SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zzzzz
sryquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:52 schreef TheMagnificent het volgende:
So so, doe niet zo onaardig, KB.
SPOILER: let op TMI-infoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
srySPOILER: let op TMI-infoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Dat lijkt me zeer, zeer, zeer onwaarschijnlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat lijkt me zeer, zeer, zeer onwaarschijnlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben jij de broer van Amar?quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben jij de broer van Amar?
[..]Hoezo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben jij de broer van Amar?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De vibe die jij bij je draagt, daar is iets niet pluis aan.quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:16 schreef sylvesterrr het volgende:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
De vibe die jij bij je draagt, daar is iets niet pluis aan.
[..]Heb je iets tegen Nas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog respect voor ouderen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je had em kunnen inkoppen.
BEN JIJ IRL OOK ZO'N TAKKEWIJF OFZO.
Wat is ouder? Qua uiterlijk ben jij nml mn oudere broer?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb nog respect voor ouderen.
Ik wist ook niet wie dat was. Ik dacht 'heb je iets tegen Network Attached Storages devices?''.quote:
Je bent op papier ouder.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat is ouder? Qua uiterlijk ben jij nml mn oudere broer?
Ik wist niet van Nas,quote:
Ow oke, oude meneer die jonger is.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je bent op papier ouder.
Al die stressvolle jaren hebben het ouderdomsproces versneld. Gelukkig hebben die jaren ook veel wijsheid met zich meegebracht, vandaar de baard.
OneRapperOneMic?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Srsly....?
All I need is one mic?
bitch. ben je vergetenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:22 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik wist niet van Nas,
wie hij precies was.
En als mensen zeggen,
kom rap battlen.
Zeg ik dat ik pas.
yo.
Dat rijmt niet eens. Ik vorm alleen crews met echte rijmers. En brozoned.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
bitch. ben je vergeten
jij en ik bro, kom vormen we een front tegen die haters van de club
Serieus, zou ik The Game ergens van moeten kennen?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:26 schreef Stimorol- het volgende:
NAS NIET KENNEN. WHATS NEXT. THE GAME NIET KENNEN?!
Iets meer dan 9000.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Die pannenkoeken en koekjes..
Hoeveel kcl zijn die pancakes?
Pak 1 ei of 1 banaan. Pak 35 gr havermout, of hell doe 45 gram. Doe eerst je havermout in de keukenmachine. of blender.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Die pannenkoeken en koekjes..
Hoeveel kcl zijn die pancakes?
Dingen laten rijmen is zoooooo shakespeare.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:27 schreef Peunage het volgende:
Dat rijmt niet eens. Ik vorm alleen crews met echte rijmers. En brozoned.
Wut, krijg je dan 1 mini pannenkoek of zo?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Pak 1 ei of 1 banaan. Pak 35 gr havermout, of hell doe 45 gram. Doe eerst je havermout in de keukenmachine. of blender.
Dan het eitje of de banaan er bij. Even akshdglsihdgkadshgih doen en dan een scheutje melk bij.
Daar doe je dan kaneel bij en iets wat naar vanille smaakt. Ik doe vanille essence, maar dat bevat volgens mij ergens wat alco.
Daarna pan op het vuur, wat olie erbij en dan de pannekoekjes bakken. Let op, je draait ze pas om als ze aan de bovenkant niet meer zo nat zijn, anders vallen ze uit elkaar.
Daarna eruit, beetje laten koelen. Dan jam en kokosrasp erop. Ik zweer je, alsof je tong klaarkomt.
Qua kcl wordt het dan ongeveer 350. En dat is erg redelijk, want je zit PROPVOL.
Havermout ong 45 gr: 150 kcl.
1 ei of 1 banaan is 80 kcl.
scheutje melk is 20 kcl.
Jam is max 50 kcl. Want beetje.
Kokosrasp tel ik niet eens mee maar hey max 20 kcl.
Yum ik ga dit morgen maken. met wat heb jij het gemaakt banaan of ei?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Pak 1 ei of 1 banaan. Pak 35 gr havermout, of hell doe 45 gram. Doe eerst je havermout in de keukenmachine. of blender.
