welke wedstrijd?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Guys, schakel over voor het te laat is. Kies voor Sport 1 kanaal 403. Daar wint het echte voetbal![]()
Elke spits is een prutser in dit Liverpool tegen dit Real Madridquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wel terecht want hij is een fucking prutser
Hij zag het al aankomenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Balo gewisseld omdat ie al shirtjes wisselde
Godzijdank nietquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Balo gaat nooit meer geselecteerd worden 8
Hij is wel een goede mimespeler.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:52 schreef wolfrolf het volgende:
Marcelo die houdt toch wel aardig de schijn op dat hij niet zeer overschat is
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:52 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Noem je kind James of Jaime. Maar flikker op met Ga-Mes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Genoeg teruggezien. Relatief was hij beter.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
die heb jij nooit zien spelen man
Vrijdag de tor pedo in actiequote:
Hoeveel minuten heb je terug gezien? Stuk of 100? Slap gelul altijd...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Genoeg teruggezien. Relatief was hij beter.
Relatief gezien beter zijn. Hoe ziet die formule er precies uit?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Genoeg teruggezien. Relatief was hij beter.
Er wordt vandaag de dag ook nog matig verdedigd, troost je. Kijk desnoods een wedstrijd van ADO.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Relatief gezien beter zijn. Hoe ziet die formule er precies uit?
Ik moet vaak huilen als ik beelden uit de oude doos zie en hoe er toentertijd werd verdedigd
Toen der tijd stak hij meermboven de rest uit dan messi en ronaldo nu.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Relatief gezien beter zijn. Hoe ziet die formule er precies uit?
Ik moet vaak huilen als ik beelden uit de oude doos zie en hoe er toentertijd werd verdedigd
Volgens mij is dat vrijwel onmogelijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Toen der tijd stak hij meermboven de rest uit dan messi en ronaldo nu.
Alleen Tong kunnen we geloven. Als hij dat zegt dan zal het wel waar zijn.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Speelde zijn laatste wedstrijd op 13 mei 1984, nooit zien spelen dus.
of Kingstownquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Alleen Tong kunnen we geloven. Als hij dat zegt dan zal het wel waar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |