde rode pen maar benut het for crying out loud om er wat mee te leren, het liefst voordat het voor een eindcijfer is. ;)
Ik heb het over de uitslag van een tentamen terwijl de herkansing al over een week is, niet over huiswerk.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_145901716
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 20:46 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik heb het over de uitslag van een tentamen terwijl de herkansing al over een week is, niet over huiswerk.
Oh, ja, voor mij moeten de tentamens juist gaan beginnen. Leuk voor de herkansers dan. :')

Maar goed, evengoed wou ik dat even kwijt. Graag meer tussentijds nakijken met uitgebreide feedback over wat er fout is (als er iets fout is). Je weet wel: komen met de intentie om wat te leren en zo, niet met de intentie om fouten te maken. :')
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145901822
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 20:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

:)

Ik vind het altijd jammer dat alles in Nederland maar voor een cijfer moet. Waarom niet vaker iets nakijken voor feedback. Goed, bij wiskundevakken hebben ze meer de neiging om tussentijds nagekeken werk terug te geven maar daar hebben ze dan weer niet de tijd om uit te leggen wat je verkeerd deed, dat schiet nog niet echt op. Ik heb geen bezwaar tegen de gevreesde rode pen maar benut het for crying out loud om er wat mee te leren, het liefst voordat het voor een eindcijfer is. ;)
Daar zouden studentenassistenten nu wel goed voor ingezet kunnen worden, juist het uitleggen wat er niet klopte, schriftelijk en mondeling (of via mail) wanneer het schriftelijke nog niet duidelijk is.
Als ik zelf huiswerk moet maken dan ben ik meestal de helft van de tijd bezig met het netjes uitschrijven. Omdat het voor een cijfer is moet je elke stap nauwkeurig uitwerken terwijl je anders de simpele maar lange tussenstappen kan overslaan. Dat vind ik het vervelendste, zonde van je tijd.
pi_145902020
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 20:49 schreef Anoonumos het volgende:

[..]

Als ik zelf huiswerk moet maken dan ben ik meestal de helft van de tijd bezig met het netjes uitschrijven. Omdat het voor een cijfer is moet je elke stap nauwkeurig uitwerken terwijl je anders de simpele maar lange tussenstappen kan overslaan. Dat vind ik het vervelendste, zonde van je tijd.
Reden te meer om het niet altijd voor een cijfer te laten zijn. Soms verliezen ze in het onderwijs uit het oog wat het doel is. Het doel is niet om zoveel mogelijk cijfers te produceren. Een cijfer is een middel om de student te motiveren om wat te leren (het kan ook demotiveren indien het onhandig wordt gebruikt maar dat terzijde). Dat hoort dus aan het einde van de rit te komen, tot die tijd moet het gaan om zoveel mogelijk leren en dat lukt vaak beter als je niet op alles wordt afgerekend wat je in die tijd doet. Geloof het of niet (niet aan jou gericht) maar er zijn ook studenten die uit zichzelf eens wat huiswerk zouden inleveren indien het wordt nagekeken en ze nuttig commentaar krijgen. Dan moet er wel wat worden gevraagd waarvoor je niet enkel standaardregeltjes uit het boekje gebruikt, anders weet je zelf ook wel of dat je het goed doet. Het helpt dan ook als je er voor zorgt dat studenten 1-2 weken op de stof vooruit kunnen lopen aangezien er altijd wel eens een moment is waarop je minder tijd hebt (ook door deadlines voor andere vakken).
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145902089
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 20:42 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ja, en zijn docent is slooooooommmmm met nakijken. :')
Ander vak en andere docent. :P
Voor jouw vak hadden ze de tentamens over een stuk of vier assistenten verdeeld. (iedere assistent kijkt dus volledige tentamens na).
De totale nakijktijd is dus het maximum van de vier individuele nakijktijden.
Ik weet alleen niet wat daar een goede kansverdeling voor is.
pi_145902155
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 20:54 schreef Anoonumos het volgende:

[..]

Ander vak en andere docent. :P
Voor jouw vak hadden ze de tentamens over een stuk of vier assistenten verdeeld. (iedere assistent kijkt dus volledige tentamens na).
De totale nakijktijd is dus het maximum van de vier individuele nakijktijden.
Ik weet alleen niet wat daar een goede kansverdeling voor is.
Hoe werkt dat? Ben je algemeen studentenassistent en word je ingezet op willekeurige vakken of wordt dat per vak geregeld? Heb jij daarvoor 'gesolliciteerd'?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145902844
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 16:53 schreef MrStalin het volgende:

[..]

Eigenlijk zijn dat soort vakken nog best wel belangrijk, bedenk ik me net :P . Zeker als je later misschien je eigen bedrijf start. Op LR hadden ze vroeger ook een economievak, maar die is nu weg. :(
Klopt, tis wel handig. Sowieso ook als je geen bedrijf hebt, is het wel enigszins handig om er iets vanaf te weten. Mooi pluspunt is wel dat het super makkelijke tentamens zijn :D
pi_145903236
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 20:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Hoe werkt dat? Ben je algemeen studentenassistent en word je ingezet op willekeurige vakken of wordt dat per vak geregeld? Heb jij daarvoor 'gesolliciteerd'?
Meestal op één vak gezet. Sommige mensen willen/kunnen alleen nakijken dus die worden dan nog ingezet bij tentamens nakijken.

Je kan je aanmelden vanaf je derde jaar met een lijstje voorkeursvakken. Ze hebben eerder te weinig dan te veel mensen dus solliciteren hoeft verder niet. (misschien dat je cijfers meebepalen hoe en waar je wordt ingezet)
pi_145903738
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 20:54 schreef Anoonumos het volgende:

[..]

Ander vak en andere docent. :P
Voor jouw vak hadden ze de tentamens over een stuk of vier assistenten verdeeld. (iedere assistent kijkt dus volledige tentamens na).
De totale nakijktijd is dus het maximum van de vier individuele nakijktijden.
Ik weet alleen niet wat daar een goede kansverdeling voor is.
Nou, duurt nog steeds te lang in ieder geval. :( Gelukkig mag ik vanaf maandag gaan klagen volgens onze OER. :)
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')