Dan het eitje of de banaan er bij. Even akshdglsihdgkadshgih doen en dan een scheutje melk bij.
Daar doe je dan kaneel bij en iets wat naar vanille smaakt. Ik doe vanille essence, maar dat bevat volgens mij ergens wat alco.
Daarna pan op het vuur, wat olie erbij en dan de pannekoekjes bakken. Let op, je draait ze pas om als ze aan de bovenkant niet meer zo nat zijn, anders vallen ze uit elkaar.
Daarna eruit, beetje laten koelen. Dan jam en kokosrasp erop. Ik zweer je, alsof je tong klaarkomt.
Qua kcl wordt het dan ongeveer 350. En dat is erg redelijk, want je zit PROPVOL.
Havermout ong 45 gr: 150 kcl.
1 ei of 1 banaan is 80 kcl.
scheutje melk is 20 kcl.
Jam is max 50 kcl. Want beetje.
Kokosrasp tel ik niet eens mee maar hey max 20 kcl.
Tis aardig wat hoor. Je kunt hiermee 4 kleine pannekoekjes maken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wut, krijg je dan 1 mini pannenkoek of zo?
Heb het een keer met 1 banaan gemaakt, was lekker.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Yum ik ga dit morgen maken. met wat heb jij het gemaakt banaan of ei?
Maar qua smaak is banaan dus het lekkerst?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tis aardig wat hoor. Je kunt hiermee 4 kleine pannekoekjes maken.
[..]
Heb het een keer met 1 banaan gemaakt, was lekker.
heb het een keer met 1 ei gemaakt, was mooier qua structuur van het pannekoekje. Die zag er echt goed uit. Moet je wel ietsssss meer melk doen![]()
Je moet er echt iets bij doen voor de smaak trouwens. Havermout smaakt namelijk nergens naar. maar het vult.
Gewoon vervangen met echte melk manquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:34 schreef Peunage het volgende:
35 gram havermout meel (vermaal je normale havermoutvlokken tot meel in een keukenmachine)
1 banaan
1 ei
1 tl bakpoeder
Klein scheutje (plantaardige) melk – zoals amandel-, soja- of havermelk.
1 el honing of agave siroop
1 tl kaneel
Dit soort shit haat ik hé. Ze doen alsof iedereen een keukenmachine, agave siroop, en amandel, soja of havermelk in huis heeft. WTF is havermelk
Hmmmm..... Nee.. die met de ei was eigl even lekkerquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Maar qua smaak is banaan dus het lekkerst?
Dus het boeit niet zo veel? Dan ga ik denk ik voor ei.. vult langer door eiwit.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hmmmm..... Nee.. die met de ei was eigl even lekker
Baas.quote:joris 12 oktober 2014 at 12:54 · Reply →
Als fanatiek krachtsporter maak ik ze met 4eieren, en ong 70gram havermout. De enkele banaan blijft er natuurlijk in!! Ideaal voor onderweg!!
Je kan mij altijd vragen als je vragen hebt over dingen xoquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:36 schreef Peunage het volgende:
Ik heb mij ook weken lang afgevraagd hoeveel een 'el' precies is. Staat het gewoon voor eetlepel
Ik geloof daar niet zo in eigk.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:37 schreef Crip het volgende:
Oja stim bij de action heb je cacao nibs, hennep zaad, goji bessen enzo. In kleine glaze potjes.
Ik ga die cacao nibs halen voor als ik die havermout koekjes ga maken.
Waarin? Ik haal het gewoon omdat het lekker is hoor.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik geloof daar niet zo in eigk.
Help mij van mijn deegfobie af.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je kan mij altijd vragen als je vragen hebt over dingen xo
kijkmesmoothzijn
Superfood.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Waarin? Ik haal het gewoon omdat het lekker is hoor.
Deegfobie? Is dat de angst om aan deeg te komen, omdat je bang bent dat je handen nooit meer schoon worden?quote:
Ik ben bang dat het een portaal opent naar een andere wereld.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Deegfobie? Is dat de angst om aan deeg te komen, omdat je bang bent dat je handen nooit meer schoon worden?
Ik weet wel andere dingen waar je in kan kneden. Het is geen deeg.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:43 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het een portaal opent naar een andere wereld.
Nee het is niet echt een fobie, meer haat. Ik haat het om het te kneden en maken en zo, want plakkerig. Alles wat ik met deeg doe faalt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, ik voel die pijn van je.Maar ik vind het op zich wel leuk.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet wel andere dingen waar je in kan kneden. Het is geen deeg.
Astagfirullah wat suggestiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, ik voel die pijn van je.Maar ik vind het op zich wel leuk.
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Amar heeft alleen maar goede reviews.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ZOMFG RODDEEEEEEL.
Nee het is geen roddel. Hij weet dat ik hem cyberpest.
Laat maar komen dan. Beter geen schouderpijn dan schouderpijn ofhwat.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:50 schreef Peunage het volgende:
[..]
Amar heeft alleen maar goede reviews.
ZOMFG RODDEEEEEEL.
Nee het is geen roddel. Hij weet dat ik hem cyberpest.
Dit;quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:51 schreef Crip het volgende:
Stim heb je lekkere lunchtips die snel klaar zijn. Heb nooit zin in lunch
Ik doe vaak avondeten van dag eerder.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:51 schreef Crip het volgende:
Stim heb je lekkere lunchtips die snel klaar zijn. Heb nooit zin in lunch
Maakt niet uit bbe. Iedereen weet dat jij obese bent.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:55 schreef Peunage het volgende:
Ik kijk echt veel te veel food videos.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maakt niet uit bbe. Iedereen weet dat jij obese bent.
Stuur pics.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:59 schreef Crip het volgende:
Ik ga zomenteen denk ik al het beslag maken voor de pancakes
Welke Turkse snacks kunnen Unlabeled wel olijk stemmen?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:53 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
dat vind ik echt niet te vreten. net kletsnatte spons
I'd open every cell in Attica send em to Africaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:26 schreef Stimorol- het volgende:
NAS NIET KENNEN. WHATS NEXT. THE GAME NIET KENNEN?!
Ik hoop op appeltaart, want ik hou van appeltaartquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:09 schreef WammesWaggel het volgende:
elke Turkse snacks kunnen Unlabeled wel olijk stemmen?
Kan niet... Het maken voor je eraan begintquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:59 schreef Crip het volgende:
Ik ga zomenteen denk ik al het beslag maken voor de pancakes
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:53 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
dat vind ik echt niet te vreten. net kletsnatte spons
Oh.. ik heb het al gedaan. Waarom niet?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kan niet... Het maken voor je eraan begint
Het wordt dan heel dik...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh.. ik heb het al gedaan. Waarom niet?
Incir tatlisiquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:09 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Welke Turkse snacks kunnen Unlabeled wel olijk stemmen?
nog je rijbewijs moeten halenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:06 schreef Crip het volgende:
Auto theorie.![]()
Vergeet die shit weer meteen als ik het heb gehad.
*nu*quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:26 schreef Crip het volgende:
Fucking dood dit, sinds wanneer hebben jullie een leven?
Hier, ook een leven voor jou.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:26 schreef Crip het volgende:
Fucking dood dit, sinds wanneer hebben jullie een leven?
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 08:11 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hier, ook een leven voor jou.
[ afbeelding ]
Amar. We rly dont care.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 04:31 schreef AMAR420 het volgende:
hoezo ben ik wakker geworden [ afbeelding ]
doei ik ga weer slapen..
drink jij ook van die shakes om aan te komen?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:32 schreef Che_ het volgende:
stimo en crip die mierenneuken over 1200kcal
ik zit nu al op 1900
Nee, ik zit ruim boven 3000kcal per dagquote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
drink jij ook van die shakes om aan te komen?
oh okok goed bezigquote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, ik zit ruim boven 3000kcal per dag
Jij eet weinig man. Wat lieg jequote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, ik zit ruim boven 3000kcal per dag
O okequote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij eet weinig man. Wat lieg je
Hier moest ik te hard om lachen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 08:11 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hier, ook een leven voor jou.
[ afbeelding ]
Zo ken ik je weer.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ging meer om het feit dat je dacht dat ik überhaupt een leven zou hebbencrip baka-san
Nigga please.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:32 schreef Che_ het volgende:
stimo en crip die mierenneuken over 1200kcal
ik zit nu al op 1900
Wie?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Wanneer hebben jullie gemeet?
Ben pas wakker. Moet nog ontbijten, (drm heb ik bijna geen zin om te lunchen de dicht bij elkaar)quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoe waren de pannekoekjes?
Ik zit na mn lunch op 713 kck.
Daarom brunchquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben pas wakker. Moet nog ontbijten, (drm heb ik bijna geen zin om te lunchen de dicht bij elkaar)
Je weet kennelijk hoe zijn bouw is en hoeveel hij eet, etcetera... Overduidelijk, dacht ik zo.quote:
Retweet.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je weet kennelijk hoe zijn bouw is en hoeveel hij eet, etcetera... Overduidelijk, dacht ik zo.Of je kletst natuurlijk uit je nek.
Ze lult natuurlijk zoals vaak het geval is.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je weet kennelijk hoe zijn bouw is en hoeveel hij eet, etcetera... Overduidelijk, dacht ik zo.Of je kletst natuurlijk uit je nek.
En, wat denken wij hiervan?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:30 schreef zarGon het volgende:
Vorige keer toen ik het vroeg werd het ook ontkend.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:30 schreef zarGon het volgende:
Vorige keer toen ik het vroeg werd het ook ontkend.
Haha ben Incendies aan het kijken terwijl jij in NY zitquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:34 schreef Bortecinem het volgende:
Hahaha jullie moeten vandaag werken en school enzo en ik zit in NYC.
gr gr
heb gwn vry genomen vandaagquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:34 schreef Bortecinem het volgende:
gr gr
Picsss.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:34 schreef Bortecinem het volgende:
gr gr
FOK!ken tijdens je reis...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:34 schreef Bortecinem het volgende:
gr gr
Ik ben nog wakker aan het worden en het wakker worden met tel in hand is gewoon ritueel keee. Lig nog in bed yane (het is hier 5:43).quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
FOK!ken tijdens je reis...
En, wat is je eerste indruk?
Het laatste waar ik me voor schaam..zijn onbekenden op fokquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Natuurlijk niets om je voor te schamen, maar anders zie ik de lol niet in van die opmerkingen steeds die op een face-to-face ontmoeting wijzen.
Oja, eerste dag is het natuurlijk wel eerst wennen aan het tijdsverschil. Zijn West Village en je appartement wat je ervan verwacht had en naar wens?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben nog wakker aan het worden en het wakker worden met tel in hand is gewoon ritueel keee. Lig nog in bed yane (het is hier 5:43).
Maar ik ga mij zo klaarmaken en naar buiten. Eerste indruk tot Manhattan was okee, op de huizen na lijkt het op West Europa, en toen was ik in Manhatten en toen was het <3<3
Jaa, wel klein enzo maar verder echt tof. Wel jammer van de regen maar na vandaag gaat het ophouden volgens de voorspellingen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oja, eerste dag is het natuurlijk wel eerst wennen aan het tijdsverschil. Zijn West Village en je appartement wat je ervan verwacht had en naar wens?
Oude delen niet helemaal gevolgd... Reis je alleen of samen?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jaa, wel klein enzo maar verder echt tof. Wel jammer van de regen maar na vandaag gaat het ophouden volgens de voorspellingen.
/care.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Natuurlijk niets om je voor te schamen, maar anders zie ik de lol niet in van die opmerkingen steeds die op een face-to-face ontmoeting wijzen.
In me uppie.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oude delen niet helemaal gevolgd... Reis je alleen of samen?
Tofquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben nog wakker aan het worden en het wakker worden met tel in hand is gewoon ritueel keee. Lig nog in bed yane (het is hier 5:43).
Maar ik ga mij zo klaarmaken en naar buiten. Eerste indruk tot Manhattan was okee, op de huizen na lijkt het op West Europa, en toen was ik in Manhatten en toen was het <3<3
En dat is relevant voor ons omdat?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:18 schreef Stimorol- het volgende:
Mn ontbijt was een mini krentenbol blijkt dat ding verdorie 130 kcl te hebben. Zonde zonde.
Gaat er om dat je betaalbaar degelijk onderdak hebt, toch? Veel plezier in ieder geval. Straks zeker eerst lekker Amerikaans gaan ontbijten...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jaa, wel klein enzo maar verder echt tof. Wel jammer van de regen maar na vandaag gaat het ophouden volgens de voorspellingen.
Wie ben jij?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
En dat is relevant voor ons omdat?
Ja man. Ei met baconquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gaat er om dat je betaalbaar degelijk onderdak hebt, toch? Veel plezier in ieder geval. Straks zeker eerst lekker Amerikaans gaan ontbijten...
zo moeilijk kan het niet zijn toch.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:58 schreef mrstylo het volgende:
Mijn eerste smoothie is niet echt gelukt
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zo moeilijk kan het niet zijn toch.
Het is wel te drinken. Alleen niet de beste combinatiequote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zo moeilijk kan het niet zijn toch.
Nee sorry, ik zie in je post geen duidelijke verwijzing naar Crip. Dus wil je ons voortaan niet met je ochtend-ontbijt-info lastigvallen?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wie ben jij?
T was vr Crip trouwens. Su.
Shubh Divali!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 04:31 schreef AMAR420 het volgende:
hoezo ben ik wakker geworden [ afbeelding ]
doei ik ga weer slapen..
Jij bent zeker een hbo-er.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee sorry, ik zie in je post geen duidelijke verwijzing naar Crip. Dus wil je ons voortaan niet met je ochtend-ontbijt-info lastigvallen?![]()
Ok doei
moest beetje kotsen toen ik dit lasquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het is wel te drinken. Alleen niet de beste combinatie
Heb wortels, spinazie, mango, frambozen, banaan, amandel melk en blauwe bessen erin gedaan.
Gewoon alles wat we hadden
Dat ook weer nietquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
moest beetje kotsen toen ik dit las
Of je ziet mij.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:53 schreef Che_ het volgende:
Goede film 7/10. Zulke films moet je 1x per maand zien. Dan heb je genoeg drama voor de hele maand
Heb het een beetje gehad met die stof. ;cquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Crip achter 't stuur is bloed aan de muur.
https://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:31 schreef De_Guidance het volgende:
Waar kan je je actuele postcount voor vandaag zien? Dus hoeveel posts hoeveel je hebt gemaakt vandaag?
Pancakes met blueberry syrupquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Pancakes, toast en eitje.
Alleen aan de muur? Niet op het asfalt?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Crip achter 't stuur is bloed aan de muur.
Herkenbaarheid x9999quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:14 schreef sylvesterrr het volgende:
R&P / Vertel *hier* je dagelijkse relatiebeslommeringen.
Tig redenen om single te blijven!
¤ 340quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:04 schreef Crip het volgende:
fuck de systeem amattie k ga zonder rybeweis ryde
Ambi kan hem zo vullen volgens mijquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:14 schreef sylvesterrr het volgende:
R&P / Vertel *hier* je dagelijkse relatiebeslommeringen.
Tig redenen om single te blijven!
Ne ablasi lan. Jij was toch 28 ofzo?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:28 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ambi kan hem zo vullen volgens mij![]()
Grapje abla
Hahahquote:
Wat lach jij, weenie hoor jij gleed anders nog van je stoel toen ik het stuurdequote:
Ik heb jouw hoofd nooit gezien. Dus stuur maar en dan beoordeel ik dat wel.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wat lach jij, weenie hoor jij gleed anders nog van je stoel toen ik het stuurde
Je bent al vergiftigd door Stimoquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb jouw hoofd nooit gezien. Dus stuur maar en dan beoordeel ik dat wel.
koetsjiekoe.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je bent al vergiftigd door Stimo
Ik hoop dat het daar lekker warm was..quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:50 schreef Crip het volgende:
toen zat ik nog in mijn moeders baarmoeder te zwemmen.
Jij bent al helemaal oud. 35.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:28 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het daar lekker warm was..
Je bent 19, dus gewoon legitquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij bent al helemaal oud. 35.
Je bent 16 jaar ouder dan ik. Ik had je fucking dochter kunnen zijn.
nee, ik creër zulke dingen niet. sorry cripquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Is het een eer voor Indian people om in hun volgende leven een koe te zijn?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:50 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
nee, ik creër zulke dingen niet. sorry crip
maybe in another life.
crip, ik verwijs je hierbij naar je eerder geplaatste foto's op m.nl. no offense kidquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Is het een eer voor Indian people om in hun volgende leven een koe te zijn?
Hier zou ik wel een leuke grap over kunnen maken, maar ik doe het niet... Ik ben de opmerkingen over mijn humor beu.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Gooi het maar op tafel, ik kan het zeer waarderen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hier zou ik wel een leuke grap over kunnen maken, maar ik doe het niet... Ik ben de opmerkingen over mijn humor beu.![]()
laat zienquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb een keitoffe muts gekocht.
Niet zomaar een dochter, maar een "fucking dochter" hè.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:24 schreef Montelly het volgende:
[..]
Gooi het maar op tafel, ik kan het zeer waarderen.Vader, dochter, 16 jaar...owjaa ik zou er ook een paar van kunnen maken
![]()
Ja maar in NL wil ik geen foto's maken en de toerist uithangen. Ik kan mij camera niet eens tevoorschijn halen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gelukkig ben je in Nederland wel wat regen gewend.
Oh ja, dat is waar ook. Hmm... Dat is wel shit ja, vooral gezien de beperkte tijd dat je daar bent.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja maar in NL wil ik geen foto's maken en de toerist uithangen. Ik kan mij camera niet eens tevoorschijn halen.
Ze dacht "Hhhhhhhhhhhh dat zal haar leren hhhhhhhhh".quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:56 schreef Crip het volgende:
Hoi was ik weer. ^^
Ergerde me aan me moeder.. ze dwong me om mee te eten omdat er bezoek is. Heb paar hapjes gegeten en kapot veel cal.en honger. heb 200 nog wat over
Ja vanavond klaart het op en daarna geen regen meer volgens de voorspellingen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar ook. Hmm... Dat is wel shit ja, vooral gezien de beperkte tijd dat je daar bent.
Stuur de regenwolken maar hierheen. Regen zorgt voor extra zuurstof in de lucht wat het sporten in de buitenlucht makkelijker (en dus leuker) maakt.
Ben boowsquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:11 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ze dacht "Hhhhhhhhhhhh dat zal haar leren hhhhhhhhh".
Omg sephoraquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja vanavond klaart het op en daarna geen regen meer volgens de voorspellingen.
Ik ging net schuilen in een Sephora. SEPHORA.Weg geld.
Ja stel je voor, opeens begint het harder te regenen en dichtbij is een beauty hemel die sinds een jaar weg is uit NL, en ook nog eens met meer merken. Echt niet goed voor je budget hoor.quote:
Sephora > > > > Ici Parisquote:
Alleen maar beautydingetjes. Wou niet te veel meesjouwen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat heb je nog meer gekocht naast sephora stuff?
Hoeveel foto's heb je nu?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alleen maar beautydingetjes. Wou niet te veel meesjouwen.
hahaha stinkie.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alleen maar beautydingetjes. Wou niet te veel meesjouwen.
Behalve een paar selfies en foto's van koffie enzo: geen. Door regen kan ik mijn camera niet gebruiken.quote:
Selfies met je spiegelreflexcamera?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Behalve een paar selfies en foto's van koffie enzo: geen. Door regen kan ik mijn camera niet gebruiken.
Gewoon illegaal gaan. #yoloquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:53 schreef Montelly het volgende:
Stimooo, hoe noem je deze![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]ben k gwnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha fuck your lifequote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:56 schreef AbdulMalik het volgende:
Kamperen voor het weekend in Almere. Wish me luck.
Ik hoop het voor je.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja vanavond klaart het op en daarna geen regen meer volgens de voorspellingen.
quote:Ik ging net schuilen in een Sephora. SEPHORA.Weg geld.
Zal ik foto van Sephora tasje op insta zetten?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:52 schreef Crip het volgende:
EY WEL VEEL OP INSTA ZETTEN HE BORTE IK WIL MEEGENIETEN
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]misleidend welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze heeft wel een mooi gezicht
Gelukkig is make-up niet zo zwaar. En ik kan nog iets van 12 kg meenemen. Komt goed.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je.
[..]
Straks moet je nog een extra koffer kopen (+ ¤ 56 bijbetalen om een extra koffer te mogen inchecken).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Stimo is etendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Srs, ik zou gewoon met haar gaan, fuck it. Ze is eigenlijk heel mooi, moet alleen afvallen. Keihard sporten met haar, binnen 5 a 8 maanden is ze maatje 24quote:
De inhoud ookquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zal ik foto van Sephora tasje op insta zetten?
Zou haar niet afwijzen, gewoon investerenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
misleidend wel
Ze heeft wel een mooi gezicht
Als je net zo'n shopaholic als ik ben kan het nog spannend worden.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gelukkig is make-up niet zo zwaar. En ik kan nog iets van 12 kg meenemen. Komt goed.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:00 schreef Crip het volgende:
Ey, ik ga zo make uppen. Geef eens inspiratie.
Op dit tijdstip? Ga je uit ofzo?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:00 schreef Crip het volgende:
Ey, ik ga zo make uppen. Geef eens inspiratie.
Nee, ik doe het omdat ik het leuk vind.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Op dit tijdstip? Ga je uit ofzo?
Complimenten op eerste klacht, je kent haarquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Eerste klacht: Sasha Grey
tweede klacht oogschaduw die voor geen meter is geblend.
Wie niet..quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
Complimenten op eerste klacht, je kent haar
Ze is een pornoster met een hoog iq . Natuurlijk kent iedereen haar...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
Complimenten op eerste klacht, je kent haar
doe niet zo, 34quote:
quote:
OMGGGGGG DIT. IK VOEL JE ZO ERGquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]ugh
Weet je wat pas kut is? Een normalw winterjas vinden zonder al die tierelantijntjes en andere troep erop.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, ik doe het omdat ik het leuk vind.
Zie je mij uitgaan.
Ben je wéér of nog steeds @ Starbucks?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:04 schreef Bortecinem het volgende:
Lol er is een concert gaande in de Starbucks momenteel.
Ken je Sacha Grey?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Eerste klacht: Sasha Grey
tweede klacht oogschaduw die voor geen meter is geblend.
Weer haha. Maar dit keer met life muziek.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ben je wéér of nog steeds @ Starbucks?
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Je gaat niet uit,, blijft op je kamer (bezoekers beneden zijn immers eng) en gaat waarschijnlijk over enkele uren slapen. Ja, heel logisch dat je je gaat optutten.
Kom maar op met een video-reportage van het concert. Insta of WhatsApp.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Weer haha. Maar dit keer met life muziek.
Sommige mensen hebben een hobby. Dat kan ook make up zijn.. en de applicatie daarvan.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Je gaat niet uit,, blijft op je kamer (bezoekers beneden zijn immers eng) en gaat waarschijnlijk over enkele uren slapen. Ja, heel logisch dat je je gaat optutten.
...is niet erg als je paar films van haar gezien heb, vertel eens hoe heb je dat ervaren?quote:
Ken haar alleen van 4chan tbh.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:08 schreef Montelly het volgende:
[..]
...is niet erg als je paar films van haar gezien heb, vertel eens hoe heb je dat ervaren?
Als je dat handiger had geformuleerd, dan had je haar gelijk uit kunnen vragen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:09 schreef Montelly het volgende:
Mensen hier liften duidelijk niet, ik ga naar gym
kthnxbyequote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:09 schreef Montelly het volgende:
Mensen hier liften duidelijk niet, ik ga naar gym
Ik ben geen pedo.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:09 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Als je dat handiger had geformuleerd, dan had je haar gelijk uit kunnen vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |