quote:
quote:
quote:
Ja ik ben niet ingelogd op tumblr.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:42 schreef LittleBrownie het volgende:
Je mocht een wat beter kwaliteit gifjes zoeken hoor
quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nope. Had er eerst L op staan, nu niet meer, maar doet nog steeds gek.
Jouw gezicht staat de hele dag zo?quote:
Beetje rare opmerking dit.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:14 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nou, weekje achter het station en klaar is kees
Nee.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
"iehhh mensen met een afwijkende smaak"
Ik vind 'm tegenvallen, helemaal voor die prijs.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee? Ik zou hem graag willen hoor.
De prijs is sowieso best kut, maar nog altijd zeker 100/150 euro goedkoper dan andere high end modellen van andere merken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik vind 'm tegenvallen, helemaal voor die prijs.
Denk t nietquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
De prijs is sowieso best kut, maar nog altijd zeker 100/150 euro goedkoper dan andere high end modellen van andere merken.
True. Maar vind 'm ook dik, en lomp.. En dat kuiltje van Motorola had van mij ook echt niet gehoeven.. Verder zijn die upgrades qua hardware ook niet echt de moeite waard.. Op camera en speakers na.. Maar die gebruik ik zelf amper.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
De prijs is sowieso best kut, maar nog altijd zeker 100/150 euro goedkoper dan andere high end modellen van andere merken.
Hele context lezen Ro-ald. Paus mocht/moet er een goed doel voor uitkiezenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:15 schreef Ro-ald het volgende:
Arjen Robben heeft vandaag in Vaticaanstad de paus ontmoet. De paus bedankte de spelers van Bayern München voor een schenking van een miljoen euro.
Ik vind camera juist altijd wel belangrijkquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
True. Maar vind 'm ook dik, en lomp.. En dat kuiltje van Motorola had van mij ook echt niet gehoeven.. Verder zijn die upgrades qua hardware ook niet echt de moeite waard.. Op camera en speakers na.. Maar die gebruik ik zelf amper.
Ik ook. Hoe moet ik anders selfies maken?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik vind camera juist altijd wel belangrijk
Ik maak niet veel foto's mobiel, en zolang de foto's die ik maak niet bagger zijn, vind ik het prima. Dat hoeft echt niet nog eens 10x beter te zijn.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik vind camera juist altijd wel belangrijk
Er was trouwens met de vorige versie van android een app die de camera app flink verbeterde. Hetaas was de developer ineens lang afwezig en nooit een nieuwere versie uitgekomenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik maak niet veel foto's mobiel, en zolang de foto's die ik maak niet bagger zijn, vind ik het prima. Dat hoeft echt niet nog eens 10x beter te zijn.
Ohquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Er was trouwens met de vorige versie van android een app die de camera app flink verbeterde. Hetaas was de developer ineens lang afwezig en nooit een nieuwere versie uitgekomen
komt door je relatie met snowquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:34 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb continu bilove als reclame terwijl ik niks geks heb opgezocht op mijn mobiel.
Had laatst nog iemand last van hier. Allemaal de schuld van de Rabobank FOK!.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:34 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb continu bilove als reclame terwijl ik niks geks heb opgezocht op mijn mobiel.
Dat sowieso! En nu nog de kwaliteit van foto's verbeterenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh
Vond het sowieso al schelen na die update, waardoor die instellingen al netjes onder een knopje waren gezet ipv. scherm indrukken en slepen.
Hoeft ook niet. Google kan je gedachten lezen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:34 schreef Flippiee het volgende:
Maar ik heb Snow al :$quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Google kan je gedachten lezen.
Raar want dan heb ik niet zulke reclame nodig :squote:
Gvd gvdquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Had laatst nog iemand last van hier. Allemaal de schuld van de Rabobank FOK!.
Mja, heel geweldig is het niet, maar dat verwacht ik ook niet van een mobiel.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat sowieso! En nu nog de kwaliteit van foto's verbeteren
Ohquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hele context lezen Ro-ald. Paus mocht/moet er een goed doel voor uitkiezen
Abo nemen dan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar ik heb Snow al :$
[..]
Raar want dan heb ik niet zulke reclame nodig :s
[..]
Gvd gvd
Dat maakt niet uit. Ik heb ook al een telefoon en toch zie ik steeds ads met aanbiedingen voor mobieltjes.quote:
secondlove dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar ik heb Snow al :$
[..]
Raar want dan heb ik niet zulke reclame nodig :s
[..]
Gvd gvd
Zo worden misverstanden in de wereld geholpen.quote:
Als ik meer op FOK! zat dan zou ik dit overwegen. En een abo verhelpt niet de advertenties op mobiel.quote:
Hmmm. Zit wat in.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Ik heb ook al een telefoon en toch zie ik steeds ads met aanbiedingen voor mobieltjes.
Ik ben egoistischquote:
Meest belachelijke uitvinding ever.quote:
Een leuk bedachte term voor snel internet. Mensen die echt het maximale uit hun mobiel internet willen halen.quote:
Paddo'squote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:46 schreef Flippiee het volgende:
Als ik meer op FOK! zat dan zou ik dit overwegen. En een abo verhelpt niet de advertenties op mobiel.
Danny vindt dit niet leuk.quote:
Omgomgomgomgomfomfomcomcomcomcomcomcomcomcomckfmfjsjshedududufhquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:46 schreef Snowbells het volgende:
omrgdfgf,djklfsndlfelks
flips!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, maar daarom dus combinatie tussen paddo's en abo.quote:
zeg ik toch ook nietquote:
how's that working out?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Postcount zo laag mogelijk houden.
Hou je niet meer van Monitor?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Postcount zo laag mogelijk houden.
Positief sinds ik steeds minder tijd op fok door breng.quote:
Houden van, houden van. Woorden met grote betekenissen.,;(quote:
ik vind dat helemaal niet zo positiefquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Positief sinds ik steeds minder tijd op fok door breng.
[..]
Houden van, houden van. Woorden met grote betekenissen.,;(
quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Positief sinds ik steeds minder tijd op fok door breng.
[..]
Houden van, houden van. Woorden met grote betekenissen.,;(
wat is gw2?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:05 schreef Snowbells het volgende:
flips
lr
willen jullie gw2 met me spelen??
Precies.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:25 schreef DrNick het volgende:
[..]
Later zien we wel, nu is het nog tof.
quote:
Zou wel moeten eigenlijk. Ik ben alweer ruim en breed ingehaaldquote:
Nee, dan zie ik jou door je UI als sletje terwijl je dat volgens mij niet bent.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Zal ik dit als UI gebruiken?
AMA!!quote:
Vakantie?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
AMA!!
Yes, ik was op vakantie.
How are things over there?
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, dan zie ik jou door je UI als sletje terwijl je dat volgens mij niet bent.
Nee, ik laat m'n schatje Kirby niet in de steekquote:
Awquote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik laat m'n schatje Kirby niet in de steek
Woodstock natuurlijk en daarna 2 maanden heimwee hebben.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vakantie?Vertel vertel
Ja hier is alles prima. Weinig beleefd haha
Aah altijd leukquote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
Woodstock natuurlijk en daarna 2 maanden heimwee hebben.of mijn kuttopic in ONZ...
Binnenkort nog noemenswaardige bandjes bij jullie in de kelder?
Je was toegelaten op je school toch?
Fred Durst Kirbyquote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:
Dan heb ik nog wel een tip voor je, als je als dier wilt gaanquote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah altijd leukUhm.. we hebben volgende week zaterdag Halloween feest
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan heb ik nog wel een tip voor je, als je als dier wilt gaan
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:25 schreef BBQSausage het volgende:
Ik moet ook nodig een keer een nieuwe UI, deze is al 4 jaar oud of zo.
Leuker dan die van jou iigquote:
Hmm... Volgens mij heb ik dan nog geen plannen en een feest waar ik me mag verkleden is altijd goed. Zal eens kijken of ik erbij kan zijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah altijd leukUhm.. we hebben volgende week zaterdag Halloween feest
Haten op Patrickquote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Leuker dan die van jou iig
Stuur wel uitnodigingquote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hmm... Volgens mij heb ik dan nog geen plannen en een feest waar ik me mag verkleden is altijd goed. Zal eens kijken of ik erbij kan zijn.
quote:
quote:
Awquote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik ben adoratie niet gewendquote:
LBquote:
je hebt een nieuwe UI nodig, dit kan niet meerquote:
Oke.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben adoratie niet gewend![]()
'sup my nigguhquote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben adoratie niet gewend![]()
[..]
LB
quote:
Waar ditquote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
je hebt een nieuwe UI nodig, dit kan niet meer
Maak er een danquote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
je hebt een nieuwe UI nodig, dit kan niet meer
quote:
quote:
Weinig, kom net van een vriend vandaan, paar biertjes gehad, nieuwe mario kart gespeeld. Alleen ik reageer apart op bier. Vrij regelmatig hoofdpijnquote:
bier is viesquote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weinig, kom net van een vriend vandaan, paar biertjes gehad, nieuwe mario kart gespeeld. Alleen ik reageer apart op bier. Vrij regelmatig hoofdpijn
hoeveel fps is het nu?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:36 schreef DrNick het volgende:
[..]
Is alleen 130 kB, omdat zoveel frames
Die nieuwe is zoooooooo tofquote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
bier is vies
Mario Kart tho
Ja maar deze nietquote:
Frames zijn ze 1995quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:36 schreef DrNick het volgende:
[..]
Is alleen 130 kB, omdat zoveel frames
30.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hoeveel fps is het nu?
Maar er 15 van ofzo, werkt vast primaquote:
het nummer of het spelquote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Rainbow Road is nog steeds aids
Deze zijn leukerquote:
Capri Sonnequote:
Hoe doe je dat?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar er 15 van ofzo, werkt vast prima
Kom maar halen!quote:
in photoshop. Ik deed altijd frames er tussen verwijderen en de frames 2 keer zo lang laten staan.quote:
Gulmezquote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:43 schreef wietparkiet het volgende:
KLB / broertje gesnitcht door chimeid
al die moraalridders![]()
Snitchen is de ergste misdaad die je kan begaan.
Voordat ik bij jou ben zijn hier de winkels alweer open om ze dan te halenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kom maar halen!
19 gram suiker in je mik gieten
Oh, dingen verwijderen. Het zijn wel bijna 200 framesquote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
in photoshop. Ik deed altijd frames er tussen verwijderen en de frames 2 keer zo lang laten staan.
Maar zal vast simpeler kunnen
Daarom googlequote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:46 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh, dingen verwijderen. Het zijn wel bijna 200 frames
Nah, ik nietquote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:46 schreef DrNick het volgende:
Nouja, als iemand hem als UI wil, doe ik het wel, maar anders niet.
"Big ass niggah"quote:
Da's toch geen scooter.quote:
Of ookwel "Amerikaan"quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:50 schreef d4v1d het volgende:
Als je elk uur 19 gram suiker in je mik gaat gieten ben je straks een big ass nigguh
Jwel, in 'murica noemen ze zo'n ding een scooter.quote:
'Muricaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Jwel, in 'murica noemen ze zo'n ding een scooter.
150kb, hij is nu 85.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:52 schreef DrNick het volgende:
Goe groot mogen Pimp-UI's ook weer zijn?
De ' staat voor de A, dus vervangt toch ook de hoofdletter?quote:
Denk het niet anders reageerde die niet zoquote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je weet dat in amerika een step een scooter wordt genoemd?
jaquote:
Dat was ik vroeger..quote:
Neenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
De ' staat voor de A, dus vervangt toch ook de hoofdletter?
Te lui om even mijn Nederlands op tr graven.
Laten staanquote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:54 schreef BBQSausage het volgende:
Ik draai 'm zo ook mooi terug.Wat slecht
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Liever 1Lb in de hand dan 85Kb in de lucht
wat?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
1LB? is dat iets van de rapfabriek?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
1LB? is dat iets van de rapfabriek?
iets te snelquote:
Oh... Dan neem ik dat van je aan.quote:
Dat wel, het is 's Morgens, of Des morgens.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh... Dan neem ik dat van je aan.![]()
Dacht dat het bij 's Morgens dus de 'Des' kwam vervangen en dat een apart woord is.
Zijn stemquote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:55 schreef wietparkiet het volgende:
bad bitches is the only thing that i like
jaquote:
nawhquote:
dacht eerder 15quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Niet echt mijn type UI zeg maar.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
quote:
Daarom moest ik ook zo hard lachenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:56 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat wel, het is 's Morgens, of Des morgens.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Daarom moest ik ook zo hard lachen
door mannen zoals jij bestaat feminismequote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:02 schreef Geo4kant het volgende:
Polegym.. gympole.. polesport.. weet ik het hoe ze het noemenik vind het hoerig
quote:
Past iets meer bij jequote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |