SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zzzzz
sryquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:52 schreef TheMagnificent het volgende:
So so, doe niet zo onaardig, KB.
SPOILER: let op TMI-infoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
srySPOILER: let op TMI-infoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Dat lijkt me zeer, zeer, zeer onwaarschijnlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat lijkt me zeer, zeer, zeer onwaarschijnlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben jij de broer van Amar?quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben jij de broer van Amar?
[..]Hoezo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben jij de broer van Amar?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De vibe die jij bij je draagt, daar is iets niet pluis aan.quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:16 schreef sylvesterrr het volgende:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
De vibe die jij bij je draagt, daar is iets niet pluis aan.
[..]Heb je iets tegen Nas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog respect voor ouderen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je had em kunnen inkoppen.
BEN JIJ IRL OOK ZO'N TAKKEWIJF OFZO.
Wat is ouder? Qua uiterlijk ben jij nml mn oudere broer?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb nog respect voor ouderen.
Ik wist ook niet wie dat was. Ik dacht 'heb je iets tegen Network Attached Storages devices?''.quote:
Je bent op papier ouder.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat is ouder? Qua uiterlijk ben jij nml mn oudere broer?
Ik wist niet van Nas,quote:
Ow oke, oude meneer die jonger is.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je bent op papier ouder.
Al die stressvolle jaren hebben het ouderdomsproces versneld. Gelukkig hebben die jaren ook veel wijsheid met zich meegebracht, vandaar de baard.
OneRapperOneMic?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Srsly....?
All I need is one mic?
bitch. ben je vergetenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:22 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik wist niet van Nas,
wie hij precies was.
En als mensen zeggen,
kom rap battlen.
Zeg ik dat ik pas.
yo.
Dat rijmt niet eens. Ik vorm alleen crews met echte rijmers. En brozoned.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
bitch. ben je vergeten
jij en ik bro, kom vormen we een front tegen die haters van de club
Serieus, zou ik The Game ergens van moeten kennen?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:26 schreef Stimorol- het volgende:
NAS NIET KENNEN. WHATS NEXT. THE GAME NIET KENNEN?!
Iets meer dan 9000.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Die pannenkoeken en koekjes..
Hoeveel kcl zijn die pancakes?
Pak 1 ei of 1 banaan. Pak 35 gr havermout, of hell doe 45 gram. Doe eerst je havermout in de keukenmachine. of blender.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Die pannenkoeken en koekjes..
Hoeveel kcl zijn die pancakes?
Dingen laten rijmen is zoooooo shakespeare.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:27 schreef Peunage het volgende:
Dat rijmt niet eens. Ik vorm alleen crews met echte rijmers. En brozoned.
Wut, krijg je dan 1 mini pannenkoek of zo?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Pak 1 ei of 1 banaan. Pak 35 gr havermout, of hell doe 45 gram. Doe eerst je havermout in de keukenmachine. of blender.
Dan het eitje of de banaan er bij. Even akshdglsihdgkadshgih doen en dan een scheutje melk bij.
Daar doe je dan kaneel bij en iets wat naar vanille smaakt. Ik doe vanille essence, maar dat bevat volgens mij ergens wat alco.
Daarna pan op het vuur, wat olie erbij en dan de pannekoekjes bakken. Let op, je draait ze pas om als ze aan de bovenkant niet meer zo nat zijn, anders vallen ze uit elkaar.
Daarna eruit, beetje laten koelen. Dan jam en kokosrasp erop. Ik zweer je, alsof je tong klaarkomt.
Qua kcl wordt het dan ongeveer 350. En dat is erg redelijk, want je zit PROPVOL.
Havermout ong 45 gr: 150 kcl.
1 ei of 1 banaan is 80 kcl.
scheutje melk is 20 kcl.
Jam is max 50 kcl. Want beetje.
Kokosrasp tel ik niet eens mee maar hey max 20 kcl.
Yum ik ga dit morgen maken. met wat heb jij het gemaakt banaan of ei?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Pak 1 ei of 1 banaan. Pak 35 gr havermout, of hell doe 45 gram. Doe eerst je havermout in de keukenmachine. of blender.
Dan het eitje of de banaan er bij. Even akshdglsihdgkadshgih doen en dan een scheutje melk bij.
Daar doe je dan kaneel bij en iets wat naar vanille smaakt. Ik doe vanille essence, maar dat bevat volgens mij ergens wat alco.
Daarna pan op het vuur, wat olie erbij en dan de pannekoekjes bakken. Let op, je draait ze pas om als ze aan de bovenkant niet meer zo nat zijn, anders vallen ze uit elkaar.
Daarna eruit, beetje laten koelen. Dan jam en kokosrasp erop. Ik zweer je, alsof je tong klaarkomt.
Qua kcl wordt het dan ongeveer 350. En dat is erg redelijk, want je zit PROPVOL.
Havermout ong 45 gr: 150 kcl.
1 ei of 1 banaan is 80 kcl.
scheutje melk is 20 kcl.
Jam is max 50 kcl. Want beetje.
Kokosrasp tel ik niet eens mee maar hey max 20 kcl.
Tis aardig wat hoor. Je kunt hiermee 4 kleine pannekoekjes maken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wut, krijg je dan 1 mini pannenkoek of zo?
Heb het een keer met 1 banaan gemaakt, was lekker.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Yum ik ga dit morgen maken. met wat heb jij het gemaakt banaan of ei?
Maar qua smaak is banaan dus het lekkerst?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tis aardig wat hoor. Je kunt hiermee 4 kleine pannekoekjes maken.
[..]
Heb het een keer met 1 banaan gemaakt, was lekker.
heb het een keer met 1 ei gemaakt, was mooier qua structuur van het pannekoekje. Die zag er echt goed uit. Moet je wel ietsssss meer melk doen![]()
Je moet er echt iets bij doen voor de smaak trouwens. Havermout smaakt namelijk nergens naar. maar het vult.
Gewoon vervangen met echte melk manquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:34 schreef Peunage het volgende:
35 gram havermout meel (vermaal je normale havermoutvlokken tot meel in een keukenmachine)
1 banaan
1 ei
1 tl bakpoeder
Klein scheutje (plantaardige) melk – zoals amandel-, soja- of havermelk.
1 el honing of agave siroop
1 tl kaneel
Dit soort shit haat ik hé. Ze doen alsof iedereen een keukenmachine, agave siroop, en amandel, soja of havermelk in huis heeft. WTF is havermelk
Hmmmm..... Nee.. die met de ei was eigl even lekkerquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Maar qua smaak is banaan dus het lekkerst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |