Zal je ook van mij denken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Steek onder water, dit. TR gemaakt.
Paneer is gewoon brood/beschuit volgezogen met vet lijkt me, dus een goed recept voor caloriėnknallers.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat het ongezonder is dan ongepaneerd vlees/vis.Meer kcal ook vaak.
Ik heb wel goede smaakquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:13 schreef Fascination het volgende:
Ik zat laatst te denken (OMG, WAT??!!); er wordt weleens geklaagd over de mannensmaak van vrouwen, maar als ik zie waar veel mannen verliefd op worden, denk ik: are you mad?
Voorbeeld?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:13 schreef Fascination het volgende:
Ik zat laatst te denken (OMG, WAT??!!); er wordt weleens geklaagd over de mannensmaak van vrouwen, maar als ik zie waar veel mannen verliefd op worden, denk ik: are you mad?
Wie komt er met een opmerking over vlees en paneren? Fax?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Straw, je kan ook andere dingen dan vlees paneren
Ja precies. In de regel is minder bewerkt altijd beter.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:16 schreef Watertornado het volgende:
`
[..]
Paneer is gewoon brood/beschuit volgezogen met vet lijkt me, dus een goed recept voor caloriėnknallers.
Is echt een oldskool ding wat van die groezelige snackbars altijd wel hebbenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Voorbeeld?
Ik heb trouwens nog nooit een berenhap gegeten.
Gehaktbal met ui op een satestokjequote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is echt een oldskool ding wat van die groezelige snackbars altijd wel hebben
Uiteraard klotsend in de pindasaus.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is echt een oldskool ding wat van die groezelige snackbars altijd wel hebben
Buttering my cupcake.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Straw, je kan ook andere dingen dan vlees paneren
Ik ken wel vrouwen die altijd mannen om zich heen hebben die verliefd op haar zijn. Dat vind ik dan niet altijd leuke vrouwen om het zacht uit te drukken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Voorbeeld?
Ik heb trouwens nog nooit een berenhap gegeten.
Ik had een crush op jou. Maar je vond mijn tieten te klein en viel nog niet voor kontjesquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ken wel vrouwen die altijd mannen om zich heen hebben die verliefd op haar zijn. Dat vind ik dan niet altijd leuke vrouwen om het zacht uit te drukken.
Oh je bent toch al een lekker hapje, beertjequote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nu heb ik trek in een berenhap.
Ik sluit een compromis. Ik mag pas vettigheid als al mijn groenten op zijn.
Een ui is ook groente. Daarbij, bij sommige snackbars krijg je wat sla en augurk erbij.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nah, mensen worden nooit verliefd op mij.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik had een crush op jou. Maar je vond mijn tieten te klein en viel nog niet voor kontjes
Je had toch konijnen?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heel goed Kaneel.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vast wel, alleen weet je het misschien niet altijd/heb je het niet door.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nah, mensen worden nooit verliefd op mij.
Je hebt zeker geen groente?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bitches bedoel je?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ken wel vrouwen die altijd mannen om zich heen hebben die verliefd op haar zijn. Dat vind ik dan niet altijd leuke vrouwen om het zacht uit te drukken.
Wat is dit kaneel?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, te harig en teveel bf.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh je bent toch al een lekker hapje, beertje
Dat is ook waar.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een ui is ook groente. Daarbij, bij sommige snackbars krijg je wat sla en augurk erbij.
Jaren geleden man.quote:
Precies. Ik vreet ook al een maand alleen maar vettige shitquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat is dit kaneel?
Een echte man pakt gewoon een berenhap als hij daar zin in heeft.
Hoezo niet? Is er nooit iemand verliefd op jou geweest? Ik bedoel, mijn kater is verliefd op me zodra ik eten heb, dus zelfs op mij worden ze soms verliefd.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nog groente voor een week. Minstens.quote:
Ik lever mijn mankaart in.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat is dit kaneel?
Een echte man pakt gewoon een berenhap als hij daar zin in heeft.
Onmogelijk. Hoe zit dat met jou? Lang geleden dat je verliefd bent geweest?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
wat gezond van jequote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog groente voor een week. Minstens.
Ja. Of gewoon best dom.quote:
Tijdje geleden. Leek eerst wederzijds te zijn, maar later toch niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Onmogelijk. Hoe zit dat met jou? Lang geleden dat je verliefd bent geweest?
Hmm sucks. MK?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja. Of gewoon best dom.
[..]
Tijdje geleden. Leek eerst wederzijds te zijn, maar later toch niet.
Ik ken het type. En dat tweede zuigt.quote:
Nee.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik hoopte dat vroeger altijd, dat er veel mensen verliefd op mij zouden worden, maar ik niet per se op hen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |