quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:56 schreef datismijnmening het volgende:
Over tien jaar bestaat FOK! niet meer
Dat zeiden ze 10 jaar geleden waarschijnlijk ook al. Ik weet het niet, ik werd pas 2 jaar later lidquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:56 schreef datismijnmening het volgende:
Over tien jaar bestaat FOK! niet meer
Dan zal er waarschijnlijk toch echt een ander verdienmodel moeten komen dan advertenties. Steeds meer mensen maken gebruik van Adblockers en dat is echt funest voor websites zoals deze.quote:
Hoe weten adverteerders dan dat er Adblock gebruikt wordt?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan zal er waarschijnlijk toch echt een ander verdienmodel moeten komen dan advertenties. Steeds meer mensen maken gebruik van Adblockers en dat is echt funest voor websites zoals deze.
Jongen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe weten adverteerders dan dat er Adblock gebruikt wordt?
Die weten dat wel. Maar uiteindelijk is het een verlies voor de adverteerder en de aanbiedende partij. (FOK! in dit geval)quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe weten adverteerders dan dat er Adblock gebruikt wordt?
Weet ik veel, mijn ICT kennis gaat niet heel veel verder dan google, Word, iTunes en Frostwirequote:
iTunesquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Weet ik veel, mijn ICT kennis gaat niet heel veel verder dan google, Word, iTunes en Frostwire
je niet voor 500 euro laten verkrachten door een latente kasthomo met aids met een kloppend lid van 32,6 cmquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Geen windows media player gebruiken
Dan kun je al meer dan de gemiddelde ICT'er.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Weet ik veel, mijn ICT kennis gaat niet heel veel verder dan google, Word, iTunes en Frostwire
2000 belde, ze willen hun software terugquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Geen windows media player gebruiken
Ik haak altijd af als mensen een jaartal belde grapje maken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
2000 belde, ze willen hun software terug
Jammerquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik haak altijd af als mensen een jaartal belde grapje maken.
Kuthipsterquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik gebruik ook Zune trouwens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |