abonnement Unibet Coolblue
pi_145916616
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 08:43 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Robby was zeker op oorlogspad, eerst jouw beledigen dat je geen smaak heb en wil ik de boel opvrolijken met een grappig filmpje, krijg ik minpunten van hem :'(

Robby, we houden evengoed van je hoor ;)

Dyon, straks lekker Suits kijken? Ik heb erg genoten toen het net uitkwam, alleen vond ik de verdere seizoenen matig...
Sprek voor je zelf :6

Hoezo straks? Wanneer gaan ze weer verder?
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_145916677
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 08:45 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Sprek voor je zelf :6

Hoezo straks? Wanneer gaan ze weer verder?
Ik bedoelde meer omdat je in een ander topic postte dat je de Blu-Ray's van Suits had gekocht dat je de zaterdagmiddag ga doorkomen met wat afleveringen daarvan...
pi_145920847
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 08:53 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Ik bedoelde meer omdat je in een ander topic postte dat je de Blu-Ray's van Suits had gekocht dat je de zaterdagmiddag ga doorkomen met wat afleveringen daarvan...
Owh, nee. Die heb ik allemaal al gezien. Mijn zaterdag was vandaag: slapen, Haven + Grimm + Constantine kijken, El Clasico kijken en slapen. Ongeveer...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_145920941
Ik heb vanmorgen een oude jeugdfoto nagemaakt :). In de tuin van m'n ouders stond ik destijds als 10 jarige in m'n nieuwe Ajax tenue. Nu, 22 jaar later, dezelfde foto gemaakt op dezelfde locatie. Alleen het shirtje is een paar maten groter nu :)
pi_145921003
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 13:03 schreef JayHovah het volgende:
Ik heb vanmorgen een oude jeugdfoto nagemaakt :). In de tuin van m'n ouders stond ik destijds als 10 jarige in m'n nieuwe Ajax tenue. Nu, 22 jaar later, dezelfde foto gemaakt op dezelfde locatie. Alleen het shirtje is een paar maten groter nu :)
Dat zijn leuke foto's :)
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_145921351
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 13:06 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Dat zijn leuke foto's :)
Dat kan ik iedereen aanbevelen, een leuke retro foto maken. Nu herinner ik meteen dat ik nog een foto heb dat ik met m'n G.I.Joe speel... ;)
pi_145921655
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 13:03 schreef JayHovah het volgende:
Ik heb vanmorgen een oude jeugdfoto nagemaakt :). In de tuin van m'n ouders stond ik destijds als 10 jarige in m'n nieuwe Ajax tenue. Nu, 22 jaar later, dezelfde foto gemaakt op dezelfde locatie. Alleen het shirtje is een paar maten groter nu :)
Wat leuk. Je gaat hem hier niet posten zeker?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 13:37:22 #108
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_145921834
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 13:34 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Knap gegoogled.
Jah, istie betrapt? Was het een echte instinker? Beter dan Balto? :P
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_145922176
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 13:30 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Wat leuk. Je gaat hem hier niet posten zeker?
Ik wil met die foto niet meteen iedereen van het forum afjagen ;)
pi_145923375
Dyon, wat denk je eigenlijk wat El Clasico gaat worden? Ik denk dat Real Barca helemaal gaat overrompelen en dat niemand het meer over het debuut van El Pistolero heeft. Het zou zomaar eens 5-0 voor Real kunnen worden denk ik zomaar...
pi_145923491
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 14:41 schreef JayHovah het volgende:
Dyon, wat denk je eigenlijk wat El Clasico gaat worden? Ik denk dat Real Barca helemaal gaat overrompelen en dat niemand het meer over het debuut van El Pistolero heeft. Het zou zomaar eens 5-0 voor Real kunnen worden denk ik zomaar...
Nou, Real moet het hebben van Ronaldo. Hij heeft dan wel nieuwe schoenen, maar toch. Barça moet het niet alleen hebben van Messi, maar heeft ook Neymar en nu dan ook Suares. Het is alleen nog de vraag hoe die samenwerking tussen M, N & S gaat verlopen. Ik zelf denk dat jouw uitslag eerder andersom gaat uitvallen. Ook aangezien Messi in deze wedstrijd een nieuw record kan pakken. En volgengs mij de keeper ook als hij de nul houdt
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_145924183
Is die wedstrijd ergens gratis te volgen, bijv. met een stream ofzo?
pi_145924217
quote:
3s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:09 schreef Robby87 het volgende:
Is die wedstrijd ergens gratis te volgen, bijv. met een stream ofzo?
Vast wel. Misschien dat je op www.firstrowne.eu iets kan vinden
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_145925592
quote:
3s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:09 schreef Robby87 het volgende:
Is die wedstrijd ergens gratis te volgen, bijv. met een stream ofzo?
Of je val om 6 uur Dyon's huis binnen :+
pi_145926484
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:03 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Of je val om 6 uur Dyon's huis binnen :+
Gelukkig weet ie niet waar ik woon :)
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_145927119
Ik kon Ronaldo overigens wel waarderen toen ik hem in het interview na afloop van Liverpool zag. Heb wel een beetje medelijden met hem, lijkt me niet makkelijk om Ronaldo te zijn dus ik vergeef hem zijn maniertjes.
pi_145927291
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:54 schreef Robby87 het volgende:
Ik kon Ronaldo overigens wel waarderen toen ik hem in het interview na afloop van Liverpool zag. Heb wel een beetje medelijden met hem, lijkt me niet makkelijk om Ronaldo te zijn dus ik vergeef hem zijn maniertjes.
Heb je een link? Ik heb wel een interview met de britse tv, maar daar kan ik em nou niet bepaald sympathiek in vinden
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_145927408
Ronaldo heeft bij mij de laatste jaren credits gewonnen bij mij. Ik vind zijn voetbalkwaliteiten en goals steeds mooier gevonden. Waar Messi het van individuele acties en dribbels moet hebben scoort Christiano Ronaldo de meest technische en mooie goals maken, zie bijvoorbeeld zijn goal tegen Liverpool...
pi_145927411
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:59 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Heb je een link? Ik heb wel een interview met de britse tv, maar daar kan ik em nou niet bepaald sympathiek in vinden
Het was niet een bijzonder interview hoor, maar hij klonk wel nuchter vond ik. Was bij de NOS toen.
pi_145927616
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:03 schreef JayHovah het volgende:
Ronaldo heeft bij mij de laatste jaren credits gewonnen bij mij. Ik vind zijn voetbalkwaliteiten en goals steeds mooier gevonden. Waar Messi het van individuele acties en dribbels moet hebben scoort Christiano Ronaldo de meest technische en mooie goals maken, zie bijvoorbeeld zijn goal tegen Liverpool...
Vind je nou niet juist de dribbels mooier? Ik bedoel, hoe arrogant het ook was, ik vond dat doelpunt van Zlatan bij ajax waar die eerst 10 man voorbij loopt geweldig. En ik vind al die tussendoor balletjes van Messi dus ook geniaal om te zien.
Een trap van veraf die er mooi in gaat is leuk, maar als er wat spektakel aan vooraf gaat vind ik dat ook leuk :P
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_145927751
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:10 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Vind je nou niet juist de dribbels mooier? Ik bedoel, hoe arrogant het ook was, ik vond dat doelpunt van Zlatan bij ajax waar die eerst 10 man voorbij loopt geweldig. En ik vind al die tussendoor balletjes van Messi dus ook geniaal om te zien.
Een trap van veraf die er mooi in gaat is leuk, maar als er wat spektakel aan vooraf gaat vind ik dat ook leuk :P
Ik vind de mooiste goals die van Zlatan wanneer hij die karatekicks doet. Niks dribbels gewoon ff een andere sport gebruiken :D
pi_145927816
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_145928080
Die goal van Zlatan tegen NAC heb ik in het stadion gezien :D

Maar die dribbels van Messi lukken allemaal omdat er geen verdediger is die hem goed aanpakt, bang voor een kaart van de rev. Daarom zie je Messi zoiets niet doen tegen een Engelse topclub, want daar zagen de verdedigers je gewoon omver...
pi_145928166
Weet iemand nog een leuke popie jopie film, het liefst uit Engeland of Amerika?
pi_145928240
quote:
3s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:26 schreef Robby87 het volgende:
Weet iemand nog een leuke popie jopie film, het liefst uit Engeland of Amerika?
De nieuwe Turtles moet als het goed is online staan ergens
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')